Hop til indhold
JenniferRomantica

Julekalender i disse tider

Recommended Posts

Okay så her kommer en velmenende opfordring til admins:P.. 

Måske de i disse tider hvor vi alle har det lidt ekstra hårdt, kunne tillade at vi piger, altså dem der ønsker det, få lov til at lave vores gamle julekalendere, evt under en samlet tråd hvis man er bange for det kommer til at fylde for meget:ph34r:.. Jeg tror faktisk det ville højne moralen herinde en del.. Ikke at den er skidt, meeeen vi kunne vel alle sammen godt bruge noget, at bruge tiden på i disse trænge tider:lol:.. 

Ved ikke om jeg har placeret den det rigtige sted.. Ellers må admins evt hjælpe med at flytte den.. Undskylder på forhånd.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 19 minutter siden:

Måske de i disse tider hvor vi alle har det lidt ekstra hårdt, kunne tillade at vi piger, altså dem der ønsker det, få lov til at lave vores gamle julekalendere

Nu har jeg kun været aktiv herinde et par måneder, så jeg har ikke hørt om sådanne julekalendre før. Hvad går de ud på? Betyder det, at vi bliver forkælet med et nyt billede hver dag? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 49 minutter siden:

Måske de i disse tider hvor vi alle har det lidt ekstra hårdt, kunne tillade at vi piger, altså dem der ønsker det, få lov til at lave vores gamle julekalendere.. 

HØRT! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 timer siden:

Okay så her kommer en velmenende opfordring til admins:P.. 

Måske de i disse tider hvor vi alle har det lidt ekstra hårdt, kunne tillade at vi piger, altså dem der ønsker det, få lov til at lave vores gamle julekalendere, evt under en samlet tråd hvis man er bange for det kommer til at fylde for meget:ph34r:.. Jeg tror faktisk det ville højne moralen herinde en del.. Ikke at den er skidt, meeeen vi kunne vel alle sammen godt bruge noget, at bruge tiden på i disse trænge tider:lol:.. 

Ved ikke om jeg har placeret den det rigtige sted.. Ellers må admins evt hjælpe med at flytte den.. Undskylder på forhånd.. 

Jaaaaaaa... - det ville være så dejligt :x

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ifølge en afstemning her på EG vil ca. 2/3 gerne ha’ selfie-trådene tilbage, herunder diverse julekalender og andre billedlige indslag:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bigfoot skrev, for 52 minutter siden:

Ifølge en afstemning her på EG vil ca. 2/3 gerne ha’ selfie-trådene tilbage, herunder diverse julekalender og andre billedlige indslag:

Hej @bigfoot

En ting, er hvad man gerne vil have tilbage. En anden ting er om man får det. Og tvivler på det sker udfra det jeg mener @Administrator og @Stabilizer har skrevet. 

Om de ændre mening, kan jeg ikke vide. Men kan i ikke lave det over PM. Dog ved jeg ikke, hvor mange man kan være i en gruppesamtale. Det var da et bud på, hvordan det kunne være så i fik en julekalender. Så kunne @JenniferRomantica Tagge alle dem der ville være med. Og sende de billeder den vej. Bare et forslag. 

God dag derude.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 28 minutter siden:

En ting, er hvad man gerne vil have tilbage. En anden ting er om man får det. Og tvivler på det sker udfra det jeg mener @Administrator og @Stabilizer har skrevet. 

Hej kanonkongen :)

Ja, der er i realiteten nok en lille chance for at vi får selfie-trådene tilbage, men vi har da lov at ha’ håbene og drømmene om at det sker engang :rolleyes:

kh bigfoot  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Konstruktøren skrev, den 17.11.2020 at 11:37:

Ville være fantastisk (og for mig personligt nok lige få losset mig afsted til et besøg hos en af jer søde piger - ville ihvertfald nok få sat gang i gearstangen ihvertfald) :wub:

Og det ville være sååå dejligt<3.. Store dele af den danske del af branchen er efterhånden hårdt spændt for.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan admin ikke bare slette julekalendertråde(ne), når december er slut? Så kommer man vel udover GDPR-halløj?

Man kan fx lave to tråde - en til gode tilbud/julegaver fra GP'erne og en til selfies (max en pr. dag pr. GP).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...