Hop til indhold
poulhansen

Jasmin på 18 år fra Aalborg søger Modne Mænd

Recommended Posts

Det er nok lidt sent at svare i denne omgang, men jeg besøgte den unge dame til et blow i aftes, og der var en ualmindeligt behagelig oplevelse:)

Sød og lækker ung pige, pæn lejlighed og god stemning. Meget “hjemlig hygge”-agtigt. 
Jeg vil helt klart komme igen til et længere besøg:x

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hader at blive afvist i døren, fordi jeg ikke er gammel nok til at komme ind... Når man passerer 30 år, burde der være låst op på alle hylder, hvad enten det er smøger eller blowjobs :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
skivemd skrev, for 23 minutter siden:

Hader at blive afvist i døren, fordi jeg ikke er gammel nok til at komme ind... Når man passerer 30 år, burde der være låst op på alle hylder, hvad enten det er smøger eller blowjobs :D

 

Der må der være nogle fordele ved at blive ældre; altså udover øget stamina, større erfaring, øget empati, bedre selvbeherskelse, bedre økonomi, øget selvbevidsthed og charmerende grå hår:D;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svendsenaalborg skrev, for 20 timer siden:

Der må der være nogle fordele ved at blive ældre; altså udover øget stamina, større erfaring, øget empati, bedre selvbeherskelse, bedre økonomi, øget selvbevidsthed og charmerende grå hår:D;-)

Haha! Og alt jeg mangler er retten til blowjobs :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været i kontakt med den unge dame og overvejer kraftigt et besøg - har nogle besøgt hende for nylig?

 

Jeg kan se, at hun har været ret aktiv med annoncer over de seneste uger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...