Hop til indhold
Guest Sisse

slagplan for anmeldelser

Recommended Posts

Gæst

nu anmelder jeg jo ikke. men jeg læser med og jeg kan se det ofte er de samme oplysninger der efterspørges her inde og detaljer som der savnes.

jeg ved godt det selvfølgelig er op til den enkelte anmelder hvilke detaljer der skal ligges vægt på men speciel for de nye kunne det være en hjælp hvis det var muligt at benytte et pre fabrikeret skema med nogle få detajlepunkter som blot skal udfyldes eller ligger som en huskeliste.

det jeg ofte høre når jeg snakker med brugere her inde og de fortæller om deres oplevelser rundt omkring og jeg så opfordre dem til at skrive om det også selv om det ikke omhandler mig, er at de syntes det kan være svært at formulere sig og få startet og sluttet.

jeg ved ikke helt praktisk hvordan man gør det og hvilke punkter der er vigtige at have med. men det kan man jo tage sig en rask lille debat omkring.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå, et kort øjeblik troede jeg sgu du ville til at anmelde dine kunder :D Det ville være fantastiskt skægt, men nok ikke noget der ville øge din indtjening.

Mener at anmeldelser i skemalagt form vil blive kedelige, fordi de alle ville ligne hinanden. Så hellere de meget forskellige versioner vi ser.

Er et ikke eneste gang jeg har været uening med dig? Nok ikke sidste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

søde ven - hvor ville det være kedeligt hvis vi to skal være enige altid :lol::lol:

men desværre m jeg så tilføje at jeg ikke er uenig med dig i din betragtning - det vil måske blive kedeligt hen af vejen. men omvendt fordi vi laver en opskrift på boller i elskov - så tvinger vi jo ikke nogen til at æde skidtet. *gg*

det står den enkelt helt frit for. jeg forhører mig blot om muligheden da jeg ofte oplever folk fortæller mig både gode - skræmmende og sjove ting som kunne være guld værd men som aldrig kommer frem fordi folk tror de ikke har modet og evnerne til at lave en hæderlig og brugbar anmeldelse.

heldigvis kan man jo så glæde sig over at en stor del af det aktive brugerpanel ofte er gode til lige at spørge ind til det som mangler - og opfordre til flere oplysninger. men desværre fornemmer jeg også en hvis irritation fra folk over at de mest basale oplysninger ikke er til stede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er for en gangs skyld enig med Århuselskeren.

Et skema ville dræbe kreativiteten. Selv elsker jeg at lege med sproget, finde dets hemmeligheder og finurligheder, lave bogstavrim og i det hele taget udnytte de mange muligheder, det giver.

Jeg ville blive ked af, hvis der var visse detaljer/elementer, der var obligatoriske. For det første er det ikke alle detaljer, jeg ønsker at videregive, og for det andet ville blive for stereotypt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

søde ven - hvor ville det være kedeligt hvis vi to skal være enige altid :lol::lol:

men desværre m jeg så tilføje at jeg ikke er uenig med dig i din betragtning - det vil måske blive kedeligt hen af vejen. men omvendt fordi vi laver en opskrift på boller i elskov - så tvinger vi jo ikke nogen til at æde skidtet. *gg*

det står den enkelt helt frit for. jeg forhører mig blot om muligheden da jeg ofte oplever folk fortæller mig både gode - skræmmende og sjove ting som kunne være guld værd men som aldrig kommer frem fordi folk tror de ikke har modet og evnerne til at lave en hæderlig og brugbar anmeldelse.

heldigvis kan man jo så glæde sig over at en stor del af det aktive brugerpanel ofte er gode til lige at spørge ind til det som mangler - og opfordre til flere oplysninger. men desværre fornemmer jeg også en hvis irritation fra folk over at de mest basale oplysninger ikke er til stede.

Nu er der så nok en grund til at der ikke bliver berettet om alle detaljerne i anmeldelserne for

>der er jo desværre 3 s………. her på forum, (ingen nævnt – ingen glemt), der finder det som deres fornemste opgave at kommentere og skrive arrogante, spydige og nedladende kommentarer samt nedgøre de oplevelser/anmeldelser andre brugere har oplevet".<

Dette sætter jo unægtelig en dæmper på lysten til at berette om oplevelserne.

Venligst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes at det kunne være rart med et skema hvor der står: Navn, Alder, Højde, drøjde, Bryststørrelse, Silicone eller natur og sidst men ikke mindst ET LINK.

Og så kommer selve anmeldesen neden under. Og så selvfølgelig en overskrift med navnet på den man anmelder.

Det samme med alle de efterlysninger som bare hedder "kender du hende" De burde efter min bedste overbevisning slettes med det samme da der jo ikke er nogen der får noget ud af dem alligevel.

Alle efterlysninger og anmeldeser burde starte med navnet på hende man anmelder da det ville gøre det MEGET nemmere at søge igennem indlægene efter den rigtige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg håber da ikke, at nogen herinde holder inde med, hvad de har på hjertet, fordi visse orakler har valgt at at holde styr på ret og vrang.. :)

Skid da højt og flot på hvad andre siger og mener, og skriv da lige hvad der passer jer, sålænge at det er skrevet i en ordentlig tone.

Vi er en hel flok anonyme mennesker som har hver vores kæphest og indgangsvinkel til sådan et forum, og vi kan jo ikke alle være kloge Åge på alle fronter.. ;)

Jeg syntes anmeldelserne skal forblive, som skribenten ønsker det... :)

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Alle efterlysninger og anmeldeser burde starte med navnet på hende man anmelder da det ville gøre det MEGET nemmere at søge igennem indlægene efter den rigtige.
Jeg er ikke enig i alt hvad du skriver i dit indlæg, men dette punkt kan jeg helt sikkert tilslutte mig. Jeg mener, at alle anmeldelser og efterlysninger bør som minimum have et 'navn' i emne-feltet, men selvfølgelig også gerne yderligere en relevant kommentar/bemærkning, i hver tilfælde for anmeldelser.

Jeg har i hvert tilfælde ofte klikket ind på anmeldelser som viser sig at være komplet uinteressante for mig. :(

Og så mener jeg, som flere andre, at en anmeldelse i 'skema'-form vil være af det onde. Muligt at nogen ikke kan finde ud af at skrive anmeldelser, det er ærgerligt både for dem og os andre, men at stille visse krav til formulering og indhold vil blive en dræber for mange, nok især dem der skriver de inspirende og læsevenlige anmeldelser.

Men et link vil altid være en god ting at tage med i en anmeldelse uanset om den er positiv eller negativ.

Mvh

smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men et link vil altid være en god ting at tage med i en anmeldelse uanset om den er positiv eller negativ.

Mvh

smo

Et navn i overskriften og et link i teksten burde være obligatorisk i enhver anmeldelse eller efterlysning, resten må skribenten selv om :roll:

Med venlig hilsen

:geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men et link vil altid være en god ting at tage med i en anmeldelse uanset om den er positiv eller negativ
Helt enig.

Der bruges faktisk ret mange indlæg på at efterspørge et link til det omtalte/anmeldte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Som jeg skriver ved jeg ikke hvordan det skal gøres. Et skema som sådan med punkter der skal udfyldes finder jeg utiltalende. Men en huskeliste med ting der er værd og vigtige at overveje at have med kunne være en stor hjælp for mange tror jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu var det heller ikke sådan 100% ment som at det skulle være rent skematisk anlagt. Men det er jo altid de samme standart ting der bliver efterlyst så hvorfor ikke bare skrive dem i de 6-7 linier det kræves. Så kan historien komme eftefølgende med de detaljer man nu har lyst til ellers at bringe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det er ærgerligt at vi her på Eroguide, ikke ligesom på Hedomax, har et Danmarkskort over kendte steder + en alfabetisk liste, således at alle anmeldelser ang. et sted kunne samles i rækkefølge kronologisk efter hinanden. Så ville det være nemmere at søge og se om stedet udvikler sig i den ene eller anden retning og man kunne ved en ny anmeldelse nemmere kommentere på foregående.

Især irriterende er det når folk starter en ny anmeldelse med "advarsel", som gør det næsten umuligt at søge på, da der er over 400 træffere der begynder med "advarsel", fremfor pigens eller stedetsnavn/adresse.

Om vi skulle have en decideret liste over kvaliteten af pigernes ydelser og stedet, synes jeg ikke da nogle kan skrive en anmeldelse med få ord, medens andre kan få en hel roman ud af den samme oplevelse og begge kan være lige interessante at læse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes at det kunne være rart med et skema hvor der står: Navn, Alder, Højde, drøjde, Bryststørrelse, Silicone eller natur og sidst men ikke mindst ET LINK.

Og så kommer selve anmeldesen neden under.

Hvem i alverden kan dog med rimelighed være uenig i det her??

Ovenstående er jo blot nogle minimumskrav, og det står enhver anmelder frit for at udfolde hele sin verbale spændvidde og al sin anmelder-kreativitet i forlængelse af disse helt basale oplysninger.

Selv har jeg det sådan, at kvinder der eksempelvis er 50-60 år gamle og/eller er 2 meter høje og/eller vejer 125 kilo og/eller har købebryster vil jeg på forhånd fravælge, og med de nævnte basis oplysninger i starten af anmeldelsen ville jeg meget hurtigt kunne se, at en sådan anmeldelse behøver jeg mht. personlig motivation ikke bruge tid på at læse! :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et fast skema - en art udfyldningsform - er jeg ikke meget for.

Jeg er dog enig i, at det ville være fedt med noget konsistens blandt anmeldelserne.

Pigens navn samt arbejdsplads ville være lækkert at have i overskriften, da Eroguide ofte er et af de få steder, ud over Hedomax, hvor danske piger bliver anmeldt individuelt.

Det gør det bare så meget nemmere at finde f.eks. via google, hvis man kan skrive "Gentlemenhouse Wendy Eroguide" i google og finde tråden direkte, hvis man ikke gider sidde og klikke igennem diverse forumindlæg herinde.

Visse anmeldelser er også meget lange og beskrivende - ganske fedt at læse - men til umiddelbart overblik ville det hjælpe gevaldigt, hvis folk nævnte pigens navn, stedet, lighed med fotos, prisen (det er i hvert fald rart for mig at se, hvad folk har betalt) i toppen og så giver den gas med de kreative ordlege nedenunder.

Jeg var sgu længe om at finde ud af, hvad f.eks. Nikita Darling gerne vil have for en halv times besøg. Det fandt jeg ved et tilfælde i går på hendes personlige side.

Jeg har sparet op til et par besøg forskellige steder hen over sommeren, og jeg skal gerne forsøge at holde mig til en hvis skabelon til den basale information.

Alternativ kunne hver pige også få sin egen dedikerede tråd, ligesom (igen) Nikita har. Det ville også give et fint og nemt overblik over, hvem der er mest besøgt af folk herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil faktisk Sisse ret i at det til tider kunne være rart med en form for "skema" eller i hvert fald lidt mere struktur i anmeldelserne ...

Mange gange kunne det starte med overskriften - at man f.eks. her angav pige/sted og by, det vil jo lette overblikket en del.

Ved ikke om det er muligt at lave en mulighed der hedder "Svar med skabelon" hvor der så f.eks. var nogle punkter man kunne vælge at udfylde. f.eks. pigens udseende - herunder skønnet alder, hårfarve, bryststørrelse, intimbarbering og hvad der ellers kunne være relevant - samt pris og ydelser.

Man kunne så skrive den personlige anmeldelse og så kunne man jo evt. have en bedømmelse hvor man tildeler stjerner, point eller hvad det måtte være for både pigens udseende, selve stedet og den ydelse man har fået ...

Det kunne så være op til folk selv at vælge om de vil skrive helt frit som nu eller om de ville bruge denne skabelon. Tror da at det også kunne være en hjælp til nogle mht. hvad de nu skal tage med i en anmeldelse og jeg mener da også det vil give et godt overblik for dem der læser anmeldelsen ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er enig i at der er nogle hele centrale punkter i en anmeldelse, som bør medtages. Men jeg synes faktisk at en del af charmen ved anmeldelserne er at de er opbygget forskelligt.

Det ville et "skema/skabelon" ødelægge efter min mening.

Men en sigende overskrift, og et link i starten bør være et minimumskrav (hvis der findes en aktiv annonce). Samtidig bør der være angivelse af ydelse/tid/pris - derudover har jeg ikke de store krav, men synes man skal berette om de ting man selv lægger vægt på.

Men bortset fra det, synes jeg man skal passe på at anmeldelserne ikke kommer til at ligne hinanden for meget.

Jeg besøger primært klubber og er ofte sammen med adskillige piger hver aften. Jeg plejer at indlede beskrivelsen af hver "seance" med en overskrift, indeholdende navn, alder, nationalitet, tid, ydelser og pris. Det synes jeg er det mest overskuelige.

Andre gør det på andre måder - og tak for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fint nok med nye indlæg der (måske) holder en debat i gang; men det er vist ikke meget i de seneste indlæg, der kan rykke debatten, nærmere en bekræftelse af det, der allerede er skrevet.

Mvh

smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...