Hop til indhold
Nille

Navne konkurrence.

Recommended Posts

Jeg starter en ny tråd, inspireret af debatten om kunstnernavne i denne sport.

Jeg starter en konkurrence til mit nye kunstnernavn, præmien er en guidet klubtour i NRW (excl. transport, forbrug og entre) både drenge og piger skal være velkommen :lol:

Fx. Cthulhu er et godt kunstnernavn :lol: Peter er nævnt, så I må gerne være lidt mere kreative, gerne et navn som er umulig at udtale, men hænger ved.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er f.eks Schaffalitzky.... Eller Drürm...

Det skal der nok kunne komme noget sjovt ud af, når det skal noteres. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

I må gerne være lidt mere kreative, gerne et navn som er umulig at udtale, men hænger ved.
Jamen, så har jeg da et par oplagte bud, der skulle opfylde begge dine kriterier:

Huitzilopochtli eller Quetzalcoatl

Den første var aztekernes vigtigste og ældste gud, og den anden var bl.a. deres vindgud. Hvad der nok særligt kunne tale for det sidste, er, at han også var gud for frugtbarhed. Så her er du på hjemmebane :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

he he Nille.. du har da allerede rigeligt med navne at tage af :lol:

Hvad med:

- Quvenzhané

eller måske

- Saoirse Ronan

Eller skulle du være blevet træt af pigenavne

- Chiwetel Ejiofor

Du kan også hedde Mahershalalhashbaz Ali. Eller hvad med Apichatpong Weerasethakul.

Det er faktisk nogle ret fede navne synes jeg... jeg ville gerne være med på en lytter når telefonpigen skal notere :lol::lol:

Du kunne også bare tage mande/drenge versionen af dit nuværende navn: Niller :lol::lol::lol:

Det er jo den vilde gevinst man kan vinde.. en tur med dig med ingenting betalt :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Skal dit navn partout være et fornavn? Hvis ikke er her et kort og fyndigt forslag, som du så i øvrigt ville dele med en landsby i Wales: Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch

I forhold til at være nemt at huske og svært at udtale opfylder det da i hvert fald et af kravene :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes helt klart du skal hedde "Kundi ngono" det passer lige til dig, trods det er nemt at udtale :D :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal dit navn partout være et fornavn? Hvis ikke er her et kort og fyndigt forslag, som du så i øvrigt ville dele med en landsby i Wales: Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch

I forhold til at være nemt at huske og svært at udtale opfylder det da i hvert fald et af kravene :lol:

fedt navn hvordan udtaler du lige dette :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Schaffalitzky har vel forbindelse til dit russiske navn Nikita
Min første tanke, da jeg så navnet, var drengebogsforfatteren Cai Schaffalitzky de Muckadell. Han skrev nogle fantastiske drengebøger, som jeg slugte, da jeg var lille :P

Jeg ved dog ikke, om han vovede sig på glædeshuse :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch betyder:

"St. Mary's Church in the hollow of white hazel near a rapid whirlpool and the Church of St. Tysilio near the red cave"

Før 1860 hed byen "Llanfairpwllgwyngyll", men det var åbenbart for nemt at udtale.

Del dette indlæg


Link til indlæg

he he Nille.. du har da allerede rigeligt med navne at tage af :lol:

Det er jo den vilde gevinst man kan vinde.. en tur med dig med ingenting betalt :lol::lol:

Hehe Bonobo, du skal ikke undervurdere værdien i præmien, min ekspertise er guld værd og sparer dig for mange €Euros€ på "Sharks" og dårlige klubber samt jeg har VIP-kort til flere af klubberne :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hehe Bonobo, du skal ikke undervurdere værdien i præmien, min ekspertise er guld værd og sparer dig for mange €Euros€ på "Sharks" og dårlige klubber samt jeg har VIP-kort til flere af klubberne :D:D
He, he, Nille. Så kan du sagtens lade mig vinde, for jeg lader præmien gå videre, da FKK ikke lige er min interesse. På den måde får du hele to vindere af konkurrencen :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan jo kalde dig Nikita.... Det er vel et drenge navn, sådan originalt, i sin russiske form ihvertfald, lige som den tidligere General Sekretær i Kommunist Partiet.

Og lad os så håbe at Nikita's telefondame ikke bliver forvirret, hvis du ringer og booker en tid ;)

TVR

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hehe X, hvis jeg lade Nikita vinde vil du så med... :lol::lol::lol:
Hehe, så er det jo strengt taget ikke nødvendigt, at du er med :lol::lol:. Focus bliver da et helt andet :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er der gået fuldstændig midtvejskrise i den? med alle Jeres navneændringer :lol::lol:

Nå...... Nikita er jo et meget pænt navn :) Jeg ser det også som et pigenavn, men ved jo, du har en forkærlighed for pigenavne ;) Men det falder vel på, det er ret nemt at udtale :!:

Så et andet forslag kunne være

GangbangCara

løseligt oversat fra Brasiliansk (portugisisk) = gangbangfyren

For uvedkommende, kan det være svært at udtale fordi man ikke ved hvordan :) Synes selv det hænger ved :? det er eksotisk og fortæller lidt om, hvem du blandt andet er ;) Det sidste er årsag til mit eget navn f.eks :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

GangbangCara

løseligt oversat fra Brasiliansk (portugisisk) = gangbangfyren

For uvedkommende, kan det være svært at udtale fordi man ikke ved hvordan :) Synes selv det hænger ved :? det er eksotisk og fortæller lidt om, hvem du blandt andet er ;) Det sidste er årsag til mit eget navn f.eks :P

Tak for forslaget.

Så du kunne såmænd hedde HornyCara :) Vi er nok mange herinde som kunne hedde "Liderligfyr" er vi ikke alle megaliderlige herinde :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...