Hop til indhold
SoligKBH

Sweet Matilda ))# Holy Sweet Petite #((

Recommended Posts

Guest Sentio

Helt helt forkert - at man her bruger en anmeldelse af en fantastisk kvinde - den “Ægte Matilda” og bruger så linket..... til en person som absolut ikke er Matilda eller en som ligner eller er i nærheden af hende - lav dog en ny profil, når en ny kommer på besøg.

Dette underminerer jo fuldstændig de anmeldelser som er lavet på den rigtige person, den rigtige Matilda/L - vildledning som bedst ..... fuskeri som værst. 
 

Set ægte M. 3 gange og hun er unik helt - aldeles unik - trist at se dette desparate forsøg på fusk.
 

Be real 

Sentio

Redigeret af Sentio

Del dette indlæg


Link til indlæg
@beautifulme skrev, den 8.4.2021 at 22:58:

Da jeg besøgte hende tilbage i september 2019 første gang var det så godt at jeg spurgte hende hvor længe hun blev. Hun nåede så at tage hjem inden, så måtte vente næsten et år på andet besøg. Håber 100 vi ser hende igen snart, medmindre du selvfølgelig ved noget mere konkret.

Vil ikke ummilbart mene jeg ved noget har bare snakket med en af de andre piger og ja håber også hun kommer igen hun var simpelthen en gudinde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...