Hop til indhold
Langesen

Rugårdsvej - Vild pris?

Recommended Posts

Frodige Ida skrev, for 1 minut siden:

Læs lige @Nysgerrigepeter’s sidste linje.

Er det denne du mener? :

NysgerrigePeter skrev, for 17 timer siden:

Men kan se, at netop den annonce du har linket til, er billederne taget på stedet. 

Det er et svar på indlægget fra @Big3lover hvor han netop nævner det link jeg skriver længere oppe. Der er ikke henvist til linket i første indlæg. Hvis du citerer fra den tekst du henviser til er det en del nemmere at forstå hvad det egentlig er du mener i stedet for bare at skrive kommentarer i øst og vest.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 9 minutter siden:

Er det denne du mener? :

Det er et svar på indlægget fra @Big3lover hvor han netop nævner det link jeg skriver længere oppe. Der er ikke henvist til linket i første indlæg. Hvis du citerer fra den tekst du henviser til er det en del nemmere at forstå hvad det egentlig er du mener i stedet for bare at skrive kommentarer i øst og vest.

Jeg beklager jeg overså @Big3lover havde lagt et link ind som gled ud i teksten. Håber det hjalp på humøret ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 2 timer siden:

Jeg beklager jeg overså @Big3lover havde lagt et link ind som gled ud i teksten. Håber det hjalp på humøret ?

Super fint at du så linket anden gang jeg gjorde opmærksom på det. ;)

Gjorde ikke det store forskel på humøret som var helt fint i forvejen... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beklager drenge - Lav pris er på ingen måde tegn på mange kunder - Var der mange kunder, er jeg sikker på at prisen den steg ret hurtigt. 

 I kan være ganske sikker på at prisen er lav fordi kvinden er presset og desperart forsøger at tjene, så hun kan betale for sit opholdt.

 Opfør jer som en gentlenman og smid lidt ekstra når i går !!

 

 Madame Elisabeht

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) skrev, for 54 minutter siden:

 Opfør jer som en gentlenman og smid lidt ekstra når i går !!

Man kan også vælge at blive væk. Det løser selvfølgelig ikke deres problem, men man kan desværre ikke ene mand (heller ikke selvom vi står sammen) løse alle problemer i verden. Hård og kynisk? Ja, måske nok - men sådan er det bare.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Langesen skrev, den 19.11.2020 at 22:18:

Vi skal sgu være ordentlige ved alle kvinder, også de billige/mest pressede. I hvert fald så længe de ikke snyder. 

Jeg prøver hende snart, og skal nok give en anmeldelse:-) 

Så var jeg forbi hende: Prisen holder (selvfølgelig) ikke.... Hun viste mig men-sedlen, hvor der stod 1000 for en halv time. Prøvede med 600, men hun ævlede løs om, at jeg kunne gå hen i hæveautomaten, så jeg skred igen. Hun påstod, at annoncen var fake, og det ikke var hos dem..... Don't go there! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...