Hop til indhold
Ritz

Før lockdown med en Exchange-$tudent

Recommended Posts

Min første gang med @Exchange-Studentvar i marts måned få dage inden lockdown. 

Kan huske, at jeg skrev til hende herinde og hun skrev tilbage på få minutter pga. den lidt stille periode den dag, at hun var frisk on the spot på en quickie. 

Jeg kommer ud til hotellet hvortil at jeg sender hende beskeden om at jeg er ankommet.

Hun svarer: " Tag elevatoren til ** sal og værelse nr. **, der vil døren være på klem samt husk ingen snak og når du har brugt mig, så forlader du bagefter værelset asap". 

Jeg er ved salen og går ned mod gangen, der er en dør som er åbent på klem. Hamrende frækt! Hvilket syn, der ligger hun på alle 4 med sin lean og smukke krop. Hun er blindfolded og har et frækt smil på læben og til det tager tager jeg alt af. 

Hopper op til hende på sengen og får det hele fra frækt blow, doggy til missionær. Hun siger intet og kommer med småstøn engang imellem, der får hun mig hurtigt til at kapitulerer på få minutter. Det overraskede mig, også selvom at jeg indgik en aftale om en quickie, så regnede jeg ikke med at det ville være overstået på få minutter. 

Jeg tager tøj på og forlader hotelværelset og ser hun ligger med et :)face. 

Kommer ud til verden med en fornøjelse, men samtidig chokeret, fordi hun var så slem og at hun fik min bedsteven til at give op på rekord tid. 

Jeg håber på en ommer, men den lader vente på sig så hvis du læser med her, så vil jeg gerne have en rematch asap miss Exchange-$tudent! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Exchange-Student

Ritz - I appriciate the kind words ;)!

I will let you know :D!!

funny in this corona times, how the lust is increased for most of us.. finding myself being entertained by this page more then before corona.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Exchange-Student skrev, for 2 minutter siden:

funny in this corona times, how the lust is increased for most of us.. finding myself being entertained by this page more then before corona.. 

You want what you can't have :-)
So that's probably the effect corona has on all of us

Del dette indlæg


Link til indlæg
Johnny2022 skrev, for 4 timer siden:

Hvor ville jeg gerne besøge henne men kan forstå at hun ikke længere er aktiv :( 

Hun har været logget på inden for den sidste uge

Du kan jo prøve at sende hende en PM 

Redigeret af Gløden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gløden skrev, for 13 timer siden:

Hun har været logget på inden for den sidste uge

Du kan jo prøve at sende hende en PM 

Har du besøgt hende? Hun svare ikke mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest … And Justice for All
Johnny2022 skrev, for 36 minutter siden:

Har du besøgt hende? Hun svare ikke mig

Man skal være heldig udvalgt B). Men hun har tidligere skrevet at hun ikke er aktiv længere - og når hun endelig er det, er det mit indtryk at hun kontakter dem hun allerede kender.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Johnny2022 skrev, for 9 timer siden:

Har du besøgt hende? Hun svare ikke mig

Nej, jeg har aldrig besøgt hende.

Du må væbne dig med tålmodighed, hun er måske ikke logget på så tit, og ellers kan det jo også være at det er som @... And Justice for All, skriver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gløden skrev, for 2 timer siden:

ellers kan det jo også være at det er som @... And Justice for All, skriver

Det er det:

 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...