6seeker 39 Skrevet 1. November, 2020 Så blev det dagen, hvor jeg skulle have taget min "mødom" indenfor GP-verdenen. Jeg har brugt meget tid på at læse om andres erfaringer med GP'er, og føler nu, at jeg må give igen - taget en for holdet så at sige. Finalisterne i mit valg blev GEILY og ALEJANDRA - begge tilbød massage, men Alejandra opholder sig på Østerbro, og jeg magtede ikke alt det der "parkerings-ræs". Valget faldt derfor på Geily, da hun så rimelig sprød ud, dyppede en i honning og forholdene omkring placering og parkering var overkommelige (kunne parkere på den nærliggende togstation, så jeg ikke holdt med bilen foran huset til spot for alle naboer). Desuden var hun rimelig hurtig til at svare. DESVÆRRE! Det skal sige, at det er mit første GP besøg, så jeg var rent ud sagt pisse nervøs, og var meget i tvivl om jeg skulle droppe det. Men nu skulle mødomme tages, og jeg er ikke typen, der bakker ud. Jeg forsøgte i stedet at helgardere en god oplevelse med en blå pille, så kunne det da ikke gå helt galt. Rimelige mærket af det forestående kørte jeg til stedet, og måtte til min skræk opdage, at der var tale om et mere eller mindre nedlagt hus, med skodder for flere af vinduerne. Ankommet til den aftalte tid, blev jeg bedt om at vente udenfor døren i et par minutter - sur røv, når man i forvejen er i tvivl om man skal gennemføre. Efter et par minutter blev jeg vist indenfor i entreen, formentlig af Geily, og bedt om at vente på en stol. Der var meget mørkt, men dog opsat sprit mod COVID (det var da positivt). Efter at have siddet i 5-6 min. kom Geily ned ad en trappe med en anden kunde, og sendte mig om bag døren i et hjørne, og lukkede døren helt op bag mig, så vi kunder ikke så hinanden. Da kunden var lukket ud, blev jeg vist op i et lige så mørklagt værelse, hvor betalingen foregik - 1.500,-/time for tantra/b2b massage, superfransk og sex. Jeg havde hjemmefra besluttet, at det skulle være en time, så der var tid til at jeg forhåbentlig kunne nå at slappe af. Herefter blev jeg bedt om at klæde mig af i rummet, for bagefter at blive sendt gennem huset i bar røv og dolk, det kunne jeg så også godt have undværet. Efter badet kom vi endelig til sagens kerne. Jeg blev bedt om at lægge mig på maven, hvorefter tantramassagen blev udført som en slags "wax on, wax off", mens hun sad nøgen ved siden af. Det gik så over i en b2b, hvor hun satte sig på den nederste del af min ryg, og kørte underlivet frem og tilbage, så hendes ikke nybarberet fisse (det var ellers aftalt via sms) kørte som en stålbørste hen over ryggen. Efter noget tid, blev jeg bedt om at vende mig om. Jeg var på det tidspunkt hverken blevet mindre nervøs eller kommet i den rigtige stemning. Mens jeg lå på ryggen, gik hun i gang med at arbejde på pikken med hænderne, og der begyndte at ske lidt. Det gik ret hurtigt over i et forsøg på at sætte kondom på, mens hun nærmest trak min ene arm rundt om sin krop, for at jeg skulle røre hende i fissen. Det var min arm slet ikke lang nok til, så trods udstrakte fingre, ramte jeg lige kun maven, og kunne så ligge og massere den. Herefter tog hun "kvælertag" på pikken, der halvslap var iført kondom og trykke så hårdt, at den formentlig har lignet et ballondyr, hvorefter hun lagde sig på ryggen til en missionærstilling med kommandoen "Fuck". Jeg forsøgte det bedste jeg har lært, med halvslap pik, og mens hun holdt så hårdt på pikken, at jeg rent faktisk ikke ved, om jeg var indenfor. For hver gang jeg stødt ind, sagde hun "fuck, fuck, fuck", som en form for rytme jeg skulle følge. Rytmen blev hurtigere og hurtigere, og efter nogle minutter kunne jeg sku' ikke holdet pusten mere. Det resulterede også i, at pikken blev helt slap. Jeg måtte lige lægge mig på ryggen, hvorefter hun gik i gang med superfransk ( ingen honning, WTF!) hvor det lykkedes hende at få lidt liv i pikken igen, så på med nyt kondom, hvorefter hun ville have den doggistyle. OK, så prøvede vi igen. Denne gang var kommandoen "harder, harder, harder" nogenlunde i samme rytme som før. Til sidst klaskede mine nosser så hårdt mod hendes underliv, at det har lydt som klapperiet i et gospelkor. Jeg kunne simpelthen ikke mere, og måtte efter få minutter simulere en orgasme, så jeg kunne få fred. Det har jeg aldrig nogensinde troet skulle ske for mig... men jeg så det som min eneste udvej. Jeg fik lov til at ligge lidt, men hun "tørrede" pikken af for sperm (heldigvis var der så mørkt i rummet, at hun ikke kunne se bedraget. Tilbage i bad, på med tøjet, og ud af døren igen. 2 gange bad og div. ventetid trukket fra, var der vel gået 40 minutter. TOTAL NEDTUR! Det eneste positive var, at jeg slap væk i live. Stedet: 3/10 Pigen: 5/10 Det kan godt være Reily på billederne, men der er gået mindst 10 år og kg siden. Brysterne sad dog rimelig godt (men igen, det var sgu' for mørkt at se det ordentligt). Gentagelsesfare: 0/10 1 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemand-Finn 523 Skrevet 1. November, 2020 Trist oplevelse. Men jeg syntes det er synd hvis du lægger denne oplevelse til grund for et stop hos glædespiger. Det kan vel nærmest kun gå fremad og blive bedre ved dit næste besøg ud fra hvad du her har oplevet. Jeg tror de fleste kender frustrationen ved et kikset besøg - men også glæden ved et besøg hvor tingene fungerer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2059 Skrevet 1. November, 2020 -Ja det er sgu noget af en oplevelse du har været ude for. Du er utrolig god til at formuler dine kvaler -så man nærmest kan mærke det på en selv... Men op på hesten igen -det findes så mange rigtige søde og kærlige piger -der kan give dig den trykhed du har brug for -til det bliver en succes for dig. Måske du skulle fortælle hende -det er din første gang, og du er nervøs -og en lidt ældre pige -kan hjælpe dig igennem... Du har helt klart været så uheldig som du kunne være... Men for fuck det var sjovt at læse tak skal du have -du har redet min sen søndag aften...gg Ps.: jeg har også prøvet noget lignede dig, dog ikke først gang. Men du kan altid stoppe, og tag dig tøj og gå -man skal ikke blive en fuld time -hvis det er det man har aftalt til at starte med..gg Men ellers meget fornuftigt med 1 time -så der er god tid;-) Håber det bedste for dig næste gang;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4180 Skrevet 1. November, 2020 Tak for en fin og velskrevet anmeldelse, @6seeker, omend det var en ærgerlig første oplevelse i GP-verdenen. Det er jo nemt at være bagklog, men måske kan man med fordel gå efter de velanmeldte piger de første gange. Det er selvfølgelig ingen garanti, men sandsynligheden for en god oplevelse er nok større. Som @Møffeogså skriver, så er det en god ide at booke en time, som du jo også gjorde. Kombinationen af nervøsitet og tidspres er ikke så god. Hvis du tænder på asiatiske piger, kunne et besøg på en thaiklinik måske også være et godt alternativ. Du varmer op med lidt massage og lir, og de er sjældent så “aggressive” under sexen, som det du oplevede (hvilket ellers også kan være frækt nok under de rette omstændigheder). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jern Henrik 403 Skrevet 1. November, 2020 Hahaha en fantastisk anmeldelse . Undskyld mit grin, men stor ros for overskuddet til at beskrive din oplevelse så malende. Det lyder næsten som om, du mødte Ilse - hunulven fra SS. Jeg kan nærsten høre hende hende for mig kommandere med tysk accent - fark fark fark! Jeg håber du får modet tilbage og giver det en chance mere - med en anden GP Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1763 Skrevet 1. November, 2020 Prøv en dansk pige - så kan det være det går lidt bedre næste gang 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 881 Skrevet 1. November, 2020 Tak for en "god" og ærlig anmeldelse. Med fare for at gentage mig selv, at bevæge sig ud i dette GP univers er som at træde igennem Narnia skabet, det tager noget tid og erfaring at finde den rette stig, man får oplevelser det er trælse, man får oplevelser der er mystiske, man får 1000 forskellige oplevelser, det du skal huske på at det ikke er noget der er galt med dig. Når man har bevæget sig lidt rundt i universet begynder man at finde sig selv, ok det der det var fedt for mig og det der var ikke. Savner du sex og nærværd og gidder du, og er afklaret med at det kan købes (dem der har læst mine tidligere skriv, ved at jeg altid vægter den højeste respekt for dem jeg besøger) så har du mange gode oplevelser foran dig men det er sku en jungle. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 2. November, 2020 (edited) Tak for din meget velformulerede beskrivelse. Det var som at være der selv. Nervøsiteten over første gang, flovheden over at rende igennem huset i bar røv og dolk (jeg elsker det udtryk) og skuffelsen over den mindre gode sex. Hvor er det ærgerligt at du ikke havde en god oplevelse, når nu det var første gang. Men du må op på hesten igen. Må jeg ikke anbefale dig at kigge på de andre anmeldelser herinde og finde en kvinde der har flere gode af slagsen. Når du kontakter hende, så fortæl hende at du kun har prøvet det 1 gang og at det desværre ikke var et godt besøg. Så gør hun forhåbentlig sit bedste for at give dig en positiv oplevelse du aldrig vil glemme. En af den slags der får dig til at svæve på en lyserød sky i flere dage og kunne klare hele verden. Det håber jeg og jeg ser frem til din næste beretning. Redigeret 2. November, 2020 af Christina ssbbw Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KindKiddo 720 Skrevet 2. November, 2020 Virkelig ærgerligt, at din første gang endte med blive, som du så smukt beskriver det. Virkelig ærgerlig oplevelse, og virkelig god anmeldelse. Jeg ved, at begge dine to kandidater tilbyder massage, men det er der også andre "normale" GP'ere, der gør, hvis bare du spørger dem. Jeg er sikker på, du kunne have fået en langt, langt, langt bedre oplevelse, hvis du havde valgt et af de sikre kort, som altid leverer. Jeg må indrømme, jeg synes, dit valg af pige er mærkeligt, især når det er din første gang. Hellere gå med de sikre kort de første par gange i stedet for at vælge hende, som du endte med at vælge. Op på hesten igen, og vælg en af de bedst anmeldte herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
6seeker 39 Skrevet 2. November, 2020 Tak for Jeres gode råd. Jeg havde i forbindelse med sms korrespondancen skrevet, at det var mit første møde med en GP, og at hun måtte have mig undskyldt, hvis jeg virkede underlig eller spurgte meget - det var pga. nervøsitet. Men ligesom det med at hun skulle være glatbarberet, så tror jeg - set i bagklogskabens lys - at hun ikke har forstået noget som helst af det jeg skrev. At hun så samtidig lige vil trække lidt flere oktan ud af motoren, det gjorde det ikke bedre. Det skal da lige nævnes, at jeg er 50 år, og selvom jeg synes jeg ser ret tilforladelig ud og er i ok form, så har jeg formentlig ikke det 6. gear mere - jeg kan i hvert fald ikke køre i det halve og hele timer ;-). Jeg havde faktisk først tænkt på en thai - ikke fordi jeg tænder specielt på dem, men pga. massagen. Jeg havde faktisk besluttet mig for at prøve Sophia i Lyngby (pga. anmeldelserne her), men hun er ikke gangbar pt., så valget blev anderledes, da muligheden bød sig i denne weekend. Jeg overvejede flere gange at vende om, men tænkte, at det måske var mig, der stille for høje krav - det er trods alt en "forretning", så det ville jo aldrig blive som i privaten - min fejl kan jeg høre..... Omvendt så skraber jeg ikke bare pengene sammen til sådan en tur, så må indrømme, at det økonomiske også spillede ind - også min fejl.... Jeg har trods alt - på denne ene/første tur - lært meget, og inden jeg får skrabet penge sammen igen, så har jeg rigelig tid til at tænke over det hele. I mellemtiden kan jeg fortsat læse om andre erfaringer. Ikke at jeg vil hyldes, men da jeg sad i mørkekammeret, tænkte jeg på, at jeg havde læst, at der var andre, som ville prøve Geily - og hendes honning - samt at hun var et uskrevet blad. Nu var der, så kunne jeg lige så godt tage første konfrontation og på den måde give mit til siden - det kunne jo være, at jeg blev glædeligt overrasket. Det er formentlig sådan vi nybegyndere tænker, hehe. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2059 Skrevet 2. November, 2020 Du har en masse fede oplevelser foran dig er jeg sikker på;-) jeg er på samme alder som dig. Jeg bestiller næsten altid 1 times massage -og vil ikke på forhånd aftale ekstra -hvis man så føler for det, og pigen er for sød og lækker bliver man 100% spurgt igen -så har man haft tid til at mærke efter om, man så har lyst, og har en fornemmelse af kemien... -Jeg har nogen gang nøjes med massagen -da mavefornemmelsen ikke var der for mere... -det er nogen piger der er eksperter i af aflæse det man kan lide, og på den måde slapper mere af, selv om det er første gang man er der. Og hvis flirt og humor kommer i spil -er det et ekstra + nogen gange er den gamle bleven overrasket over "det 6. gear" alligevel kunne findes frem... Og sådanne oplevelser bringer smilet frem, at tænke tilbage på i mellem besøgende... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg