cock4woman_only 203 Skrevet 30. Oktober, 2020 Godmorgen folks! Er jeg den eneste som næste fik kaffen galt i halsen ved at klikke på dette links billeder?? Becky Hvis de billeder viser sig at være ægte kunne jeg nu nok sagtens lokkes til et besøg, fordi hendes fotos ser ikke fake ud - men hun har WAUW faktor... Anyone... ser det samme som jeg?? og noget som har indledt dialog, eller måske allerede besøgt hende?? Kom frisk...pft Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1020 Skrevet 30. Oktober, 2020 cock4woman_only skrev, for 31 minutter siden: Godmorgen folks! Er jeg den eneste som næste fik kaffen galt i halsen ved at klikke på dette links billeder?? Becky Hvis de billeder viser sig at være ægte kunne jeg nu nok sagtens lokkes til et besøg, fordi hendes fotos ser ikke fake ud - men hun har WAUW faktor... Anyone... ser det samme som jeg?? og noget som har indledt dialog, eller måske allerede besøgt hende?? Kom frisk...pft Nok ikke hende du møder....et pic search viser andet.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cock4woman_only 203 Skrevet 30. Oktober, 2020 Tak @pdrhan havde tænkt på det - og tog og ringede nummeret op - og DAMN det var en fraværende stemme... så din kommentar + min mavefornemmelse nu... Stay-away bliver min beslutning nu... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1020 Skrevet 30. Oktober, 2020 cock4woman_only skrev, for 13 minutter siden: Tak @pdrhan havde tænkt på det - og tog og ringede nummeret op - og DAMN det var en fraværende stemme... så din kommentar + min mavefornemmelse nu... Stay-away bliver min beslutning nu... check her https://www.google.com/search?tbs=sbi:AMhZZistGXpjIvsxRx6E6mjRjmX5Aiv9ilbz_1BbkW1YdIxfy2j-G6YtlnNFdSprwfJUBmJQMan6LxD1f1gV4JCSNuEJixfW1XMHzadQwTgwNtZJJD3uuOItWuKVr26Q3op3Dm2ggHyeu39MdgxmYa5OClm-p-nYy96n2woq-VNPN-w4cszTenotwetcXBICRkO-Wo8AEJpJcaD0I8qo1FTD_1LyBf0m1SGHaosxFEOKA-um8DpWWnvlgIng9ixghXo-iFB6cK72puOPFDLZ0nRKyV2Se5kRfCj_1cooDqlH8_1uKt8PbucrV2t6upH1sKOrZMkkX37HtNgOBGaea1VGBmFC0bnymx_12QQ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cock4woman_only 203 Skrevet 30. Oktober, 2020 brugt denne efter du skrive TinEye FAKE - FAKE og mere FAKE er hun Becky her.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 830 Skrevet 30. Oktober, 2020 Og straks er billederne fjernet fra annoncen.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cock4woman_only 203 Skrevet 30. Oktober, 2020 plus hun flytter til vejle - trods annonce står under nordjylland endnu... FAKE-FAKE! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cock4woman_only 203 Skrevet 30. Oktober, 2020 God weekend folks... tror det bliver hjemme kontoret her i dag... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 14 Skrevet 26. November, 2020 https://annoncelight.dk/showad/304875 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg