Hop til indhold
G.G.

Nathalie på Romantica

Recommended Posts

Hvis der står debuterende så er hun helt ny i branchen.. Og hvis der står ny pige så det en pige der før har arbejdet men ikke det sted.. Ingen af delene står ved Natalie så mit bedste bud er at hun ikke er ny eller debuterende:biggrin:.. Eller at de har glemt at skrive det på hjemmesiden.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

"tager kun imod skandinaviske gentlemen" som heldigvis flertallet herinde er.

Måske gider hun ikke problemer og..måske hun endda har rødder i Mellemøsten?. Dét kunne være dejligt.

 

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spændene ser hun i hvert fald ud, og jeg håber, at en kan sige lidt mere om hende. Jeg havde håbet på et besøg i dag, men kan desværre ikke nå det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dongding skrev, for 12 timer siden:

@JenniferRomantica so you are saying that this profile is correct?http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=958  Cassiopeia surely knew she has been in the game

Det ser ud til at Cassiopeia ikke har helt styr på det fordi en bruger har besøgt hende i 2019.. Så burde man ikke gå for debuterende længere.. Men måske Cas mener debuterende der.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 57 minutter siden:

Det ser ud til at Cassiopeia ikke har helt styr på det fordi en bruger har besøgt hende i 2019.. Så burde man ikke gå for debuterende længere.. Men måske Cas mener debuterende der.. 

I linker til en anden pige, Chelina. Denne tråd handler om Nathalie. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ikke om hun er ny, men Nathalie er fantastisk sød og indlevende

jeg har på ingen måde været skuffet, tværtimod

de varmeste anbefalinger herfra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zukla skrev, for 17 timer siden:

Jeg besøgte hende i juni 2019, hun er af indisk oprindelse.

1000 TAK.

Endelig kan man rejse lidt til den del af verden ved at besøge Romantica.:P

Indiske piger kan være så hotte, flirtende og servicemindede, så håber hun bliver et stykke tid, bliver tilfredsstillet og får en god opsparing :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Qwas skrev, for 18 timer siden:

Tak Zukla, var det også på Romantica? 
Kan du anbefale et besøg? 

Ja det var på Romantica, jeg kan godt anbefale et besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er hun desværre taget af vagtplanen, men er stadig på hjemmesiden. Så jeg håber på et comeback. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Qwas skrev, den 16.11.2020 at 15:38:

Nu er hun desværre taget af vagtplanen, men er stadig på hjemmesiden. Så jeg håber på et comeback. :-)

Ja, det er lang tid siden hun har haft vagt desværre, for jeg holder også øje.:)

Pigen ser i øvrigt også ud til at slå sine folder her http://www.sexyclub.dk/girls/nathalie/index.php men jeg har ikke oplevet at hun har haft vagt efter arbejdstid...!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...