The Rider 452 Skrevet 24. Maj, 2013 Jeg er gift med en sød thailænder men kan alligevel ikke holde mig fra massage klinikkerne. Min ynglings massør er Maya fra Sdr. Fasanvej på Frederiksberg Jeg får en rigtig god massage af hende og har besøgt hende en del gange. Jeg er lige kommet hjem fra Tempelbesøg i Dragør sammen med min kone, og er lidt lettet nu hvor jeg er hjemme igen. Årsagen er den at i templet var også min massagepige Maya Da vi fik øjenkontakt fik jeg et stort smil og ikke mere. Jeg er glad for at Maya ved jeg er gift og har set billede af min kone så der opstod ingen pinlige situationer Efter messen var der spisning og Maya kom til og side ved samme bord lige over for mig og min kone Jeg var rimelig nervøs over situationen men Maya var så prof som der kræves i den situation og min kone anede ingen uråd. Jeg har tid hos Maya igen på tirsdag, tror jeg tager en lille ting med til hende. God weekend til jer alle 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. Maj, 2013 Jeg er gift med en sød thailænder men kan alligevel ikke holde mig fra massage klinikkerne. Min ynglings massør er Maya fra Sdr. Fasanvej på Frederiksberg Jeg får en rigtig god massage af hende og har besøgt hende en del gange. Jeg er lige kommet hjem fra Tempelbesøg i Dragør sammen med min kone, og er lidt lettet nu hvor jeg er hjemme igen. Årsagen er den at i templet var også min massagepige Maya Da vi fik øjenkontakt fik jeg et stort smil og ikke mere. Jeg er glad for at Maya ved jeg er gift og har set billede af min kone så der opstod ingen pinlige situationer Efter messen var der spisning og Maya kom til og side ved samme bord lige over for mig og min kone Jeg var rimelig nervøs over situationen men Maya var så prof som der kræves i den situation og min kone anede ingen uråd. Jeg har tid hos Maya igen på tirsdag, tror jeg tager en lille ting med til hende. God weekend til jer alle Ja godt reddet af Maya,men tag det bare roligt ,din kone laver helt sikkert numre,når du er på job Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bager 92 Skrevet 24. Maj, 2013 Ja godt reddet af Maya,men tag det bare roligt ,din kone laver helt sikkert numre,når du er på job Syntes ikke godt om 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 24. Maj, 2013 Ja godt reddet af Maya,men tag det bare roligt ,din kone laver helt sikkert numre,når du er på jobDet er en lovligt krænkende påstand, synes jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Rider 452 Skrevet 24. Maj, 2013 Enig X men jeg valgte og ignorere det. Et gammelt ordsprog siger: tyv tror hver mand stjæler Iøvrigt tak for dine altid gode indlæg du har her på eroguide Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 24. Maj, 2013 Det er en lovligt krænkende påstand, synes jeg. Manden er jo den store skribent på de grå sider, hvad kan man forvente? ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. Maj, 2013 En ting skal i altid huske på. Når/hvis i møder jeres piger ude i det virkelige liv. Så ønsker største delen af pigerne i lige så høj grad at I forholder jer passivt. ligesom i ønsker det. De fleste piger bruger kunstnernavne så det går bare ikke lige at gå hen og hilse og sige hej Pia. For herefter vil vi kunne have et forklaringsproblem overfor dem vi er sammen med. Så selvom gensynsglæden er stor så respektere at pigen ikke er på arbejde og nøjes med et evt kort nik. Blink eller bedst af alt. Nøjes med at nyde synet og hyg jer med tanken om hvad i skal lave næste gang i ses. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. Maj, 2013 Det er selvfølgelig meget individuelt hvilke kalkulerede ricisi man ønsker at løbe her I livet. Jeg ville dog aldrig tage den slags chancer I et miljø hvor kæresten kommer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2079 Skrevet 26. Maj, 2013 Ja godt reddet af Maya,men tag det bare roligt ,din kone laver helt sikkert numre,når du er på job :twisted: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3713 Skrevet 28. Maj, 2013 Det er en lovligt krænkende påstand, synes jeg. Dobbeltmoralen er vist lige lovlig tyk i denne tråd....... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 28. Maj, 2013 kunne ikke lade være med at grine lidt da jeg læste din historie Jeg var sgu blevet nervøs hvis det havde været mig hehe Jeg er gift med en sød thailænder men kan alligevel ikke holde mig fra massage klinikkerne. Min ynglings massør er Maya fra Sdr. Fasanvej på Frederiksberg Jeg får en rigtig god massage af hende og har besøgt hende en del gange. Jeg er lige kommet hjem fra Tempelbesøg i Dragør sammen med min kone, og er lidt lettet nu hvor jeg er hjemme igen. Årsagen er den at i templet var også min massagepige Maya Da vi fik øjenkontakt fik jeg et stort smil og ikke mere. Jeg er glad for at Maya ved jeg er gift og har set billede af min kone så der opstod ingen pinlige situationer Efter messen var der spisning og Maya kom til og side ved samme bord lige over for mig og min kone Jeg var rimelig nervøs over situationen men Maya var så prof som der kræves i den situation og min kone anede ingen uråd. Jeg har tid hos Maya igen på tirsdag, tror jeg tager en lille ting med til hende. God weekend til jer alle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Rider 452 Skrevet 28. Maj, 2013 Holstebronz Tro mig jeg var nervøs så sveden drev af mig, men helt uden grund. Jeg har besøgt min massør igen i dag, og hun grinte godt af mig og sagde jeg kunne tage det helt roligt hun ville aldrig sætte mig i en pinlig situation, hun var dog glad for jeg havde smilt tilbage når vores blikke mødtes, havde en udemærket times massage igen i dag. hilsen The rider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tanja-storkbh 0 Skrevet 28. Maj, 2013 Jeg har oplevet at stå i kø i Føtex med en mand, jeg havde besøgt, stående foran mig. Vi så hinanden og kiggede så den anden vej - ingen problemer Jeg har også oplevet at holde for rødt i bil, da en fyr, jeg har besøgt jævnligt gennem en årrække, kørte forbi på cykel. Et stort smil begge veje og så var det dét; Vi hyggede os så lidt over det næste gang, vi sås Ergo har jeg aldrig oplevet det som et problem at støde ind i mine "legekammerater" privat :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. Maj, 2013 I forlængelse af denne tråd kan man vel sige, at dette emne også var aktuelt for et halvt års tid siden her: http://www.eroguide.dk/forum/viewtopic.php?f=16&t=2882, og fair nok at det dukker op igen, det vil altid være relevant. Men der er lidt ekstra positivt input på denne tråd, da den vel bekræfter, at du ikke har grund til at frygte noget selvom der naturligvis ikke kan gives 100% garanti; næsten alle pigerne er klar over hvordan problematikken er eller kan være og derfor er de selvfølgelig yderst neutrale og professionelle, når de møder en gæst udenfor de 'normale' rammer. Mvh smo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. August, 2013 Uha det lyder nervepirrende Hvis det var mig havde jeg enten ignoreret hende 100%, og hvis hun var vildt uprofessionel og hilste eller lign. ville jeg bare hilse igen og sige til min kæreste: Det er min gamle veninde fra (find selv på noget), hun er lidt akavet ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 20. August, 2013 Det er såmænd ikke mit største problem, hvis det skulle ske. Jeg har qua mit arbejde en ret stor kontaktflade udadtil, og min kone er så vant til, at jeg på gaden hilser på og taler med folk, hun ikke kender. Jeg ville godt kunne holde masken, men ville ikke gøre samtalen overdrevent lang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 20. August, 2013 Jeg synes det er svært at genkende folk med tøj på :mrgreen: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. August, 2013 Det er såmænd ikke mit største problem, hvis det skulle ske. Jeg har qua mit arbejde en ret stor kontaktflade udadtil, og min kone er så vant til, at jeg på gaden hilser på og taler med folk, hun ikke kender. Jeg ville godt kunne holde masken, men ville ikke gøre samtalen overdrevent lang. Lige præcis! Hvis man bare virker som om det er helt normalt, så sker der ingenting. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyderen 75 85 Skrevet 26. August, 2013 ????? til The Rider Du skriver om et Tempel i Dragør, er det et sted som du kan oplyse adr. på??? og kan man besøge dette sted som single mand ?? Og hvor kan jeg se når der er en messe der ?? Jeg er interesseret, da jeg gerne vil møde nogle Thai kvinder der også er singler. Håber du svarer mig, gerne her , eller også til PM Tak for hjælpen ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterpedal 164 Skrevet 26. August, 2013 ????? til The Rider Du skriver om et Tempel i Dragør, er det et sted som du kan oplyse adr. på??? og kan man besøge dette sted som single mand ?? Og hvor kan jeg se når der er en messe der ?? Jeg er interesseret, da jeg gerne vil møde nogle Thai kvinder der også er singler. Håber du svarer mig, gerne her , eller også til PM Tak for hjælpen Google er din ven. De har endda en hjemmeside. Med det sagt så er et tempel ikke et sted man går hen for at score piger. Det er et sted thaierne tager hen for at slappe af og tænke på bhudda. Pigerne må du møde i byen istedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Rider 452 Skrevet 26. August, 2013 Livsnyder Jeg giver Pederpedal ret det er ikke her du finder thaipiger der er motiveret til nye bekendskaber. Du får adressen her og så kan du jo selv bevæge dig derud, jeg ved ikke hvornår der er messer der men man er velkommen hele dagen mener jeg. Wat Pa Copenhagen Rytterager 100 2791 Dragør Telefon: +45 3294 2522 held og lykke The Rider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Rider 452 Skrevet 26. August, 2013 Livsnyder Du skulle hellere gå på en datingside der hedder www.tagged.com opret en profil og søg på kvinder fra Danmark, en masse af dem er piger fra asien. Jeg har fundet min kone den vej, jeg søgte dog i thailand og mødte hende der men i danmark er der et hav af især kvinder fra Philipinerne men også fra thailand The Rider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyderen 75 85 Skrevet 26. August, 2013 The Rider og Peterpedal Tak for jeres svar, jeg vil forsøge den adr. du gav mig Rider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1master 255 Skrevet 27. August, 2013 Lidt en sjov tråd, men man må gå ud fra at alle parter ønsker en vis diskretion omkring privatlivet, hvad enten man er kunde eller glædespige. Min oplevelse er lidt anderledes. Tilbage i 1999-2001 var jeg kæreste med en glædespige som brugte sit eget hjem som glædessted. Jeg har altid haft en afslappet holdning til sex og mener at følelser er mindst lige så stærke i et forhold som sex er. Min kæreste var som skrevet glædespige og havde en del faste klienter, hvoraf nogle var rimeligt kendte i min by. Nogle af dem havde hun haft fra før hende og jeg mødtes igen, vi var barndomsbekendte, og fandt en kort årrække sammen i voksenlivet. Jeg kendte et par stykker af hendes kunder privat og på et tidspunkt på en af byens caféer kommer en bekendt hen og siger hej H, og til min kæreste siger han, jeg vidste ikke at du også tog ud på dinnerdates med dine klienter. Jeg var flad af grin, for jeg vidste jo at han var kunde og fortalte ham så, at kvinden og jeg var kærester, hvorefter han blev ildrød i den øverste etage og mumlede en masse. Jeg bad ham sætte sig og fortalte så, at jeg var fuldt orienteret og tog det ganske afslappet, men han var nervøs og sagde, du sladrer vel ikke til min kone. Hvilket jeg i sagens natur ikke ville gøre. En anden af klienterne var en af byens mere kendte bagere, et rigtigt dumt svin, både forretningsmæssigt og overfor sine ansatte, med ham brød jeg en etisk regel, for han kunne ikke forstå, at min kæreste kunne droppe et erhverv. Han kom rendende i tide og utide for at høre om han ikke lige kunne få en time eller 2, endda medens min kærestes børn overhørte det. Det blev jeg ærlig talt træt af, så jeg tog ud i hans butik, og spurgte ham højlydt medens hans sure kone hørte på det, om han havde fundet en anden glædespige at besøge og om hun var lige så god som min kæreste. Konen blev stiktosset over hans utroskab og spurgte om jeg kunne bevise min påstand, hvilket jeg kunne. Jeg tror sgu han fik ørerne i maskinen, i hvert tilfælde holdt han sig væk i den resterende tid hvor jeg var kæreste med kvinden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyderen 75 85 Skrevet 30. August, 2013 Jeg har været på Tagget.com og her mødte jeg Pat fra Griffenfeldtsgade 43 og vi skrev sammen i aftes og jeg blev spurgt om jeg ønskede masage, det skal lige nævnes, at hun under sin profil nævner at hun ejer 3 kliniker. 1 i Læssøgade, 1 i Griffenfeldtsgade og 1 i Hässleholm i Sverige . Jeg spurgte havd prisen var for 1 time og fik oplyst 400 kr. Jeg gik ind på hendes hjemmeside, og her har hun tilbud frem til sidst i oktober til 250 for 1 time. Allerede her skulle jeg havde stoppet, men jeg aftalte med hende at jeg skulle betale 250 for 1 time, da jeg oplyste hende om dette tilbud. Jeg aftalte kl 11.00 i dag og kørte derind, og blev modtaget af en halvsur Pat. Her var næste signal, men jeg lyttede ikke til mit indre hoved, men lagde mig op til 1 times massage. Jeg prøvede flere gange at få en dialog i gang men alt blev besvaret med enstavelsesord (yes-now-so) Massage var ikke noget at skrive om, 5 ud af 10 stemningen 2 ud af 10 . Jeg kan sige, at der var ingen kemi, om det var fordi jeg nævnte hendes tilbud, eller hvad, ved jeg ikke, men en time kan være lang og dræbende når kemien ikke er til stede. Men endelig var tiden gået, uden så meget som et strejf der hvor vi mænd godt kan lide en lille Thai hånd. Klædte mig hurtigt på, hun havde forladt lokalet så snart massagen var færdig, jeg kom ud i gangen og hurtigt ud af døren. Om jeg kommer der igen ALDRIG ALDRIG Tog direkte ind på Kingosgade hos Gorn velvære, se anden anmeldelse. Dette til skræk og advarsel, hvis i opdager der ikke er kemi, gå med det samme. Det bliver ikke nogen positiv oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg