Hop til indhold
Seductiongirls

Sex/haveparty hos Seductiongirls den 4/7. Tør du ?

Recommended Posts

KÆRE GÆSTER.

VI ÅBNER IGEN OP FOR GODTEPOSEN I FORM AF ET AF VORES BERØMTE BRAGENDE SEXPARTY`S, HVOR VI TAGER IMOD MED SPREDTE BEN, ÅBNE ARME OG SPRØJTENDE SAFTER FRA VORES VIRILE GÆSTER.

4 FRÆKKE SEXKILLINGER VIL SERVICERE DIG MED SEX A:LIBITUM OG DER VIL SOM ALTID BLIVE DISKET OP MED FORRET, LÆKKERT HJEMMELAVET AFTENSMAD OG DESSERT.

DER ER OGSÅ MASSER AF KILDEVAND, SODAVAND, HVIDVIN OG ROSEVIN.

DU VIL OPLEVE LESBISK SHOW, DILDO SHOW, STRIPTEASE, SPRØJTEORGASMER, HAVEPARTY OG MEGET ANDET. GLÆD DIG!! DER VIL VÆRE EN PAVILLION I HAVEN, DER ER NYT SM RUM MED GYNGE OG VORES ENE VINTER STUE ER LAVET OM TIL EN JUNGLE, SÅ DU KAN FINDE DIN INDRE TARZAN FREM..

SEDUCTION TØR, HVOR ANDRE SAMLER BENENE

PRISEN VIL VÆRE 2600 KR FOR 4 TIMER OG TILMELDING KAN SKE PÅ TLF 36727360.

DEPOSITUM PÅ 1300 KR FORUDBETALES SENEST 27 JUNI, ENTEN PERSONLIGT I HUSET ELLER PÅ BANK KONTO (HUSK AT MEDBRING KVITTERING ) OG VI TAGER FORBEHOLD FOR AFLYSNING OG ÆNDRINGER.

DATO ER TORSDAG DEN 4 JULI KL 17 TIL 21.

GUDINDERNE ER: MISS LULU, MICHELLA, MILLE OG CAYLEE

VI GLÆDER OS RIGTIG MEGET TIL AT SE OG GENSE JER ALLE IGEN ;O)

http://seductiongirls.net/sex-party/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej, jeg tør desværre nok ikke, men jeg overvejer da kraftigt at, gøre et ihærdigt forsøg for at overvinde min utryghed overfor sexpartys... :)

For her disker SG da ellers op, med noget af et fristende tilbud... :o

Sikken et udvalg af piger som er på menuen.. ;)

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, jeg tør desværre nok ikke, men jeg overvejer da kraftigt at, gøre et ihærdigt forsøg for at overvinde min utryghed overfor sexpartys... :)

For her disker SG da ellers op, med noget af et fristende tilbud... :o

Sikken et udvalg af piger som er på menuen.. ;)

VH Ludvig.

Vi skal nok tage kærligt imod dig Ludvig :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, jeg tør desværre nok ikke, men jeg overvejer da kraftigt at, gøre et ihærdigt forsøg for at overvinde min utryghed overfor sexpartys... :)

For her disker SG da ellers op, med noget af et fristende tilbud... :o

Sikken et udvalg af piger som er på menuen.. ;)

VH Ludvig.

Jeg kan kun anbefale at springe ud i det, Sexparties er megasjovt, frækt og hyggeligt. Husk det er teamwork og deling.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Med sådan et fantastisk udvalg af piger, må mand hellere være afholdsmand i flere dage forinden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne være, at vi skulle sende Don Quirejse på mission :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har i et loft for hvor mange mænd i vil lade deltage?

Jeg er fristet, men for mig afhænger kvaliteten af den slags events meget af antallet af mænd der deltager. Er der for mange synes jeg ikke det er fedt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har i et loft for hvor mange mænd i vil lade deltage?

Jeg er fristet, men for mig afhænger kvaliteten af den slags events meget af antallet af mænd der deltager. Er der for mange synes jeg ikke det er fedt.

Der er et loft på 18 deltager, men der har aldrig været sparet nogen steder, hverken på drikkelse, mad eller at komme til hos pigerne, de skal nok være opmærksomme på jer alle ;)

Kan fortælle at der bliver hygge snakket og vekslet gode røver historier gæsterne imellem, næsten som en drengerøvs aften med tilbehør ;) Så du kan roligt puste, for du bliver ikke overset..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun anbefale SG sexparty, jeg har været med flere gange og beklager ikke, det er sexy, hyggeligt og sjovt. :D

Hvis jeg ikke er på rejse i juli, kigger jeg forbi. :)

De har vist lovet fly-strejke den torsdag :lol: Og tusind tak for anbefalingen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan også kun anbefale SG's parties. Selvom det efterhånden er en del år siden, har jeg været med et par gange... og det var superhyggeligt og pivfækt :)

Jeg kan ikke selv være med .. men dejligt at se i er på banen igen SG!

Aben

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan også kun anbefale SG's parties. Selvom det efterhånden er en del år siden, har jeg været med et par gange... og det var superhyggeligt og pivfækt :)

Jeg kan ikke selv være med .. men dejligt at se i er på banen igen SG!

Aben

Takker mange gange ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen så må jeg hellere en tur forbi jer og komme tilbage til lufthavnen efter sexparty'et, håber vejret er med os den dag :D

Se det er en god plan, vi slår en pavilion op i haven igen i år og der er sat terrasse varmere op i begge vinter stuer, plus ild i pejsen, hvis i ikke kan holde varmen, men mon ikke pigerne nok skal gøre sit der :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ville være fedt, såfremt de piger kunne lokkes til området ved Vejle, og har jeg så fri, er jeg med på sjove.

knus og held og lykke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hvis jeg ikke er på rejse i juli, kigger jeg forbi. :)
Har du da entreret med Hermann Fisser Reisebüro? :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Er det muligt at bare reservere en af pigerne i 4timer? :D Kunne godt dø efter 4timer med fx Caylee .. :DDD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det muligt at bare reservere en af pigerne i 4timer? :D Kunne godt dø efter 4timer med fx Caylee .. :DDD

Har du også savlet over hende`s nye billeder :lol:

Det kan du da bestemt, du skal bare ringe og booke hende på en af hende`s vagter ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære alle..

Vi gør opmærksom på at der nu kun er 6 pladser tilbage til vores sexparty, man kan nå at melde sig på og betale depositum frem til mandag den 1 juli..

Og vores maler arbejder på fuld tryk, så vores vinterstuen er klar som jungle med hængestole/hængekøje og masser af grønne planter..

Pigerne glæder sig rigtig meget til at lege med jer ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...