Hop til indhold
Guest Henrik Peder

Wow og kommer 1000% igen ! (Bag ved Stjernepladsen Aarhus)

Recommended Posts

Guest Henrik Peder

Har i dag været på besøg hos Mimi beauty massage, oppe ved Stjernepladsen Aarhus (bag ved den gamle Dominos pizza)

 hvor hende selv og hendes 2 søstre var der, så nærmest bare og vælge :-) pæne piger, og vil tro alderen er mll 30-40 år

Der er rigtig pænt og rent. Rene håndklæder, afspritning, mundbind mv det er virkelig lækkert.

jeg bestilte en times massage incl. afslutning. Der er INGEN sex i klinikken, men de

er super frække under massagen. Var heldig at det noget af tiden var 2 piger til at massere mig, og uha :-)

seriøst det er det bedste thaimassage jeg nogensinde har været til, og jeg har dælme været mange steder, og kommer helt sikkert igen.

glade piger, og rigtig frække  :-) 
 

hun fortæller at det er åbnet alle ugens dage mll 9 - 22

Renlighed: 9 (manglede bad mulighed, men bliver tørret godt af)

pigerne: 10

pris: 9 (absolut fornuftigt i forhold til MANGE andre i Aarhus)

massage + afslutning kostede mig 800 og som nævnt alle pengene værd

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Henrik Peder skrev, for 2 timer siden:

Har i dag været på besøg hos Mimi beauty massage, oppe ved Stjernepladsen Aarhus (bag ved den gamle Dominos pizza)

 hvor hende selv og hendes 2 søstre var der, så nærmest bare og vælge :-) pæne piger, og vil tro alderen er mll 30-40 år

Der er rigtig pænt og rent. Rene håndklæder, afspritning, mundbind mv det er virkelig lækkert.

jeg bestilte en times massage incl. afslutning. Der er INGEN sex i klinikken, men de

er super frække under massagen. Var heldig at det noget af tiden var 2 piger til at massere mig, og uha :-)

seriøst det er det bedste thaimassage jeg nogensinde har været til, og jeg har dælme været mange steder, og kommer helt sikkert igen.

glade piger, og rigtig frække  :-) 
 

hun fortæller at det er åbnet alle ugens dage mll 9 - 22

Renlighed: 9 (manglede bad mulighed, men bliver tørret godt af)

pigerne: 10

pris: 9 (absolut fornuftigt i forhold til MANGE andre i Aarhus)

massage + afslutning kostede mig 800 og som nævnt alle pengene værd

 

Har dog aldrig hørt om stedet, så tror vi sender den småskoet Århusanier afsted (selvom der er langt fra Vesterbro Torv) til Stjernepladsen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Henrik Peder

Ha ha jamen hvis de yder samme service, så fortryder du ikke, at du slider lidt på skoene :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Henrik Peder
Storslem skrev, for 3 minutter siden:

800 for massage og Hj er vist lige i overkanten eller hvad?

Det syntes jeg personligt ikke. 1 times fantastisk massage og så afslutning for 800,- 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Henrik Peder
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Det lyder lækkert, men det sted har jeg aldrig hørt om før. Er det Funch Thomsensgade, kælderen? 

Lige præcis ! Der hat nu været massage før, og tror faktisk heller ikke de gamle skilte er pillet ned endnu, men man går ind lige ved siden af frisøren

Del dette indlæg


Link til indlæg
knold skrev, for 7 minutter siden:

Nu startede Mimi først op i mandags der, så måske derfor ikke så mange kender til det

Har hun været i Silkeborg før?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, kommer fra Silkeborg, hvor priserne havde det med, at være betydeligt højere end Århus - men udbuddet er heller ikke så stort i Silkeborg.

Hvis man søger på Mimi Silkeborg kommer der sikkert en del frem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ringede derop og fik st vide at 1 times massage kostede 500kr så det passer fint 800 kr med et hj. Hun har haft butik i Silkeborg. I Silkeborg fik jeg min anden dårligste oplevelse nogensinde. Smiler stadigvæk, når jeg tænker på den. 
8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Henrik Peder skrev, den 7.11.2020 at 20:39:

Har i dag været på besøg hos Mimi beauty massage, oppe ved Stjernepladsen Aarhus (bag ved den gamle Dominos pizza)

 hvor hende selv og hendes 2 søstre var der, så nærmest bare og vælge :-) pæne piger, og vil tro alderen er mll 30-40 år

Der er rigtig pænt og rent. Rene håndklæder, afspritning, mundbind mv det er virkelig lækkert.

jeg bestilte en times massage incl. afslutning. Der er INGEN sex i klinikken, men de

er super frække under massagen. Var heldig at det noget af tiden var 2 piger til at massere mig, og uha :-)

seriøst det er det bedste thaimassage jeg nogensinde har været til, og jeg har dælme været mange steder, og kommer helt sikkert igen.

glade piger, og rigtig frække  :-) 
 

hun fortæller at det er åbnet alle ugens dage mll 9 - 22

Renlighed: 9 (manglede bad mulighed, men bliver tørret godt af)

pigerne: 10

pris: 9 (absolut fornuftigt i forhold til MANGE andre i Aarhus)

massage + afslutning kostede mig 800 og som nævnt alle pengene værd

 

Var det Mimi, der gav massage og hj? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Henrik Peder

Nej en af de andre. Fik massage også hvor Mimi kom og hjalp til, og fræk massage!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Henrik Peder skrev, for 6 timer siden:

Nej en af de andre. Fik massage også hvor Mimi kom og hjalp til, og fræk massage!

Godt at høre, du havde en dejlig oplevelse og kan anbefale stedet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Henrik Peder skrev, den 11.11.2020 at 06:44:

Nej en af de andre. Fik massage også hvor Mimi kom og hjalp til, og fræk massage!

 

så prøver jeg her :) 

kan du beskrive lidt hende som gav dig massage ? 

tager de noget af deres tøj af og må man rører og være lidt med ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...