Hop til indhold

Recommended Posts

Midtjyskmassage25 skrev, den 14.11.2020 at 12:54:

Det vil jeg godt garantere at det er. Prøv at skriv til begge numre næste gang du er trængende ;)

Nu kender jeg dem begge to , så nej det er ikke samme person , ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
W.jyden1970 skrev, for 2 timer siden:

Nu kender jeg dem begge to , så nej det er ikke samme person , ;-)

Hvem er så bedst henholdsvis  til massage og ekstra delen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Samba skrev, for 19 timer siden:

Hvem er så bedst henholdsvis  til massage og ekstra delen?

Ved ikke kender dem bare personligt d ajeg er kæreste med en af deres veninder ...;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det ikke er samme person, bag begge annoncer, så ligner de hinanden meget og billederne på den øverste annonce er fra samme sted som hende den nederste holder til, da jeg er kommet hos hende den nederste i Ikast nogle gange.

Del dette indlæg


Link til indlæg
dfreak skrev, for 4 timer siden:

Hvis det ikke er samme person, bag begge annoncer, så ligner de hinanden meget og billederne på den øverste annonce er fra samme sted som hende den nederste holder til, da jeg er kommet hos hende den nederste i Ikast nogle gange.

Du kan være ganske rolig, hun flyttede fra Hammerum til Ikast sidste år. Jeg ved ikke med W jyden men måske en tur til en optiker var på tide.

Jeg har personligt ligesom en del andre besøgt hende, først i Hammerum da hun var dér og siden i hendes nye lokaler i Ikast, og medmindre hun har en tvillinge søster med de samme krops udsmykninger og de har en telepatisk evne der gør at den ene ved/kan huske hvad den anden har sagt...

 

Hvorom alting er der ér den samme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er samme dame, billedet i nederste annonce er fra Hammerum som er lukket ned og billederne fra øverste annonce er fra nuværende klinik i ikast. 

Glæder mig til corona lukningen slutter, trænger til en god gedigen massage og det får man her 

Redigeret af Stense

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...