Hop til indhold
5000-08

Episk massage København

Recommended Posts

iLoveherboobs skrev, den 16.9.2021 at 23:40:

May i ask as im new to all this epic massage do u get to have sex at the finish line or is it just pure epic massage ?

No sex, only handjob

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Tania. Det var en fantastisk massage hun gav. Jeg synes faktisk det er spændende at man ikke ved hvordan de ser ud.

Hende vil jeg besøge igen. Men jeg vil da også gerne besøge nogen af de andre bare for at mærke om det gør en forskel i oplevelsen.

 

Man kan skrive til dem via deres hjemmeside. Så man kan nok spørge dem om de vejer meget hvis det betyder meget for en. 

Glad.

Del dette indlæg


Link til indlæg
5000-08 skrev, den 18.11.2020 at 15:59:

Nogen der har erfaringer med massørerne fra episk.com i København?

Hårfarve og udseende som sådan betyder ikke det store for mig. Har godt hørt at fokus skal være på massagen og ikke på massøren, men har pøvet episk massage en gang tidligere, der var massøren buttet til grænsen af overvægtig. Det tog desværre en del af oplevelsen for mig. Er derfor interesseret i de forskellige massøres kropsbygning?

5000 -08 kan du huske hvad hun hed hende den buttede/tykke ? Jeg kan godt lide tykke piger :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
5000-08 skrev, den 18.11.2020 at 15:59:

Nogen der har erfaringer med massørerne fra episk.com i København?

Hårfarve og udseende som sådan betyder ikke det store for mig. Har godt hørt at fokus skal være på massagen og ikke på massøren, men har pøvet episk massage en gang tidligere, der var massøren buttet til grænsen af overvægtig. Det tog desværre en del af oplevelsen for mig. Er derfor interesseret i de forskellige massøres kropsbygning?

Jeg har været hos Eva fast igennem 1,5-2 år. Har vel været ved hende 12-14 gange. Hun er helt fantastisk. En ubeskrivelig oplevelse! Og hun er SÅ sød! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...