Hop til indhold
HarryHole

Kira Wild - kærestesex, kys og rødvin

Recommended Posts

Efter en hård skilsmisse i foråret var det blevet tid til at lufte mini-me. Valget var faldet på smukke Kira Wild - og det skulle jeg ikke komme til at fortryde ;)

Kommunikationen gik let på sms med hurtige svar fra Kira. Da det var min første gang med købesex, og nerverne sad uden på tøjet, blev vi enige om en times “date”. 
Jeg blev mødt af en sød, smilende og fantastisk smuk ung pige, der (efter jeg havde været en tur under bruseren) bød på et glas rødvin og lækker mørk chokolade. 
Vi skålede og Kira rykkede tættere på - og kort tid efter udvekslede vi det første prøvende kys. 
Det lykkedes Kira at få mig til at glemme alt om nerver, ekskonen og at der var penge involveret. Det virkede bare så naturligt, så rigtigt, så fantastisk.

Den næste times tid gik med en masse kys, øjenkontakt, fantastisk sex, pillow talk, grin og lidt mere rødvin.

Alt i alt en oplevelse, der sad i kroppen flere dage efter. 
Tak Kira :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godt du var heldig med dit første trin i denne helvedesverden.
Held og lykke med livet efter den hårde skilsmissen.  Og hils Oleg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 5 minutter siden:

Godt du var heldig med dit første trin i denne helvedesverden.
Held og lykke med livet efter den hårde skilsmissen.  Og hils Oleg.

Tak - det var en rigtig god oplevelse :) Forstår ikke helt hvad du mener med helvedesverden? og hvem er Oleg?

Redigeret af HarryHole

Del dette indlæg

Link til indlæg

Oleg kære Harry Hole, er jo din søn:). Har du ikke læst bøgerne om dig?

Helvedesverden...? Well, det er ikke altid en helt nem verden at færdes i. Prostitution er lidt af et paralelsamfund hvor man tit bliver udfordret på alle mulige måder. Men dit første trin var godt, så du skal ikke lytte til en gammel ged som mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 1 minut siden:

Hvis jeg skal være rigtig pedantisk - kære @Bananas -  så er Oleg jo ikke Harry Holes rigtige søn, men papsøn:) Faderen var russisk. 

Det er rigtigt, men Harry kalder ham for søn, og Oleg siger Far til Harry. Og i en anmeldelsetråd om Kira Wild findes der nok grænser for hvor pedantisk man har lov til at være.;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...