Guest Alkoholikeren Skrevet 3. November, 2020 Tankevækkende - Før corona var det god stil at have kondomer på sig til fest - nu er det god stil at have mundbind i lommen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14131 Skrevet 3. November, 2020 Alkoholikeren skrev, for 1 minut siden: Tankevækkende - Før corona var det god stil at have kondomer på sig til fest - nu er det god stil at have mundbind i lommen. Nogen, har så også større chance for at score - med mundbind på 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9524 Skrevet 3. November, 2020 Jeg tager nu ikke badetøj med til stranden hvis jeg ikke har lyst til at bade. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 3. November, 2020 Det er faktisk en god tid – især de dage hvor jeg bare skal ud og handle – så kan jeg med god samvittighed springe over den daglige barbering det er der squ. ingen der opdager Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gladmand 70 Skrevet 3. November, 2020 Ja, og med Sean Connory (RIP) i tankerne. Dengang sagde helten: My name is Bond - James Bond Nu er helt: My name is Bind - MundBind Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg