Hop til indhold

Naturlig rødhåret GP?

Featured Replies

Skrevet

Hej

Jeg søger lidt råd og kyndig vejledning fra nogle af jer gutter (eller piger) som kan sende mig i retning af en GP som er naturlig rødhåret om som kan anbefales? :)

På forhånd tak

mvh Guldkalven

Skrevet

Uh, fik lige et flashback til Camilla Guldborg der.... ;-)

Det er jo desværre mange år siden, men hun var en frækkert.......

Skrevet

https://www.eroguide.dk/forum/profile/36800-amandacassiopeia/

Jeg kan varmt anbefale denne lille semi rødhåret godte. 

Havde hende på mit hotelværelse, hvor hun overraskede på flere barometer. En sød, lækker og intelligent pige med stort pleaser gen.

Hendes vidunderlige væsen tog fusen på mig:)

Redigeret af Udenlandsdansker

Skrevet

Kan bestemt anbefale June, hun gir sig fuldt ud og har ssig selv med i det og så er hun naturlig rødhåret ;)

Skrevet

Er @JenniferRomantica naturligt rød?

Edit: næ, der stod rødt hår på Romantica, men hendes egen annonce siger mørkeblond.

Redigeret af Advarsel

Skrevet
Advarsel skrev, for 32 minutter siden:

Er @JenniferRomantica naturligt rød?

Edit: næ, der stod rødt hår på Romantica, men hendes egen annonce siger mørkeblond.

Desværre så det farvet.. Men jeg vælger at tro på at jeg bare har rettet op på naturens fejl:ph34r:.. Man kan jo argumenterer for at når jeg kan få et rødhåret barn så der noget rødt gemt et eller andet sted:P:lol:.. 

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, den 9.11.2020 at 11:57:

Desværre så det farvet.. Men jeg vælger at tro på at jeg bare har rettet op på naturens fejl:ph34r:.. Man kan jo argumenterer for at når jeg kan få et rødhåret barn så der noget rødt gemt et eller andet sted:P:lol:.. 

Måske vi skal lave en date i nærmeste fremtid? :P:ph34r:

• 1 month later...
Skrevet
Rolias skrev, den 7.11.2020 at 11:20:

Dejlige Maria https://annoncelight.dk/showad/307122 er naturligt rødhåret, dog i den meget lyse del af de rødhårede, men super dejlig pige :wub:

Hun ser skøn ud, kan du fortælle lidt mere om hende og hvor i nordsjælland man finder hende?

Skrevet
JenniferRomantica skrev, den 9.11.2020 at 11:57:

Tror jeg har fundet et barndomsbillede af dig, Jennifer :biggrin:

Redigeret af Keeper
Billede

Skrevet
Francois skrev, 1 time siden:

Tror jeg har fundet et barndomsbillede af dig, Jennifer :biggrin:

IMG_0292.png

Måske jeg har ikke har rødt hår fordi gud tænkte jeg skulle have en fordel og mulighed for at skjule det:P.. Nu jeg lige for 10.000 gang blevet spurgt om id for at købe cigaretter.. Denne gang af en pige der nok i hvertfald var 13 år yngre end mig:lol:.. Hun mente også det måtte være en fordel at se så ung ud.. Sikke mange fordele jeg har fået.. 

Redigeret af JenniferRomantica

• 2 weeks later...
Skrevet
ph13 skrev, den 3.1.2021 at 16:11:

Hun ser skøn ud, kan du fortælle lidt mere om hende og hvor i nordsjælland man finder hende?

Har ikke haft fornøjelsen i Nordsjælland, men 3 gange hos Valbypigerne

Skrevet

Hende her skulle være rødhåret: https://annoncelight.dk/showad/311058

Nogen der har besøgt hende?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.