Hop til indhold

Recommended Posts

underdog40 skrev, den 25.11.2020 at 17:37:

Har også været forbi. Kropsmæssigt er billederne ok. Personligt blev jeg lidt skuffet over ansigtet.....jeg tror bare jeg havde forventet noget andet. Jeg ved ikke helt hvad jeg mener. Hun er jo pæn nok men jeg havde bare regnet med noget andet. 
Meget energisk pige som er svær til at få til at slappe lidt af. Det var helt fint, men heller ikke mere end det, for mig. 
Nu kan jeg så sætte flueben i Cuba. Det går fremad med tegnestifterne på mit atlas. 

Din beskrivelse var også min oplevelse. Pigen er den lidt "drengede" type, men bestemt lækker og der bliver leveret :razz:

Jeg måtte også bede hende sætte tempoet lidt ned.

Men hun er sød og meget serviceminded. 

Havde lidt problemer med at finde opgangs nummeret, pga. et tricky byggeri i stjerneform. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
CphGuy skrev, for 10 timer siden:

Og mht. alder, er det så også omkring de 28'ish som der skrives i annoncen?

Jooohhh....  jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige. Hun kunne sådan set også være 33. jeg er selv middelaldrene og synes hun er fint ung og lækker sprød til mig. Svært at bedømme alder. Jeg syntes heller ikke f.eks. løsgænger at hun er lidt drænget. Hun er spinkel og derved lille røv og ikke kæmpe bryster, men jeg var bestemt fint tilfreds. 
Bedste måde er nok selv at bedømme hende. Vi er heldigvis forskellige i opfattelsen af hvad der er lækre kvinder, og så er der lidt til os alle sammen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...