Guldkalven 97 Skrevet 6. November, 2020 Hej Jeg søger lidt råd og kyndig vejledning fra nogle af jer gutter (eller piger) som kan sende mig i retning af en GP som er naturlig rødhåret om som kan anbefales? På forhånd tak mvh Guldkalven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 901 Skrevet 6. November, 2020 Uh, fik lige et flashback til Camilla Guldborg der.... Det er jo desværre mange år siden, men hun var en frækkert....... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 7. November, 2020 Dejlige Maria https://annoncelight.dk/showad/307122 er naturligt rødhåret, dog i den meget lyse del af de rødhårede, men super dejlig pige 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Udenlandsdansker 155 Skrevet 7. November, 2020 (edited) https://www.eroguide.dk/forum/profile/36800-amandacassiopeia/ Jeg kan varmt anbefale denne lille semi rødhåret godte. Havde hende på mit hotelværelse, hvor hun overraskede på flere barometer. En sød, lækker og intelligent pige med stort pleaser gen. Hendes vidunderlige væsen tog fusen på mig Redigeret 7. November, 2020 af Udenlandsdansker 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
riberhus 702 Skrevet 8. November, 2020 Kan bestemt anbefale June, hun gir sig fuldt ud og har ssig selv med i det og så er hun naturlig rødhåret 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2789 Skrevet 9. November, 2020 (edited) Er @JenniferRomantica naturligt rød? Edit: næ, der stod rødt hår på Romantica, men hendes egen annonce siger mørkeblond. Redigeret 9. November, 2020 af Advarsel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 17149 Skrevet 9. November, 2020 Advarsel skrev, for 32 minutter siden: Er @JenniferRomantica naturligt rød? Edit: næ, der stod rødt hår på Romantica, men hendes egen annonce siger mørkeblond. Desværre så det farvet.. Men jeg vælger at tro på at jeg bare har rettet op på naturens fejl.. Man kan jo argumenterer for at når jeg kan få et rødhåret barn så der noget rødt gemt et eller andet sted.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guldkalven 97 Skrevet 11. November, 2020 JenniferRomantica skrev, den 9.11.2020 at 11:57: Desværre så det farvet.. Men jeg vælger at tro på at jeg bare har rettet op på naturens fejl.. Man kan jo argumenterer for at når jeg kan få et rødhåret barn så der noget rødt gemt et eller andet sted.. Måske vi skal lave en date i nærmeste fremtid? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ph13 36 Skrevet 3. Januar, 2021 Rolias skrev, den 7.11.2020 at 11:20: Dejlige Maria https://annoncelight.dk/showad/307122 er naturligt rødhåret, dog i den meget lyse del af de rødhårede, men super dejlig pige Hun ser skøn ud, kan du fortælle lidt mere om hende og hvor i nordsjælland man finder hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1264 Skrevet 3. Januar, 2021 (edited) JenniferRomantica skrev, den 9.11.2020 at 11:57: Desværre så det farvet.. Men jeg vælger at tro på at jeg bare har rettet op på naturens fejl.. Man kan jo argumenterer for at når jeg kan få et rødhåret barn så der noget rødt gemt et eller andet sted.. Tror jeg har fundet et barndomsbillede af dig, Jennifer Redigeret 3. Januar, 2021 af Keeper Billede 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 17149 Skrevet 3. Januar, 2021 (edited) Francois skrev, 1 time siden: Tror jeg har fundet et barndomsbillede af dig, Jennifer Måske jeg har ikke har rødt hår fordi gud tænkte jeg skulle have en fordel og mulighed for at skjule det.. Nu jeg lige for 10.000 gang blevet spurgt om id for at købe cigaretter.. Denne gang af en pige der nok i hvertfald var 13 år yngre end mig.. Hun mente også det måtte være en fordel at se så ung ud.. Sikke mange fordele jeg har fået.. Redigeret 3. Januar, 2021 af JenniferRomantica 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 12. Januar, 2021 ph13 skrev, den 3.1.2021 at 16:11: Hun ser skøn ud, kan du fortælle lidt mere om hende og hvor i nordsjælland man finder hende? Har ikke haft fornøjelsen i Nordsjælland, men 3 gange hos Valbypigerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TahitiGuy 3 Skrevet 14. Januar, 2021 Hende her skulle være rødhåret: https://annoncelight.dk/showad/311058 Nogen der har besøgt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg