Hop til indhold
Jernet

Kondomer med mere følelse?

Recommended Posts

Hej forum :)

 

I weekenden var jeg sammen med en virkelig dejlig kvinde, privat, altså ikke en GP. 

Vi havde dejlig sex med kondom, men jeg kunne ikke mærke så meget, så jeg kunne ikke komme. Jeg kunne mærke på hende hun følte sig lidt utilstrækkelig, fordi jeg ikke kom. Jeg forklarede det med jeg havde gjort det selv inden hun kom på besøg, fordi jeg var bange for at komme for hurtigt (hvilket også var sandt). 

Jeg tænker hvis nu der er nogle kondomer hvor man kan mærke noget mere vil det ikke være et problem. 

 

Kan i anbefale et godt mærke, gerne link? 

 

Beklager hvis emnet har været oppe før, jeg kunne dog ikke finde noget med søgefunktionen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Melody
Jernet skrev, for 12 minutter siden:

Hej forum :)

 

I weekenden var jeg sammen med en virkelig dejlig kvinde, privat, altså ikke en GP. 

Vi havde dejlig sex med kondom, men jeg kunne ikke mærke så meget, så jeg kunne ikke komme. Jeg kunne mærke på hende hun følte sig lidt utilstrækkelig, fordi jeg ikke kom. Jeg forklarede det med jeg havde gjort det selv inden hun kom på besøg, fordi jeg var bange for at komme for hurtigt (hvilket også var sandt). 

Jeg tænker hvis nu der er nogle kondomer hvor man kan mærke noget mere vil det ikke være et problem. 

 

Kan i anbefale et godt mærke, gerne link? 

 

Beklager hvis emnet har været oppe før, jeg kunne dog ikke finde noget med søgefunktionen. 

Det er rigtig mange år siden, men jeg mener at man kan købe nogle på apoteket der hvis hedder extra tyndt eller extra følsom.

Men du skal være forsigtig med dem. Den gang jeg købte dem sprang den og jeg blev gravid:lol:

Jeg mener også der er nogle kondomer der hedder naked?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Melody
MrLovaLova skrev, for 5 minutter siden:

Jeg har rigtig gode erfaringer med Skyn kondomer, når det skidt endelig skal bruges, er det i mine øjne de bedste

Putter du kondomer i øjene:lol: ja okay så bliver de i det mindste ikke gravide:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min erfaring er, at størrelsen/match af kondomet er mindst lige så afgørende som selve typen. Og et ordentligt kondom kan være helt afgørende for oplevelsen. De fleste GPere er OK med, at man har sine egne med, ifølge mine erfaringer. 

Jeg har nogengange købt ind til lidt større beholdninger af forskellige typer som passer godt til mig ser, og hvad de skal bruges til. Det har hjulpet mig godt, ikke mindst på længere rejser hvor jeg ikke gider strande med lidt tilfældige varianter enten fra hurtige køb eller pigerne selv. 

Mine favoritter er bl.a.:

Latexfri: Giver den absolut bedste følelse. Men den rigtige størrelse er helt afgørende, da de ikke er elastiske på samme måde som latex, dvs. ikke kan udvide sig hvis de er lidt små i det og ikke kan sidde fast hvis de er for store. Derudover skal man lige vænne sig til, at de ikke er lydløse ("knitrer" lidt"). 
Sagami Original 0.02, black size er mit perfekte match. Ikke samme størrelse som Red size, selv om det nogengange oplyses fejlagtigt. 

Ekstra tynde (latex): Forskellige modeller, bl.a. EXS fungerer fint for mig.

Perfekt størrelse: Mærket "Mysize" i den rigtige størrelse fungerer også godt. Det er helt traditionel latex og tykkelse, men kan bestilles så de passer perfekt, i hvert fald for mig. 

Der er iøvrigt adskillige tråde om det allerede.


  

Del dette indlæg


Link til indlæg
autobahn skrev, 1 time siden:

Min erfaring er, at størrelsen/match af kondomet er mindst lige så afgørende som selve typen. 

Ja, det er helt klart også min erfaring.

Kondomet skal matche perfekt, det er helt afgørende. Et kondom som  matcher dårligt, kan ødelægge alt...

Et kondom er ikke bare et kondom, så jeg tænker, at man bare må prøve sig frem? - Og det kan godt gøres "alene" - find noget som du føler dig super tilpas i. 

Mig bekendt, findes der desværre ikke en butik, som tilbyder et kondomprøverum, så det bliver nok noget med at hive 10 forskellige kondomer ned fra hylden, og prøve sig frem derhjemme... 

Uanset hvad vi ifører os, om det er en skjorte, et par bukser eller et kondom, så er det afgørende, at vi føler os godt tilpas... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
MickeyM skrev, for 16 minutter siden:

Ja, det er helt klart også min erfaring.

Kondomet skal matche perfekt, det er helt afgørende. Et kondom som  matcher dårligt, kan ødelægge alt...

Et kondom er ikke bare et kondom, så jeg tænker, at man bare må prøve sig frem? - Og det kan godt gøres "alene" - find noget som du føler dig super tilpas i. 

Mig bekendt, findes der desværre ikke en butik, som tilbyder et kondomprøverum, så det bliver nok noget med at hive 10 forskellige kondomer ned fra hylden, og prøve sig frem derhjemme... 

Uanset hvad vi ifører os, om det er en skjorte, et par bukser eller et kondom, så er det afgørende, at vi føler os godt tilpas... 

Til gengæld er der en del butikker (fx hotgirl) hvor man kan købe en masse enkelt kondomer og prøve sig frem, så man ikke er strandet med 5×10 kondomer som ikke passer ordentligt :)

jeg kan selvfølgelig ikke svare for hvilke der føles bedst, men når jeg køber ind af standardstørrelser går jeg efter de tynde. Der kan være en forskel fra .15 mm. Tykkelse til 0.04 mm og jeg tænker, at det alligevel må gøre en forskel. Til gengæld er de helt tynde satme svære at rulle på. 

Jeg synes også at exe og my size er dejlige mærker, men det er selvfølgelig oplevelsen fra den anden side. 

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg


Link til indlæg
MickeyM skrev, for 13 minutter siden:

 Mig bekendt, findes der desværre ikke en butik, som tilbyder et kondomprøverum, så det bliver nok noget med at hive 10 forskellige kondomer ned fra hylden, og prøve sig frem derhjemme... 

Uanset hvad vi ifører os, om det er en skjorte, et par bukser eller et kondom, så er det afgørende, at vi føler os godt tilpas... 

Der findes også en del websites hvor man kan bestille et udvalg af forskellige størrelser og typer, så man har noget at prøve sig frem med inden man bestiller i større mængder.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 21 minutter siden:

Til gengæld er der en del butikker (fx hotgirl) hvor man kan købe en masse enkelt kondomer og prøve sig frem, så man ikke er strandet med 5×10 kondomer som ikke passer ordentligt :)

Yes, det er en god pointe, for det kan hurtigt blive dyrt, hvis man skal købe 10styks af hvert mærke. 

Enig, god pointe! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, den 16.11.2020 at 20:47:

Jeg har rigtig gode erfaringer med Skyn kondomer, når det skidt endelig skal bruges, er det i mine øjne de bedste

+1

Jeg har brugt Skyn et stykke tid, og det er klart de bedste jeg har været pakket ind i.  Jeg har lige prøvet den nyere og dyrere version, Skyn Elite og det er da noget af tætteste man kan komme på at være ubeskyttet men alligevel være det.

Det er også vigtigt at finde den rigtige størrelse, og det har ikke kun noget med størrelsen af din gode ven at gøre. Jeg er rimelig gennemsnitlig, men jeg trives altså bedre med "large" end med normal. Efter jeg er blevet ældre og mindre bræthård, er det rart at kondomet ikke klemmer livet ud af pikken.

Monteringen er måske det vigtigste, og her virker det nærmest som om de fleste GPer bevidst prøver at kvæle kalorius, før den kommer igang: De ruller kondomet 2cm ud og t r æ k k e r det så ud over en ofte halvstiv pik. Så er dén sat ud af spillet.. Utroligt, at vi lader dem slippe af sted med det. Jeg har netop i dag været hos den ellers dejlige Nina på Østerbro, der gjorde netop sådan. Lede heks, siger jeg bare. Heldigvis havde hun slikket mig så grundigt forinden, at pikken var våd og glat, så kondomet satte sig rigtigt på plads af sig selv. Hun får hermed min ringeste vurdering!

Jeg prøvede ellers, da hun havde slikket mig godt stiv at sætte et skyn på selv, men det udløste en næsten hysterisk latter, og hun fåede det af for at sætte et af sine egne elefanthuds-tykke lortekondomer på vha kvælermetoden...

 

Redigeret af Blueberry

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, den 16.11.2020 at 23:02:

Til gengæld er de helt tynde satme svære at rulle på. :)

Rulle på? Jeg troede gp standard metode er så mange fingre fra begge hænder op i kondomer, trække ud til siden og så neeed over kalorius.. 

Den rulleting må du vise mig engang..:P

/North 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
North skrev, for 26 minutter siden:

Rulle på? Jeg troede gp standard metode er så mange fingre fra begge hænder op i kondomer, trække ud til siden og så neeed over kalorius.. 

Den rulleting må du vise mig engang..:P

/North 

 

Det gør jeg nu også ind imellem hvis det ikke er nemt at rulle (dog umuligt med de helt tynde at strække dem, synes jeg), og til det kan jeg bare sige, at hvis de ikke er nemme at rulle, så har det mere med mandens lem end kondomet eller pigens "rulle-skills" at gøre. Det er typisk nemt at rulle på en helt benhård pik, og svært på en pik med megen forhud eller som bliver lidt mellemfornøjet blot ved udsigten til en regnfrakke før den så meget som rører sjoveren. Vi kan da teste hvilken variant du er ;)

Jeg rækker gladeligt kondomet over til en hvilken som helst mand som ikke kan tåle at kondomet bliver strukket henover pikken :D Men det er som om der aldrig er nogen mænd som tænker at det kunne være en mulighed at gøre det selv hvis de ikke kan lide måden pølsen bliver pakket.

Plan A: Rul

Plan B: Stræk

Plan C: Sut. 

Jeg kan med rette skrive at jeg har en fleksibel tilgang til udfordrende opgaver på mit CV B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 6 timer siden:

Kan med rette skrive at jeg har en fleksibel tilgang til udfordrende opgaver på mit CV B)

I et forsøg på at holde mig til emnet så har jeg gode erfaringer med 

https://www.sinful.dk/rfsu-thin-kondomer?gclid=EAIaIQobChMIxqSwh7CL7QIVQeztCh0nawwxEAAYASAAEgJVxPD_BwE

Jeg vil mene jeg ud fra din beskrivelse har en rullevenlig pik, og vil elske at udfordre dig i pårulning.. :P - dog kun et lag ad gangen. 

/North 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De der helt almindelige "PROTEX" i sort og hvid ternet indpakning duer jeg ikke til. Det er lige før jeg hellere vil undvære så. Der er et mærke der hedder "rsfu" der laver en tynd udgave i en rød pakke. Det gør altså en forskel som mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt klart sagami 0.02, for mig - sidder godt og er tynde.  Har for år tilbage oplevet at Pigen flere gange lige skulle mærke efter med hånden om den stadig var på så maksimal følelse.  Og har grundet materialet en god varmegennemgang

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...