Hop til indhold
Guest Mr.Virgin

Piger i Rødovre

Recommended Posts

Guest Mr.Virgin

Hej Venner,

Jeg er på udkig efter min første oplevelse hos en glædespige. Kan I anbefale nogle søde piger i Rødovre eller omegn (gerne i cykelafstand)?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr.Virgin skrev, 1 time siden:

Hej Venner,

Jeg er på udkig efter min første oplevelse hos en glædespige. Kan I anbefale nogle søde piger i Rødovre eller omegn (gerne i cykelafstand)?

Vær opmærksom på, at Rødovre pt. er centrum for en helt masse useriøse folk med fake billeder og meget andet "interessant".

Jeg kan anbefale dig at søge andre steder hen. Men kommer selvfølgeligt meget an på, hvad du konkret søger. Dansk, thai, øst, sort etc.? Særlige præferencer?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr.Virgin skrev, for 6 timer siden:

Hej Venner,

Jeg er på udkig efter min første oplevelse hos en glædespige. Kan I anbefale nogle søde piger i Rødovre eller omegn (gerne i cykelafstand)?

Det undrer mig, at du står med lyserødt som Glædespige.

Mon ikke du skulle få en Moderator til at hjælpe dig med at skifte køn?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Elte

Der er mig bekendt kun ét sted i Rødovre med en alenlang række af dårlige anmeldelser, så at udelukke Rødovre forekommer mig at være tåbeligt.

Seductiongirls kunne være et sted at starte. Tjek om der umiddelbart er nogen der tiltrækker dig og spørg evt under efterlysninger. Jeg kunne foreslå Tiffany, Maria, Ella eller Freya. 

Og så er der jo kun få km til Pussygalores hvor du fx kan forsøde tilværelsen hos Sif, Chloé eller Sofie 

En anden mulighed er en tur til det gule hus hvor fx Soda eller Apple sikkert nok kan få nerverne i ro med en god massage inden action. 

Og så er der jo som allerede foreslået Barbara 

Håber du får en god oplevelse hvis du kaster dig ud i det. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu vi taler om Rødovre: Så vidt jeg har erfaret, så er der også nogle udmærket anmeldte latinaer, som holder til på en berygtet Allé i Rødovre. Mon nogen ved, om de har noget at gøre med det notoriske nummer 30A, eller er det bare “tilfældigt”, at de holder til meget tæt på?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...