Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Rødovre
Advarsel skrev, for 20 minutter siden:

Ja, men lige med Nina er det relevant at skrive så folk er obs på det. Hendes annonce er jo meget lang, så det er ikke sikkert folk får læst og forstået den helt. Og hun er mere restriktiv end de fleste - hun er den eneste gp jeg har mødt, som var i tvivl om, om hun ville lukke mig ind i varmen.

Det kan du have en pointe i !

Nu var det mere måden ts skrev det på, at vi skulle vide at han havde en ordenlig svaber :lol: ...

Skriver man Nina i søge feldt er man ikke i tvivl om at hun er lille og snæver og at hun ikke er den rette hvis man vil banke igennem, har jeg selv ytret for nylig .

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
shiny skrev, den 12.11.2020 at 17:59:

...var så omtumlet af en hård udløsning at jeg næsten ikke kunne gå.

Det har jeg også prøvet hos Nina  som en af de få. Jeg ved ikke om det er den langsomme blide edging der gør det?  Mine ben rystede da jeg sad i bilen bagefter 

/Butterflyman 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rødovre skrev, den 15.11.2020 at 07:42:

sure opstød :D:lol: at man praler med sin pik størelse er sku da tegn på mindreværd, har da intet med pigen at gøre.

Folk vil læse om pigerne og ikke om hvor store vores pikke er hver især .

 

Det var nu ikke for at prale :huh: da jeg var ved hende ville jeg gerne have haft en mindre.

Men hun er rigtig sød og dejligt, og jeg havde utrolig lyst til at være rigtig sammen med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rødovre
Duppen skrev, for 2 minutter siden:

Det var nu ikke for at prale :huh: da jeg var ved hende ville jeg gerne have haft en mindre.

Men hun er rigtig sød og dejligt, og jeg havde utrolig lyst til at være rigtig sammen med hende.

Helt ok :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...