Hop til indhold
Drivingmissdaisy

Piger der kan deepthroate/knaldes i halsen?

Recommended Posts

Drivingmissdaisy skrev, for 24 minutter siden:

Er der mon piger som tilbyder deepthroat i en grad, så de bare lægger hovedet ud over sengekanten og så kan man knalde dem i halsen? Gerne Nord- eller Midtjylland.

Hey @Drivingmissdaisy :) 

Jeg har stødt ind i den slags 'friske' piger et par gange ;) 

Tanni som ofte annoncerer i Aarhus, kan du nok bestikke til sådan en oplevelse. 

Ellers så er der kommet et nyt sted i Viby, hvor flere af pigerne har udbudt ægte deepthroat. Jeg skal nok tagge dig hvis jeg finder en af deres annoncer igen. 

Måske Inessa som er i Aarhus lige nu (røv fræk), er frisk. 

Jeg søger det samme som dig, så falder du over noget godt, så husk at skriv en anmeldelse :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Nannas Hjørne som af og til er både i det nordjyske og i det midtjyske hun kan hvert fald deep throate  hvor vidt man kan kneppe hende i halsen  ved jeg ikke. Det afhænger sikkert også af størrelse, kemi osv.

Venligst Claesen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

BBW Lina kan klare hvad du søger. Hun er i midtjylland (haderup) d. 16. Og 17. Nov 

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claesen skrev, for 15 timer siden:

@Nannas Hjørne som af og til er både i det nordjyske og i det midtjyske hun kan hvert fald deep throate  hvor vidt man kan kneppe hende i halsen  ved jeg ikke. Det afhænger sikkert også af størrelse, kemi osv.

Venligst Claesen 

Godt input :) 

Jeg skal helt sikkert også besøge hende når Corona tager en slapper igen. Hendes regler om mundbind er ikke for mig :) Men helt fair btw. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
skivemd skrev, 1 time siden:

Godt input :)

Jeg skal helt sikkert også besøge hende når Corona tager en slapper igen. Hendes regler om mundbind er ikke for mig :) Men helt fair btw. 

Jeg håber, at det er ok, at jeg byder ind blot med afklarende info: Mundbind er kun et krav til de korte besøg (for at begrænse antallet af gæster). Og jeg er altid med på at blive kneppet i halsen. Om det lykkes mig at deepthroate, mens jeg ingen kontrol har.. det varierer :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 3 timer siden:

Jeg håber, at det er ok, at jeg byder ind blot med afklarende info: Mundbind er kun et krav til de korte besøg (for at begrænse antallet af gæster). Og jeg er altid med på at blive kneppet i halsen. Om det lykkes mig at deepthroate, mens jeg ingen kontrol har.. det varierer :)

Så fint :) 

intet er misforstået, din regle virker fint efter hensigten :) 

ellers lyder det lækkert ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jeg havde i dag en aftale med Tanni.
Jeg havde lovet at bekræfte to timer før, hvilket jeg gjorde.
Hun svarede ikke tilbage.
Jeg ventede på hende på aftalte tid og sted. En parkeringsplads, da hun desværre ikke selv har stedet.
Da klokken var 15 minutter over aftalte tid kørte jeg.
Jeg blev brændt af.
Hun kunne i det mindste have skrevet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
a-psycho1 skrev, for 58 minutter siden:

Kan varmt anbefale Nanna.

Hun tager 22 cm helt dybt og nyder det samtidigt :biggrin:

Må jeg bede om et link til Nanna? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...