Hop til indhold
LarsBJ21

Lovense

Recommended Posts

LarsBJ21 skrev, for 31 minutter siden:

Hej

Nogen som har et Lovense legetøj, som har lyst til at jeg kan fjern kontrollere en aften i næste uge?

Vh Lars

Jeg har, men skal selv bruge den.... ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmalie

Lovense er ret populært blandt camgirls, så du har nok mere held på camsites end EG :rolleyes: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emmalie skrev, for 6 timer siden:

Lovense er ret populært blandt camgirls, så du har nok mere held på camsites end EG :rolleyes: 

Emmalie jeg havde nu mere tænkt en autentisk seance og ikke en forloren med en cam dukke som stønner og har en mening om at selv den mindste tissemand er en anakonda.

Jeg behøver slet ikke se personen 

Jeg vil blot fjernstyre legetøjet

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsBJ21 skrev, den 20/11/2020 at 07:04:

Emmalie jeg havde nu mere tænkt en autentisk seance og ikke en forloren med en cam dukke som stønner og har en mening om at selv den mindste tissemand er en anakonda.

Jeg behøver slet ikke se personen 

Jeg vil blot fjernstyre legetøjet

Øhm, sådan er de fleste prostiturede vel også. det ville da være et gevaldigt selvmål at fornærme en betalende kunde hvad enten man er camgirl eller prostitueret - han skulle jo gerne komme igen. 

Hvis du blot vil fjernstyre legetøjet, så kan du vel selv købe legetøjet. Så kan du lege ligeså tit du vil derhjemme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cosplay-Akihibara skrev, for 10 timer siden:

Øhm, sådan er de fleste prostiturede vel også. det ville da være et gevaldigt selvmål at fornærme en betalende kunde hvad enten man er camgirl eller prostitueret - han skulle jo gerne komme igen. 

Det er muligt at være prostitueret uden at fake eller kommentere på udstyrets størrelse, og stadig få gæsterne til at komme tilbage ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...