Hop til indhold
Nordjysk Newbie

Fransesca, en Italiensk gudinde

Recommended Posts

Hej alle

Jeg er virkelig nervøs over at skrive denne anmeldelse/anbefaling... Da jeg egentlig blot ville ønske jeg selv havde økonomi til at hjælpe hende.

Fransesca er en autentisk ung Toscansk skønhed. Hvis du er til ganske almindelig menneskelig nærvær, med kys og kærtegn, men også intens sex i stort set alle positioner, så er Fransesca personen du drømmer om. Hun er fuldstændig til stede i hele akten og er meget opmærksom på dine ønsker.
En time med Fransesca forsvinder som ingenting og jeg ville ønske jeg bare kunne booke hende hver dag, men må nok vente til næste måned.


https://annoncelight.dk/showad/304939

Ordende i denne anmeldelse er 100 % ærlige, og mine egne. Men jeg skriver dem fordi Fransesca har bedt mig om det. Hendes arbejds grundlag er stort set forsvundet med den nordjyske kommunegrænse lockdown. Så hun har bedt mig om at gøre dette for at få lidt ekstra eksponering. Jeg håber det er ok. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tillad mig at tilføje, 

Jeg skrev en anmeldelse af Francesca da jeg besøgte hende første gang lige efter hun var kommet til Aalborg for ca. 6-7 uger siden. 

Jeg blev - som de der har læst min anmeldelse nok kan gennemskue - blæst omkuld af denne smukke unge italiensk kvinde, som åbenlyst havde i sinde at please mig på enhver tænkelig måde inden for den kunstform som hedder wet blowjob med våde kys på toppen, samt mere til! 
Og skal der endnu mere kinkyness til, er det også på kortet. 

Jeg besøgte Francesca igen så sent som i går!
Bare forventningen om at stå uden en trævl på gulvet og kæle og gå på opdagelse på hendes ungdommelige krop varmede mig på hele køreturen.
Og inden for døren, igen at kigge hende i øjnene mens jeg lyttede til hendes charmerende italienske accent ... hun vækker en dyb følelse af, at jeg - en mand i min bedste alder (det vil sige langt over min bedste alder) som klart har glemt egne idealer om at holde mig i form - er priviligeret over at blive pleased af en tilstedeværende og opmærksom ("you like this" ... FUCK YES ... "thank you") skønhed. 

I går, efter hun havde drænet mig (det gik alt for hurtigt, ikke hendes skyld) snakkede vi også om hendes hjemegn og hjemby og andre personlige ting.
Og hun fortalte også mig, at der stort set ingen gæster er længere, hvilket gjorde ondt på mig. 

Jeg skal sige, Francesca bad ikke mig om at skrive noget her, det blev slet ikke nævnt. Men jeg ved fra tidligere besøg, at det var hendes plan at være hos os i Nordjylland i lang tid, altså ikke en pige blot på gennemtræk hvor mulighederne i andre lande pt. er indskrænkede. 

Så jeg vil gerne tilslutte mig, overvej gerne, om det ikke er værd at støtte op om nogle af "vores" mere faste GPere i denne svære tid! 

Francesca er intet mindre end en sweetheart! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fast og fast GP ved jeg nu ikke. 
 

Jeg har overværet flere gange hvor hende og veninden har ventet på en bil med polske nummerplader og mødtes bag en bygning hvorefter de kører afsted i en bil med danske nummerplader. Jeg siger ikke at de ikke er her af fri vilje men det virker mærkeligt.  
 

Det bør man tage i betragtning når man besøger udenlandske piger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nordjysk Newbie skrev, for 13 timer siden:

Jeg håber det er ok.

Selvfølgelig er det okay! Det fortjener de i denne svære tid. Mandag var jeg på besøg hos en kanon sød pige fra Polen og hun sagde nøjagtig det samme med næsten ingen besøgende :( kan huske jeg fik helt kuldegysninger ved tanken om hun bare skulle sidde i den store lejlighed helt alene med minimal indtjening og meget begrænset kontakt. Det kunne også mærkes på at hun bestemt ikke havde travlt med at få mig ud af døren da tiden var gået. Det er nok bare mig der er blød om hjerte men blev sgu inderligt lidt ked af det da jeg var gik derfra.:cry:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil gerne tilslutte mig din opfordring - Og jeg vil gerne tilføje at Francescca egentlig ikke behøver at man stiller opfordringer til at besøge hende, da hun er vildt dejlig og naturlig, og ja - så ser hun p.... godt ud. Jeg besøgte hende for over 2 uger siden og tænkte at det helt klart skal gentages.

Min oplevelse er den samme som andre skriver - at hun smiler naturligt, og byder indenfor og man har det godt og føler en naturlig "velkommen" med hendes ungpige, naturlige italienske snak, smil og latter. Efter aftaler og bad stod vi og kyssede længe, og det at mærke de små faste bryster og reaktioner fra hende, så er man tændt. Hun gav mig et mega vådt super fransk blow, med masser af tid og indlevelse, hrm .. ja så det næsten gik "galt" før det skulle. Hun tager den hele vejen med tungeleg og all in (langsomt som jeg nyder). Da jeg tog om hendes hoved og stoppede hende smilede hun stort og kneb et øje i mens hun frejdigt tørrede sig om munden.  Jeg slikkede hende og kunne ikke få hænderne væk fra hendes krop og de der bryster... Hun nød med dejlig støn når man ramte der hvor hun åbenbart ku lide det... og skød let underlivet opad i takt. Jeg holdt hårdt om hendes brede hofter og op på den smalle talje - lagde en flad hånd på hendes mave så tomlen legede med klitten - se dét kunne hun så rigtig godt lide.. Hun red mig og det var lækkert at nyde den krop, og alt for hurtigt måtte hun hoppe af og lægge sig på maven - og så gav hun mig et møglækkert megafransk ... langsom i starten, dybde og leg med læber og tunge indtil jeg eksploderede i munden på hende.. Hun suttede roligt videre og nød min orgasme... og så mig i øjnene hele tiden - Jeg var leveret over denne faglighed hos denne unge kvinde.. 

Vi fik en snak om Italien og Danmark og om hendes veninde Alessia som også er Italiensk. (hun er også et besøg værd skal jeg tilføje)  - og min halve time var blevet til 50 min kæmpe oplevelse. Håber hun holder skansen så I andre får mulighed for et visit :P

Redigeret af Bujan

Del dette indlæg


Link til indlæg
JegVilDomineres skrev, for 3 timer siden:

Fast og fast GP ved jeg nu ikke. 
 

Jeg har overværet flere gange hvor hende og veninden har ventet på en bil med polske nummerplader og mødtes bag en bygning hvorefter de kører afsted i en bil med danske nummerplader. Jeg siger ikke at de ikke er her af fri vilje men det virker mærkeligt.  
 

Det bør man tage i betragtning når man besøger udenlandske piger

Øh ... vil gerne på det kraftigste fremføre at de 2 kvinder efter min klare overbevisning er her af fri vilje - Alessia har turneret her et par år, og hun er veninde med Francescca ... 

Redigeret af Bujan

Del dette indlæg


Link til indlæg
JegVilDomineres skrev, for 3 timer siden:

Fast og fast GP ved jeg nu ikke. 
 

Jeg har overværet flere gange hvor hende og veninden har ventet på en bil med polske nummerplader og mødtes bag en bygning hvorefter de kører afsted i en bil med danske nummerplader. Jeg siger ikke at de ikke er her af fri vilje men det virker mærkeligt.  
 

Det bør man tage i betragtning når man besøger udenlandske piger

Ja det lyder lidt skummelt, men kan også se det på denne måde - hvis man ellers har det indtryk, at de har det nogenlunde her i DK , at de har nogle penge til sig selv , har beskyttelse overfor dårlige kunder plus at de behandler os kunder sikkert, ordentligt og nogle gange fantastisk, så kan man acceptere dette 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Francescca
JegVilDomineres skrev, for 10 timer siden:

GP fix și fix, acum nu știu. 
 

Am urmărit de mai multe ori unde ea și prietena ei așteptau o mașină cu plăcuțe de înmatriculare poloneze și s-au întâlnit în spatele unei clădiri, după care au plecat într-o mașină cu înmatriculare daneze. Nu spun că nu sunt aici din propria lor voință, dar pare ciudat.  
 

Acest lucru trebuie luat în considerare atunci când vizitați fete străine

Dear users of Eroguide

I have followed this thread today with translation from Danish to English and to Italian to understand what it is really about.

First I want to say many many thanks for the praise some of you men send in my direction around our common naughty games and the good atmosphere you bring. I really like sex, which some of you have found out ha ha. Also thank you for the roses you give my friend Alessia which many of you have met with for a long time, as Alessia has been here for a space of time now except when holidays and other things have made her and I go home.

We do everything to be credible and genuine and give you a good experience when you come and visit us.

Therefore, I was also a little upset when I understood the translation that there are some who think we have a culprit or a pimp who controls us. We have it by no means at all. We work as self-employed girls and have always done so.

Alessia, who has been in Denmark for a long time, now knows a large number of good men, both of Danish and foreign ethnicity, and is happy to draw on them if we need help with various things. It can be for transport to and from the airport, or elsewhere. It is very valuable to us that among some customers and others we have some we would actually call our good friends who would like to help foreign women in a foreign country. We really appreciate that and are grateful for it. In this connection, I would also like to say that we do not pay for their help in kind or anything else. We give something to the petrol if we have to drive to Billund airport, for example, when we go home.

Thus, we do not have some who stand and tell us what to do and when to do it, but manage it ourselves in relation to our work. For those who may get help from a backer or woman, it is our hope that they are some good people towards these women.

With these words, I hope you all will do well through the crisis. We can feel a big change right now, and hope that things will soon be normal again.
Hope to see you

Hugs Franzesca and also hugs from Alessia
Ps. By the way, we will soon take a trip to Randers.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Naturligebrysterfan skrev, for 1 time siden:

In bocca al lupo per voi, spero non fa troppo freddo nel paese di Viking. Buon fine settimana, abbraccio 

Tænker du kommer længere ved at skrive til hende på Rumænsk, hun er vist lige så italiensk som Silvio Berlusconi er lyshåret ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max Power skrev, for 43 minutter siden:

Tænker du kommer længere ved at skrive til hende på Rumænsk, hun er vist lige så italiensk som Silvio Berlusconi er lyshåret ;)

Multumesc så ;-) 
Havde jeg også på fornemmeren, da jeg kender Italien indgående, der mildest talt er fyldt med rumænere (måske største eller næststørste befolkningsgruppe efter kinesere og marokanere?). Talte med hende i telefonen i går (på italiensk), så selv "udlændinge" i Italien kan jo kende landet, sproget og Silvios aktuelle hårfarve :-)
Måske sælger "eksotisk italiener fra Toscana" bedre end "rumæner med "venner""? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max Power skrev, for 2 timer siden:

Tænker du kommer længere ved at skrive til hende på Rumænsk, hun er vist lige så italiensk som Silvio Berlusconi er lyshåret ;)

Jeg gider faktisk ikke ende med at være "ambassadør" for en GP. 
Men hvad du antyder her er for letkøbt, med mindre din klangbud er, at det tager adskillige generationer at blive en del af en nationalitet. Nu er jeg selv jyde, så det er naturligvis ikke første gang jeg hører sådanne holdninger. 

Denne pige er fuldstændig åben omkring hendes familiemæssige baggrund, både når man er i hendes selskab men jo egentlig også på sine egne billeder (hvis man altså har det mindste kendskab til italiensk eller rumænsk/moldavisk). Men lige så sikkert er det, at hendes hjemegn er, som hun selv skriver, Italien (og en region og by jeg kender rimeligt godt), og at hun er italiensktalende inkl. (herlig) accent når hun skifter til engelsk. 
At du overhovedet kommenterer/problematiserer hendes baggrund tager jeg som udtryk for en (udbredt) nedladende holdning til Rumænien og Moldavien. Ellers kan jeg ikke se nogen relevans af din sarkastiske kommentar. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@autobahn jeg beklager at jeg var for hurtig på tasterne, jeg har intet imod hende eller Rumænere.

Det at hun i citaterne havde oversat dem til Rumænsk istedet for italiensk fik mig til at drage forhastede konklusioner.

Jeg trækker mig fra tråden, hav en god dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Max Power, det er super, og altid en ære at diskutere med folk som reflekterer over konteksterne. At være lidt hurtig på tasterne i ny og næ ... been there, done that ! 

Ha´en god dag også, og snarlig weekend forhåbentlig med noget kvali sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare en tanke..

Hvis man vil sælge en vare, det være sig en bil, en vaskemaskine eller som i dette tilfælde sin tid til samvær så kan det virkelig betale sig at bruge nogle gode billeder!

Og her kan man vist roligt sige der er rum til forbedring på damens side ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
lpoh skrev, for 10 timer siden:

Bare en tanke..

Hvis man vil sælge en vare, det være sig en bil, en vaskemaskine eller som i dette tilfælde sin tid til samvær så kan det virkelig betale sig at bruge nogle gode billeder!

Og her kan man vist roligt sige der er rum til forbedring på damens side ;)

Hrm ... det er selvfølgelig kun min egen beskedne mening. Jeg vil hellere se real pics af den kvinde jeg skal møde i stedet for oppustede, manipulerede afslankede fotos. Med udglattet hud, forstørrede dit og dat. 
Billederne af smukke Francescca er præcis som hun er - naturlig smuk, indbydende, fræk og en lille smule dejlig almindelig. Bare min mening :biggrin: - og ja hun rejste hertil fra Siena og Alessia er fra Genova - Alessia er forresten ligeså frejdig og sexet med et fantastisk blow og de lækreste bryster- og min egen kone kunne såmænd oprindeligt være fra Grækenland ^_^ 

Men er der passion, liderlighed, og lækker sex ... ja så fint med mig 

Redigeret af Bujan

Del dette indlæg


Link til indlæg

det kræver ikke en prof fotograf at sørge for lyset vender den rigtige vej, at man kan se mere end stort set ingenting samt at få de pæne naturlige former frem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bujan skrev, den 14.11.2020 at 02:18:

Billederne af smukke Francescca er præcis som hun er - naturlig smuk, indbydende, fræk og en lille smule dejlig almindelig.

Jeg er fuldstændig enig. Hendes billeder er nye, endda med dato (hun skiftede de få private billeder hun havde da hun ankom til de nye mere intime, taget "on location") 
Hun har både et godt billede af hendes ansigt, samt fine billeder der viser hendes lækre krop som den er, og i nogle af de positioner man kan opleve hende i ved besøg :-) . 

 At hun ikke har fuld ansigt og fuld intim kropsfigur på samme foto er der naturlige grunde til, og viser at hun også tænker sig om. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...