Morabito 1243 Skrevet 30. Oktober, 2020 Ja okay, jeg regner ikke med, at nogen kan give mig AW's nummer. Men jeg kunne virkelig godt tænke mig at være sammen med en GP, der giver den lige så meget gas. Altså en pige/kvinde, der synes, at det er grineren at kneppe, tænder på at man tager fat og virker oprigtigt liderlig. Store, naturlige bryster er ikke et must, men slet heller ikke en dealbreaker. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1338 Skrevet 30. Oktober, 2020 Morabito skrev, for 5 minutter siden: ... der giver den lige så meget gas. "Error Page Not Found" Jeg vil dog anbefale Anjali (kvinde) og Emily (pige) på baggrund af dine krav De ikke blot virker som, men er, oprigtigt liderlige tøser - der er dejligt proportionerede, og fantastisk selskab både før, under, og efter lege-tiden 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mich 135 Skrevet 2. November, 2020 Argent skrev, den 31-10-2020 at 00:47: "Error Page Not Found" Jeg vil dog anbefale Anjali (kvinde) og Emily (pige) på baggrund af dine krav De ikke blot virker som, men er, oprigtigt liderlige tøser - der er dejligt proportionerede, og fantastisk selskab både før, under, og efter lege-tiden Kan ihverfald tilslutte mig vedr. Anjali. Super fræk liderlig kvinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg