Hop til indhold

Massage m. HJ I Herning

Featured Replies

Skrevet

Hej, nogle der kender til et sted i Herning hvor man kan få en omgang almindelig massage med et hj som afslutning? Send gerne et par links :)

Skrevet
luckyknight skrev, for 9 timer siden:

Er der virkelig ikke andre muligheder I Herning eller omegn?

Du fortryder ikke et besøg hos hende.

Skrevet
  • Author
Max Power skrev, for 6 timer siden:

Du fortryder ikke et besøg hos hende.

Er det hende fra Ikast du refererer til? :)

• 2 weeks later...
  • 2 months later...
Skrevet
Midtjyskmassage25 skrev, den 14.11.2020 at 12:54:

Det vil jeg godt garantere at det er. Prøv at skriv til begge numre næste gang du er trængende ;)

Nu kender jeg dem begge to , så nej det er ikke samme person , ;-)

Skrevet
W.jyden1970 skrev, for 2 timer siden:

Nu kender jeg dem begge to , så nej det er ikke samme person , ;-)

Hvem er så bedst henholdsvis  til massage og ekstra delen?

Skrevet
Samba skrev, for 19 timer siden:

Hvem er så bedst henholdsvis  til massage og ekstra delen?

Ved ikke kender dem bare personligt d ajeg er kæreste med en af deres veninder ...;-)

• 2 weeks later...
Skrevet

Hvis det ikke er samme person, bag begge annoncer, så ligner de hinanden meget og billederne på den øverste annonce er fra samme sted som hende den nederste holder til, da jeg er kommet hos hende den nederste i Ikast nogle gange.

Skrevet
dfreak skrev, for 4 timer siden:

Hvis det ikke er samme person, bag begge annoncer, så ligner de hinanden meget og billederne på den øverste annonce er fra samme sted som hende den nederste holder til, da jeg er kommet hos hende den nederste i Ikast nogle gange.

Du kan være ganske rolig, hun flyttede fra Hammerum til Ikast sidste år. Jeg ved ikke med W jyden men måske en tur til en optiker var på tide.

Jeg har personligt ligesom en del andre besøgt hende, først i Hammerum da hun var dér og siden i hendes nye lokaler i Ikast, og medmindre hun har en tvillinge søster med de samme krops udsmykninger og de har en telepatisk evne der gør at den ene ved/kan huske hvad den anden har sagt...

Hvorom alting er der ér den samme.

Skrevet

Tja jeg kendte hende før, under og efter flytningen og hun fortalte mig om stedet. Det er det samme nummer og nu ved jeg godt at jeg bruger briller men det ligner da at det er Lena begge steder

Skrevet

Det er samme dame, billedet i nederste annonce er fra Hammerum som er lukket ned og billederne fra øverste annonce er fra nuværende klinik i ikast. 

Glæder mig til corona lukningen slutter, trænger til en god gedigen massage og det får man her 

Redigeret af Stense

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.