Hop til indhold
Baremig84

Nogen der kender til disse 2?

Recommended Posts

Guest issen

Har haft besøg af Josefine. Sendt hende hjem efter 30 min. Måtte ik røre hende. nogle steder.. hun var meget følsom. alle steder Sagde hun.måtte kun slik oven over fisse.  Atter en pengemaskine. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej issen. Hvornår er det forkert at bede om at blive slikket som man godt kan lide det? Jeg sagde jeg bedst kunne lide det ved klitten og gerne lidt forsigtigt da jeg er meget følsom. :)  jeg skal vel også have noget ud af det. ;) og det eneste sted jeg ikke vil berøres er med fingre oppe i. :) alt andet er der frit spil for. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Josefine er ikke så glad for at blive slikket i eller for tæt på “hullet”, nej - ej heller at du stikker fingrene op i hende. Du har sikkert også noget, du ikke er så glad for... :wacko: 

Selvom du betaler hende for seksuelle ydelser, er det jo ikke ens betydende med, at du må/kan gøre hvad som helst ved hende :) Spørg evt. på forhånd, så bliver du ikke overrasket.  


Jeg har haft besøg af Josefine en del gange efterhånden, og hun er virkelig dejlig! :x Respekterer du hendes grænser, som hun respekterer dine, så får du også en lækker oplevelse ud af det ;) Det er i hvert fald min erfaring.

Redigeret af cuff-addict

Del dette indlæg


Link til indlæg
G.G. skrev, for 2 timer siden:

Er Josefines hår ægte eller delvis extensions? 

Hejsa. :) på mine billeder har jeg ikke extensions, dog har jeg fået nogen påsat siden de blev taget, men det ser meget naturligt ud, så det er ikke noget man bemærker. Knus Josefine. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
G.G. skrev, for 2 timer siden:

Er Josefines hår ægte eller delvis extensions? 

 

cuff-addict skrev, for 6 timer siden:

Josefine er ikke så glad for at blive slikket i eller for tæt på “hullet”, nej - ej heller at du stikker fingrene op i hende. Du har sikkert også noget, du ikke er så glad for... :wacko: 

Selvom du betaler hende for seksuelle ydelser, er det jo ikke ens betydende med, at du må/kan gøre hvad som helst ved hende :) Spørg evt. på forhånd, så bliver du ikke overrasket.  


Jeg har haft besøg af Josefine en del gange efterhånden, og hun er virkelig dejlig! :x Respekterer du hendes grænser, som hun respekterer dine, så får du også en lækker oplevelse ud af det ;) Det er i hvert fald min erfaring.

<3 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg er lige kommet hjem efter et besøg hos Maya

 

fake billeder.... så jeg skred igen... gider simpelthen ikke støtte op omkring det.... især ikke når jeg på forhån i vores sms korenspondence havde spurt om hendes billeder var ægte

 

men hun ser ganske godt ud... jeg forklarede hende på en pæn måde hvorfor at jeg ikke var intersseret..

Jeg ved ikke helt om hun forstod det

Del dette indlæg


Link til indlæg
fynboen skrev, for 17 timer siden:

jeg er lige kommet hjem efter et besøg hos Maya

 

fake billeder.... så jeg skred igen... gider simpelthen ikke støtte op omkring det.... især ikke når jeg på forhån i vores sms korenspondence havde spurt om hendes billeder var ægte

 

men hun ser ganske godt ud... jeg forklarede hende på en pæn måde hvorfor at jeg ikke var intersseret..

Jeg ved ikke helt om hun forstod det

hvis du bruger fakebilleder eller lyver...så respekt for du tænkte med det øverste hoved...det burde alle gøre...gå igen så kan de lære det... ikke at snyde med billederne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er rigtig mange fakes på banen under covid-19.

Dog har jeg bemærket, at særdeles i hovedstadsområdet er pigerne begyndt at bruge sedler eller lokale aviser til at påvise deres autentiske billeder.

Så mon ikke vores debatter og udskamninger herinde og at vi afviser piger med fake fotos, stille og roligt giver pote...

Men den flotte pige er nødvendigvis ikke et godt skrald..  mange "lokker" med deres gode udseende, også må man ikke dit eller dat.

Så næste debat kunne være en mere klar melding på forhånd om, at man ikke vil fingerkneppes eller slikkes - selvom det er svært at forstå for mig at det er tabu for nogen. Oplever tit pigerne får orgasme af kombi mellem finger og tunge. Men det handle vel også om kommunikation, så begge parter ved hvordan det skal gøre. Some like it rough - others more gentle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...