Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er ikke ret erfaren i thai massage. 

Men for et par dage siden havde jeg kyst til en god gang massage. Så tænkte nu må det prøves. 

Jrg læste herinde men kunne ikke lige finde noget der var brugbart nu og her. Enten var de ikke på job eller også for langt væk.

Så faldt over en annonce fra dokkun og sprang på. 

Kørte derud. Belv lukket ind af en pige som jeg tænkte var ok flot. Generelt syntes jeg der er utrolig mange mindre kønne thai piger. 

Hun viste mig ind på et værelse. Der var vist 6 stk på stribe. Stak mig et menu kort. Jeg valgte en halv time olie massage og b2b for 700 kr. Jrg spurgte efter afslutning. Det ku jeg sagtens få. 300 for en hånner, 600 for en sutter og 1500 for sex....... Jeg spurgte lige om jeg hørte rigtig det var 1500 ekstra for sex? 

Det var det.. Jeg valgte en hånner til 300,.

Olie massagen var.... Ikke rigtig massage. Det var bare lidt smøren ind i olie. Da det var klaret gik hun igang med b2b. Hun skjøjtede rundt på min ryg. 

Jeg havde aldrig prøvet det før så vidste ikke helt hvad jeg skulle forvente. Det var sdåan set dejligt nok men ikke så meget med massage. 

Hun vendte mig om og jeg fik hånneren. Hurtig overstået for mig. Jeg var liderlig. 

Så kom der en klud frem hvor hun vaskede mig af i varmt vand med sæbe der desværre havde en lidt kraftig duft. 

Den slags skal efter min mening helst være neutral så der ikke er nogle ting der skal forklare hjemme. 

Opsummering. 

Hun var sød nok og 1000 er jo samme som hos mange af de danske piger jeg kunne finde på at besøge. 

Men måske netop derfor kommer jeg ikke igen. Det var  ikke noget særligt og massagen var sådan ret ligegyldigt. 

Jeg fik prøvet thai og sat flueben ud for det. 

Pigens navn fik jeg ikke. Så det kan jeg ikke hjælpe med. Andet end hun lignende en thai pige. :rolleyes:

https://www.dokkunmassage.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for beskrivelsen, @tugwell. Det var da godt nok også en hamper merpris for sex. Normalt ligger det vidt mere i 800-1000kr ekstra, enkelte en spids billigere.

tugwell skrev, 1 time siden:

Jeg fik prøvet thai og sat flueben ud for det.

Det er faktisk lidt synd, hvis dette skal være dit eneste indtryk af thaimassagen. Men det er nok en fordel at gøre sig klart, hvad man primært er der for. Er det massagen (især den hårde), så peger pilen nok mod en håndfuld andre steder. Og glem i så fald alt om B2B, brug i stedet tiden på den gode massage. Er det mere ekstraydelserne, som lokker, så er det nogle andre steder, man besøger. Så kan B2B da godt indgå, man skal bare ikke tænke det som massage, men som en æggende thaipiges nøgne krop og køn, som gnubber sig tæt op ad dig. Og det har da bestemt sin charme.

Dokkun har jeg ikke besøgt, og de anmeldelser, som er lavet før denne, er forholdsvis gamle, så tak for dette indspark.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja du har nok ret. 

Jeg skal vælge hvad jeg vil. Massage eller sex. Jeg er bare ikke til hård massage alligevel. 

Nå men det kan være jeg skal gi det et skud mere og så vælge præcist hvad jeg går efter. Det virker bare som om det ikke gir mening af bælge sex hos thai pigerne. De er jo tåbeligt dyre sammenlignet med selv et godt dansk bordel. 

Jeg kunne jo blot ha valgt 30 min massage til hvad 500 kr og taget videre til æussy galores og betalt 7-800 for en gang dansk. Det ville ha gjort det langt billigere end hvad de ville ha for det. Og i mit tilfælde ville jeg endda få en pige jeg tændte mere på. Eller højst sandsynligt. 

Men tak for indsparket den glade amatør. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tugwell skrev, for 6 minutter siden:

Det virker bare som om det ikke gir mening af bælge sex hos thai pigerne. De er jo tåbeligt dyre sammenlignet med selv et godt dansk bordel.

Med den pris, du blev præsenteret for hos Dokkun, kan jeg godt forstå, at du tænker sådan, men det er altså mere rimelige priser andre steder. Både Kim (eller hedder hun Cash?) og YamYam i Brønshøj reklamerer med en times FP for 800kr, og der er mindst en håndfuld steder, hvor du får en time inkl FP for 1000kr (For eksempel Butsaba på Christianshavn, Nina Siambabe på Vesterbro, Jenny på Frederiksberg, Emma på Frederiksberg, Namphet i Herlev). Og der er vist flere, som ligger i samme prisniveau, men som ikke reklamerer med det. Går du op på 1200kr for en times FP, så kommer der mange flere oveni.

Men derudover har du jo ret i, at det jo også er en mulighed at tage massagen for sig og derpå besøge en anden pige til 30 minutters sex. Blød oliemassage kan mange steder fås for 400kr eller en spids lavere for en time.

God fornøjelse!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var på Dokkun, för kanske 2 år sedan.

Valde spa treatment med pige med i jacuzzin.

Startade med huvedmassage i saunen  och sedan med bodyscrub och full valuta för pengen.

Oh, det var dejligt med bodyscrub.

Sedan en skön tur i jacuzzin med pigen :wub:

Det var det helt klart värt!

Kommer gärna igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også prøvet Dokkun og det er klart i den dyre ende og jeg synes ikke at det er pengene værd, men godt for dem at andre synes at det er det værd. Der er så mange andre muligheder, så du skulle måske give det et par chancer mere?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smeden!
tugwell skrev, den 12.11.2020 at 23:15:

Det var  ikke noget særligt og massagen var sådan ret ligegyldigt. 

 

Jeg har været fast kunde hos Dokkun i mange år.

Men; Desværre er der ikke den storhedstid over stedet som der var i gamle dage. Mine faste thai massøser er stoppet for længe siden, nye er selvfølgelig kommet til, der er plusser og minusser ved dem alle, sådan er det jo, men den røde tråd der går igen her i de seneste par år, beskrives meget godt af den tekst jeg har citeret fra dit oprindelige indlæg.

Det er nemlig gået hen er blevet et sted der ikke tilbyder noget særligt, og efter man har været der, føltes det ret ligegyldigt.

Det personale der er der, og der tilsyneladende ansættes virker ikke som at kunden skal være i centrum og få en god oplevelse, men derimod er der fokus på indtjening og mersalg, til overpriser i forhold til hvad man kan få ydelserne til andre steder, serveret på en meget bedre måde.

Jeg vil ikke stå og sige at jeg aldrig kommer tilbage til Dokkun, og jeg vil heller ikke anbefale folk at lade være med at gå derover, men jeg syns bare det er super synd, at et sted med så gode visioner til at starte med, er faldet så meget i egen proklameret standard.

/Smeden!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er trist at høre hvis det er gået ned af bakke med Dokkun.

TS fik mig en tur ned a Memory Lane, har nogle af de bedste minder fra Thaiverden fra Dokkun, men det er jo nok 5-10 år siden snart.

Husker den første gang jeg fik en 2.5 times seance der: En skøn times massage der var super god af en stærk quinde der kunne tage fat. Så en tur i Sauna med den smukkeste, sødeste og skønneste unge pige som jeg slikkede til en orgasme inde i varmen og så en times erotisk massage med hende nøgen og villig og dejlig. Mutter (som den gang var en stjerne) kom ind en gang imellem blandt andet med en vibrator de brugte lystigt på mig. Alt sammen for 1700 kroner, det var bare skønt....

Nå men virkeligheden i dag er øjensynlig en anden, heldigvis ligger EM jo meget tæt på hvis det er den gode massage man søger..

Jmk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jmk skrev, for 22 timer siden:

Det er trist at høre hvis det er gået ned af bakke med Dokkun.

TS fik mig en tur ned a Memory Lane, har nogle af de bedste minder fra Thaiverden fra Dokkun, men det er jo nok 5-10 år siden snart.

Husker den første gang jeg fik en 2.5 times seance der: En skøn times massage der var super god af en stærk quinde der kunne tage fat. Så en tur i Sauna med den smukkeste, sødeste og skønneste unge pige som jeg slikkede til en orgasme inde i varmen og så en times erotisk massage med hende nøgen og villig og dejlig. Mutter (som den gang var en stjerne) kom ind en gang imellem blandt andet med en vibrator de brugte lystigt på mig. Alt sammen for 1700 kroner, det var bare skønt....

Nå men virkeligheden i dag er øjensynlig en anden, heldigvis ligger EM jo meget tæt på hvis det er den gode massage man søger..

Jmk

EM? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tugwell skrev, den 12.11.2020 at 23:15:

Jeg er ikke ret erfaren i thai massage. 

Men for et par dage siden havde jeg kyst til en god gang massage. Så tænkte nu må det prøves. 

Jrg læste herinde men kunne ikke lige finde noget der var brugbart nu og her. Enten var de ikke på job eller også for langt væk.

Så faldt over en annonce fra dokkun og sprang på. 

Kørte derud. Belv lukket ind af en pige som jeg tænkte var ok flot. Generelt syntes jeg der er utrolig mange mindre kønne thai piger. 

Hun viste mig ind på et værelse. Der var vist 6 stk på stribe. Stak mig et menu kort. Jeg valgte en halv time olie massage og b2b for 700 kr. Jrg spurgte efter afslutning. Det ku jeg sagtens få. 300 for en hånner, 600 for en sutter og 1500 for sex....... Jeg spurgte lige om jeg hørte rigtig det var 1500 ekstra for sex? 

Det var det.. Jeg valgte en hånner til 300,.

Olie massagen var.... Ikke rigtig massage. Det var bare lidt smøren ind i olie. Da det var klaret gik hun igang med b2b. Hun skjøjtede rundt på min ryg. 

Jeg havde aldrig prøvet det før så vidste ikke helt hvad jeg skulle forvente. Det var sdåan set dejligt nok men ikke så meget med massage. 

Hun vendte mig om og jeg fik hånneren. Hurtig overstået for mig. Jeg var liderlig. 

Så kom der en klud frem hvor hun vaskede mig af i varmt vand med sæbe der desværre havde en lidt kraftig duft. 

Den slags skal efter min mening helst være neutral så der ikke er nogle ting der skal forklare hjemme. 

Opsummering. 

Hun var sød nok og 1000 er jo samme som hos mange af de danske piger jeg kunne finde på at besøge. 

Men måske netop derfor kommer jeg ikke igen. Det var  ikke noget særligt og massagen var sådan ret ligegyldigt. 

Jeg fik prøvet thai og sat flueben ud for det. 

Pigens navn fik jeg ikke. Så det kan jeg ikke hjælpe med. Andet end hun lignende en thai pige. :rolleyes:

https://www.dokkunmassage.dk/

Helt enig i at deres priser er noget overskuet. Jeg har dog fået god massage der af vivi

nitu

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...