Hop til indhold
Alex7

B&W bodycare @Collinsgade 9, 2100 KBH Ø

Recommended Posts

Hej venner,

Jeg besøgte B&W bodycare (https://bwbodycare.dk/) dags dato og havde alt i alt en ganske udmærket oplevelse! Jeg var i humør til en ordentlig massage (er ret fysisk aktiv i mit job) og tænkte, at et lille efterspil kunne være interessant, hvis det blev tilbudt. Begge dele fik jeg hos Ban (er vistnok hendes kælenavn), der er omkring de 53 år, ud fra hvad jeg lige kunne regne mig frem til. Hun virker sød og er ekstremt opmærksom på, at man har det godt. Hun taler i øvrigt glimrende dansk. Der blev sprittet af og hun havde maske på under selve massagen. Jeg bestilte en halv time mixed massage (af olie og thai) med mulighed for at forlænge til en time, hvis jeg lystede. Det synes jeg egentlig var ret fint at have mulighed for. Hun gjorde det ret klart på en høflig måde, at hun ikke tilbyder andet end en massage og en håndtrold (hvis hun kan lide kunden). Det er ikke noget hun vil presse ned over kunderne og hun driver klinikken helt selv, og har gjort det i 15-20 år. Der er så mange andre steder, der tilbyder sex, sagde hun. Ban er lille, men forholdsvis slank og med gode former for sin alder, bestemt til at tænde på for mit vedkommende. Man kan se en video af hende på hjemmesiden, der er linket til. Massagen var behagelig og ikke for hård (jeg fik indtryk af, at hun er i stand til at tage fat, selvom hun er lille). Da vi var færdige spurgte jeg pænt om et handjob - der blev altså ikke pirret så forfærdelig meget, men jeg må sige, at det var godkendt! Hun fik godt gang i mig og talte frækt uden at det blev for kunstigt. Hendes greb om min pik var super dejligt og der var den rette mængde olie. Jeg fik lov til at føle hendes bryster imens hun legede med mig og de sidder ganske fint. Lidt svært at sige om de har fået hjælp. Hun beholder generelt tøjet på, sagde hun. Jeg kom godt og hårdt og smuttede afsted. Smed 500 kr. for hele seancen (300 for massage + 200 for hj). Lokalet var dejligt og rent og pænt. Tag derhen for en god massage. Lad de andre klinikker om at udleve dine seksuelle fantasier. Jeg kunne godt finde på at komme igen for en god massage i hvert fald.   

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...