Hop til indhold

Recommended Posts

Guest hørsholm1

ja hun er klar
Men meget svær at lave aftale med , aftaler og så hører man ikke noget i nogle uger
fik en aftale i går, hun er sød at skrive med. men fik et glas for meget under kampen og måtte sige fra , kunne ikke hente hende 
ved ikke helt om det er nysgerrighed eller hvad , hvis hun ikke var kendt ville jeg nok ikke søge hende, p g a mit indtryk af fotos 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hørsholm1 skrev, den 27/6/2021 at 06:40:

ja hun er klar
Men meget svær at lave aftale med , aftaler og så hører man ikke noget i nogle uger
fik en aftale i går, hun er sød at skrive med. men fik et glas for meget under kampen og måtte sige fra , kunne ikke hente hende 
ved ikke helt om det er nysgerrighed eller hvad , hvis hun ikke var kendt ville jeg nok ikke søge hende, p g a mit indtryk af fotos 
 

Hej:)

 

Har du Ginas kontaktdata på feks Instagram. Takker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hørsholm1
Liverpool skrev, for 49 minutter siden:

Hej:)

 

Har du Ginas kontaktdata på feks Instagram. Takker

nej kun på sugardaters

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, 1 time siden:

Hej:)

 

Har du Ginas kontaktdata på feks Instagram. Takker

Prøv at søg på hendes navn på Instagram - sværere er det ikke :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advokat1 skrev, for 19 minutter siden:

Prøv at søg på hendes navn på Instagram - sværere er det ikke :)

Der er tusinde resultater når man søger på "Gina j" og de mange første er åbenlyst ikke fra Danmark :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
VikingThor skrev, for 4 minutter siden:

Der er tusinde resultater når man søger på "Gina j" og de mange første er åbenlyst ikke fra Danmark :) 

Det er jo nok fordi hun ikke hedder "j" som andet navn - hvis du er i tvivl om, hvordan hendes rigtige navn staves kan du overveje, at tage udgangspunkt i de mange avisartikler og tv-udsendelser om hende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advokat1 skrev, Lige nu:

Det er jo nok fordi hun ikke hedder "j" som andet navn - hvis du er i tvivl om, hvordan hendes rigtige navn staves kan du overveje, at tage udgangspunkt i de mange avisartikler og tv-udsendelser om hende :)

Det er jeg faktisk i tvivl om, for jeg aner ikke hvilke avisartikler og tv-udsendelser du henviser til ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advokat1 skrev, for 6 timer siden:

Prøv at søg på hendes navn på Instagram - sværere er det ikke :)

Har prøvet. Intet svar. Tænkte at det måske var en fake adresse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...