Ukendt8082 0 Skrevet 2. November, 2020 Hej, nogle der kender til et sted i Herning hvor man kan få en omgang almindelig massage med et hj som afslutning? Send gerne et par links :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
luckyknight 11 Skrevet 2. November, 2020 Ja det kunne være meget interessant Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtjyskmassage25 23 Skrevet 2. November, 2020 https://annoncelight.dk/showad/302744 https://annoncelight.dk/showad/277917 skidegod massage og alt det andet er også til et rent 12tal 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Some1 182 Skrevet 3. November, 2020 @Midtjyskmassage25 er det i Herning by eller omegn ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtjyskmassage25 23 Skrevet 3. November, 2020 Det er i Ikast 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
luckyknight 11 Skrevet 4. November, 2020 Er der virkelig ikke andre muligheder I Herning eller omegn? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtjyskmassage25 23 Skrevet 5. November, 2020 Jo da men min erfaring er at det er hun er langt den bedste. Jeg anbefaler hende af den grund Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 543 Skrevet 5. November, 2020 luckyknight skrev, for 9 timer siden: Er der virkelig ikke andre muligheder I Herning eller omegn? Du fortryder ikke et besøg hos hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ukendt8082 0 Skrevet 5. November, 2020 Max Power skrev, for 6 timer siden: Du fortryder ikke et besøg hos hende. Er det hende fra Ikast du refererer til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 543 Skrevet 5. November, 2020 Det er en og samme person bag de to annoncer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai style 13 Skrevet 13. November, 2020 Midtjyskmassage25 skrev, den 2.11.2020 at 16:26: https://annoncelight.dk/showad/302744 https://annoncelight.dk/showad/277917 skidegod massage og alt det andet er også til et rent 12tal Hvem af de to er bedst til massage? Hvem pirrer mest? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtjyskmassage25 23 Skrevet 13. November, 2020 Det er den samme person. Den hvor der står Herning er fra da hun arbejdede i Hammerum men hun er rykket til Ikast Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.jyden1970 5 Skrevet 14. November, 2020 De to annoncer er ikke samme person. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtjyskmassage25 23 Skrevet 14. November, 2020 Det vil jeg godt garantere at det er. Prøv at skriv til begge numre næste gang du er trængende ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.jyden1970 5 Skrevet 24. Januar, 2021 Midtjyskmassage25 skrev, den 14.11.2020 at 12:54: Det vil jeg godt garantere at det er. Prøv at skriv til begge numre næste gang du er trængende Nu kender jeg dem begge to , så nej det er ikke samme person , Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Samba 20 Skrevet 24. Januar, 2021 W.jyden1970 skrev, for 2 timer siden: Nu kender jeg dem begge to , så nej det er ikke samme person , Hvem er så bedst henholdsvis til massage og ekstra delen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.jyden1970 5 Skrevet 25. Januar, 2021 Samba skrev, for 19 timer siden: Hvem er så bedst henholdsvis til massage og ekstra delen? Ved ikke kender dem bare personligt d ajeg er kæreste med en af deres veninder ...;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dfreak 171 Skrevet 6. Februar, 2021 Hvis det ikke er samme person, bag begge annoncer, så ligner de hinanden meget og billederne på den øverste annonce er fra samme sted som hende den nederste holder til, da jeg er kommet hos hende den nederste i Ikast nogle gange. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 543 Skrevet 6. Februar, 2021 dfreak skrev, for 4 timer siden: Hvis det ikke er samme person, bag begge annoncer, så ligner de hinanden meget og billederne på den øverste annonce er fra samme sted som hende den nederste holder til, da jeg er kommet hos hende den nederste i Ikast nogle gange. Du kan være ganske rolig, hun flyttede fra Hammerum til Ikast sidste år. Jeg ved ikke med W jyden men måske en tur til en optiker var på tide. Jeg har personligt ligesom en del andre besøgt hende, først i Hammerum da hun var dér og siden i hendes nye lokaler i Ikast, og medmindre hun har en tvillinge søster med de samme krops udsmykninger og de har en telepatisk evne der gør at den ene ved/kan huske hvad den anden har sagt... Hvorom alting er der ér den samme. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtjyskmassage25 23 Skrevet 8. Februar, 2021 Tja jeg kendte hende før, under og efter flytningen og hun fortalte mig om stedet. Det er det samme nummer og nu ved jeg godt at jeg bruger briller men det ligner da at det er Lena begge steder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stense 29 Skrevet 13. Februar, 2021 (edited) Det er samme dame, billedet i nederste annonce er fra Hammerum som er lukket ned og billederne fra øverste annonce er fra nuværende klinik i ikast. Glæder mig til corona lukningen slutter, trænger til en god gedigen massage og det får man her Redigeret 13. Februar, 2021 af Stense 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg