Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Gamrai Massage forrige søndag - https://gamraimassage.dk/

Jeg har været der før, men for meget længe siden, da jeg bor i Sønderjylland. Men de har fået et, for mig, nyt tilbud med en massagebriks med hul i midten til pikken. Blev tilbudt en times massage for 1.000,- kr., hvor jeg måtte komme 2-3 gange.

Det var en rigtig god oplevelse, hvor hun skiftevis masserede på ryggen og ben og under briksen, hvor hun tog fat i pikken og kugler, som hang i hullet. Undervejs tilbød hun hun at blive nøgen, og så massere i 40 minutter for 1.000,- kroner. Jeg blev dog ved første aftale, hvor hun beholdt tøjet på.

Men jeg fik en rigtig dejlig, pirrende massage med 2 udløsninger. Eneste minus er, at du nogen gange kan mærke læderet på briksen, når "junior" bliver stiv. Men helt klart noget som skal prøves igen, når jeg kommer til hovedstaden.

Nogenlunde tilsvarende massage kan man opleve i Hamburg, når det er tilladt at rejse dertil, hos https://www.mirage-hh.de/en/vip-lingam-massage/

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende der masserede mig var en moden dame. Jeg så ikke andre da jeg kom. Men undervejs kunne jeg høre at der foregik noget i rummet ved siden af, hvor det vist ikke kun var massage *SF*.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad måtte du give for sådan en tur? :-D 

 

Hov jeg fik vist ikke læst ordentlig. Kan godt se prisen som du har skrevet ;)

Redigeret af Swap

Del dette indlæg


Link til indlæg
modensønderjyde skrev, den 16.11.2020 at 16:04:

Besøgte Gamrai Massage forrige søndag - https://gamraimassage.dk/

Jeg har været der før, men for meget længe siden, da jeg bor i Sønderjylland. Men de har fået et, for mig, nyt tilbud med en massagebriks med hul i midten til pikken. Blev tilbudt en times massage for 1.000,- kr., hvor jeg måtte komme 2-3 gange.

Det var en rigtig god oplevelse, hvor hun skiftevis masserede på ryggen og ben og under briksen, hvor hun tog fat i pikken og kugler, som hang i hullet. Undervejs tilbød hun hun at blive nøgen, og så massere i 40 minutter for 1.000,- kroner. Jeg blev dog ved første aftale, hvor hun beholdt tøjet på.

Men jeg fik en rigtig dejlig, pirrende massage med 2 udløsninger. Eneste minus er, at du nogen gange kan mærke læderet på briksen, når "junior" bliver stiv. Men helt klart noget som skal prøves igen, når jeg kommer til hovedstaden.

Nogenlunde tilsvarende massage kan man opleve i Hamburg, når det er tilladt at rejse dertil, hos https://www.mirage-hh.de/en/vip-lingam-massage/

 

 

Lyder spændende :)

 

Ps det ikke ulovligt at tage til Hamborg :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
modensønderjyde skrev, den 16.11.2020 at 16:04:

Det var en rigtig god oplevelse, hvor hun skiftevis masserede på ryggen og ben og under briksen, hvor hun tog fat i pikken og kugler, som hang i hullet.

Er briksen konstrueret, så hun skal kravle ned under, eller kan hun nå det nødvendige uden at kravle under (som med den briks man kan se på dit link til Hamborg)?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, 1 time siden:

Er briksen konstrueret, så hun skal kravle ned under, eller kan hun nå det nødvendige uden at kravle under (som med den briks man kan se på dit link til Hamborg)?

Det er en "almindelig" massagebriks med hul til udstyret. Hun skiftevis sidder på en taburet ved siden af og på gulvet under briksen. Den i Hamburg er speciallavet til dem og findes vist kun der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne godt tænke mig at prøve Gamrai med deres specialbriks. Jeg har forsøgt at spørge, hvem der er der, men det svares der ikke på. Modne, unge, gode, ikke så gode - og til hvad. Er der nogen, der kan hjælpe? Tak. Jeg skal nok anmelde, når jeg har været der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
FynDK skrev, den 16.5.2021 at 17:02:

Nogen der ved om de tilbyder FP og hvad det koster?

Det er længe siden jeg har været der. Det har været med FP hver gang. 

Stedet er i den dyre ende, med tillæg for div. ydelser. Sørg for en aftale inden man går i gang og vær klar til mere end de normale kr. 1.500. Jeg har betalt med kort, hvilket betyder at man ikke skal tænke på at have hævet penge nok.   

Jeg er aldrig blevet snydt når aftalen er lavet. Altid god kvalitet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige haft en tur med en pige der hedder Nana.
Nana er vel 30-35 år, lettere buttet, Taler engelsk.
Jeg kunne fra start mærke at der ikke rigtigt var kemi mellem hende og mig - og det var med til at sætte præg på oplevelsen.

Ved bestilling af tid havde jeg bedt om god seriøs massage – og sagde det også til Nana at det var det jeg kom for.
Det blev til lidt hyggeligt oliesmøreri. Hun tilbød fra start ekstraydelser. Og blev ved indtil jeg overgav mig og takkede ja til et HJ. Selv efter jeg takkede ja til HJ fortsatte hun oliesmøreri uden pirring. 
Efter omvendelsen, lidt oliesmøreri øverst på lårene (kan måske tolkes som pirring) og derefter til HJ. Et overraskende godt og langtrukkent HJ. 
Straks den skød, slap hun mig og spurgte om jeg vil i bad. Ikke noget hyggeri.

Var ude igen efter 60 minutter – inklusiv bad.
Det bliver ikke til genbesøg med hende igen - og er i tvivl om hvorvidt jeg vil prøve stedet igen, når de i den grad ikke tager hensyn til hvad der bliver bestilt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nielsen Tonajt skrev, for 13 timer siden:

Jeg har lige haft en tur med en pige der hedder Nana.
Nana er vel 30-35 år, lettere buttet, Taler engelsk.
Jeg kunne fra start mærke at der ikke rigtigt var kemi mellem hende og mig - og det var med til at sætte præg på oplevelsen.

Ved bestilling af tid havde jeg bedt om god seriøs massage – og sagde det også til Nana at det var det jeg kom for.
Det blev til lidt hyggeligt oliesmøreri. Hun tilbød fra start ekstraydelser. Og blev ved indtil jeg overgav mig og takkede ja til et HJ. Selv efter jeg takkede ja til HJ fortsatte hun oliesmøreri uden pirring. 
Efter omvendelsen, lidt oliesmøreri øverst på lårene (kan måske tolkes som pirring) og derefter til HJ. Et overraskende godt og langtrukkent HJ. 
Straks den skød, slap hun mig og spurgte om jeg vil i bad. Ikke noget hyggeri.

Var ude igen efter 60 minutter – inklusiv bad.
Det bliver ikke til genbesøg med hende igen - og er i tvivl om hvorvidt jeg vil prøve stedet igen, når de i den grad ikke tager hensyn til hvad der bliver bestilt.

Jeg har også helt droppet dem, da de sidste par besøg var et ret skuffende tids- og pengespild.

Jeg ved ikke, om det er mig, der er for kritisk, men jeg synes i det hele taget markedet er skidt lige nu. Priserne flugter derop af, men det er som om servicen går i modsatte retning. Måske har jeg bare været uheldig eller selvforskyldt dårlig kunde på det seneste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders-and

Jeg hR også kun været der en gang. Ikke noget at skrive om. Ens tid og penge er bedre brugt mange andre skønne steder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...