Hop til indhold
Spir

Maja, Daugbjerg

Recommended Posts

Jeg synes jeg havde en skuffende oplevelse med Maja, fra Daubjerg

Havde aftalt en time med hende og hun havde svaret Ok på SMS

Da jeg kom frem hende på den aftalte tidspunkt, blev døren ikke åbnet, ej heller svaret på SMS eller telefonopkald efterfølgende

Det var træls efter en lang køretur..

Er der andre der her oplevet det samme, med hende

annoncelight.dk/profile/DAUGBJERGPIGERNE.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

HI

YES IT'S TRUE WE HAVE AN ARRANGEMENTS, THE TRUTH IS SUCH THAT YOU DIDN'T COME AT THE TIME WE WERE AGREED ON,YOU FORGOT TO WRITE ,YOU HAVE COME  YOU ARRIVED 15 OR 20 MINUTES AFTER TIME YOU,YOU DIDN'T WRITE AND CALLED ME YOU WILL COME LATER,SO, IN THIS SITUATION, I DECIDED YOU WILL NOT COME,I BELIEVE THAT IT IS NATURAL IN THIS SITUATION WHEN ANOTHER PERSON INTERESTED IN THE MASSAGE ARRIVES, OF COURSE I AM  NOT REFUSE THE VISIT AND I AM WORK , PLEASE DO NOT REQUIRE MY PERSON TO STOP WORK WHEN YOU STAND AT THE DOOR AND YOU ARE LATE.IS NOT OK STOP DO MASSAZE AND OPEN DOOR ,IT IS NOT OK FOR TO A PERSON WHO HAS MASSAGE, OPENING A DOOR OR ANSWERING A PHONE AT THIS MOMENT IS NOT PROFESSIONAL.SO PLEASE BE ANGRY ON YOURSELF,YOU HAVE NOT INFORMED NORMAL PEOPLE WHO HAVE AGREED ARRIVE ON TIME OR SOME BEFORE TIMEMENA ABOUT THAT YOU WILL COME LATER,Gentlemen, please respect our time as we respect your time,IT IS ALWAYS WISE TO INFORM BY PHONE OR MESSAGE THAT YOU WILL NOT COME OR  YOU COME LATER,THIS IS VERY IMPORTANT FOR PEOPLE WHO MAKE MASSAGE BECAUSE THERE IS NO SUCH SITUATION.WHICH ARE NOT NICE, I AM VERY SORRY THAT SUCH A SITUATION HAPPENED BETWEEN ME AND YOU,ALSO SORRY FOR MY ENGLISH BECAUSE IT IS NOT GOOD, THINK YOU WILL UNDERSTAND WHAT I WANTED TO WRITE,HAVE A NICE EVENING.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DAUGBJERGPIGERNE skrev, 1 time siden:

HI

YES IT'S TRUE WE HAVE AN ARRANGEMENTS, THE TRUTH IS SUCH THAT YOU DIDN'T COME AT THE TIME WE WERE AGREED ON,YOU FORGOT TO WRITE ,YOU HAVE COME  YOU ARRIVED 15 OR 20 MINUTES AFTER TIME YOU,YOU DIDN'T WRITE AND CALLED ME YOU WILL COME LATER,SO, IN THIS SITUATION, I DECIDED YOU WILL NOT COME,I BELIEVE THAT IT IS NATURAL IN THIS SITUATION WHEN ANOTHER PERSON INTERESTED IN THE MASSAGE ARRIVES, OF COURSE I AM  NOT REFUSE THE VISIT AND I AM WORK , PLEASE DO NOT REQUIRE MY PERSON TO STOP WORK WHEN YOU STAND AT THE DOOR AND YOU ARE LATE.IS NOT OK STOP DO MASSAZE AND OPEN DOOR ,IT IS NOT OK FOR TO A PERSON WHO HAS MASSAGE, OPENING A DOOR OR ANSWERING A PHONE AT THIS MOMENT IS NOT PROFESSIONAL.SO PLEASE BE ANGRY ON YOURSELF,YOU HAVE NOT INFORMED NORMAL PEOPLE WHO HAVE AGREED ARRIVE ON TIME OR SOME BEFORE TIMEMENA ABOUT THAT YOU WILL COME LATER,Gentlemen, please respect our time as we respect your time,IT IS ALWAYS WISE TO INFORM BY PHONE OR MESSAGE THAT YOU WILL NOT COME OR  YOU COME LATER,THIS IS VERY IMPORTANT FOR PEOPLE WHO MAKE MASSAGE BECAUSE THERE IS NO SUCH SITUATION.WHICH ARE NOT NICE, I AM VERY SORRY THAT SUCH A SITUATION HAPPENED BETWEEN ME AND YOU,ALSO SORRY FOR MY ENGLISH BECAUSE IT IS NOT GOOD, THINK YOU WILL UNDERSTAND WHAT I WANTED TO WRITE,HAVE A NICE EVENING.

Next time, could you please kill the caps lock? <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Landsbytossen skrev, 1 time siden:

Next time, could you please kill the caps lock? <3

På den anden side er budskabet helt tydeligt, og klart for  selv en "tos" -og man læser det helt sikkert;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 1 time siden:

På den anden side er budskabet helt tydeligt, og klart for  selv en "tos" -og man læser det helt sikkert;-)

Personligt har jeg svært ved at læse en tekst, der, i det store og hele, er skrevet med caps lock, og derfor har jeg heller ikke læst det 100% igennem, men synes du det er fantastisk at læse, er det da dejligt for dig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 2 timer siden:

Personligt har jeg svært ved at læse en tekst, der, i det store og hele, er skrevet med caps lock, og derfor har jeg heller ikke læst det 100% igennem, men synes du det er fantastisk at læse, er det da dejligt for dig :)

Jeg har ingen problemer med at læse det. Mener budskabet må være det centrale, og det går lige ind (her) dilemaet har jeg selv været i (måske derfor) "kørt forgæves til en ellers fast aftale"  (dog kom jeg til tiden) En af parterne her lyver desværre... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 11 timer siden:

Jeg har ingen problemer med at læse det. Mener budskabet må være det centrale, og det går lige ind (her) dilemaet har jeg selv været i (måske derfor) "kørt forgæves til en ellers fast aftale"  (dog kom jeg til tiden) En af parterne her lyver desværre... 

Tak for opsummeringen. Ja, den ene part må lyve, spørgsmålet er så hvem, og det er der kun to der ved. Jeg skal derfor ikke gøre mig til dommer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 12 minutter siden:

Trådstarter skriver hverken dato eller tidspunkt så hvordan ved pigen hvem/ hvornår der skrives om. ?
 

Godt spottet. Den eneste forklaring jeg kan komme på, er, at GPen kun har haft én kunde (inndenfor den nærmeste tid), der ikke dukkede op til tiden, men om det er normalt i branchen, tør jeg ikke svare på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tinas mand skrev, den 28.6.2021 at 10:18:

Maja er super sød og seriøs. Jeg har ikke oplevet hende som utroværdig og har altid haft en god oplevelse hos hende. 

Gir dig helt ret hun levere altid en god service, what you see is what you get.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...