Hop til indhold

Recommended Posts

Længe siden jeg har set en anmeldelse. Også længe siden jeg selv har været på Sansuk:

https://www.sansuk.dk/

Kom forbi ½ time før lukketid og spurgte om det var muligt at få en time. Blev lukket ind af ejeren (glemt hvad hun hedder), bestilte en time thai. Hun spurgte "har du været her før" - et spørgsmål jeg ofte opfatter som kode for om jeg er åben for "ekstra". Svarede ja, for et stykke tid siden. Så sagde hun om det var okay en kollega kom og masserede mig - fint med mig.

Bonus er, at "sengen" har hul til ansigt, så man ikke skal dreje nakken.

Lang historie kort: fik faktisk lidt over en times massage som var et stykke over middel, af moden, meget lav thai, som vidste hvad hun gjorde. Et par gange var det meget nærgående, men ikke direkte pirrende, og jeg fik aldrig spørgsmålet om ekstra. Til gengæld var hun dygtig til at mærke mine (mange og store) muskelspændinger.

Kan godt finde på at komme igen - det var rart og godt. God stemning under massagen og efter, selvom de begge endte med at blive efter lukketid. Jeg havde lidt dårlig samvittighed.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 20 minutter siden:

et spørgsmål jeg ofte opfatter som kode for om jeg er åben for "ekstra". Svarede ja,

så: du opfatter koden som " at hvis du svarer ja til det spørgsmå, så får du ikke ekstra" ?!? 

Jeg har aldrig set, at der skulle være en sammenhæng med netop det spørgsmål og udbud af service.

Redigeret af Harran

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fun_for_me
Harran skrev, for 49 minutter siden:

så: du opfatter koden som " at hvis du svarer ja til det spørgsmå, så får du ikke ekstra" ?!? 

Mon ikke han mener det omvendt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ejer af Sansuk hedder Sandy, hende afbilledet med det søde overbid

https://www.sansuk.dk/

Har besøgt hende mange gange fra hun havde klinik på Harsdorffsvej til hendes sted i Vanløse. God massør, der har udvidet menukort. Specielt hvis du besøger hende et par gange og er en gentlemand.

Hendes hjælper som Advarsel havde fornøjelsen af har jeg desværre ikke erfaring med.

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, for 12 timer siden:

: du opfatter koden som " at hvis du svarer ja til det spørgsmå, så får du ikke ekstra" ?!? 

Nej. Det er måske mere en føler end en kode. Hvis man svarer nej, ved de, at man måske ikke er "forberedt" på et katalog af ekstra. Hvis man svarer ja, kan det nok afhængige af hvordan man svarer: tonefald, blik osv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen, @Advarsel.

Har indtil nu aldrig tænkt over, at et spørgsmål om, hvorvidt man har været der før kunne være et maskeret forsøg fra pigen på at lure, om man var til mere. Men med kringlede logik, der ind imellem stikker sit hoved frem i forbindelse med thaimassage, kan det nok ikke udelukkes. Men mon ikke pigerne også er meget opmærksomme på gæstens kropssprog og flirten (eller mangel på samme), ligesom det jo også sender et signal, om man selv tager alt tøj af eller beholder underdrengene på, når man lægger sig på briksen.

Når jeg har været på besøg et nyt sted, har pigen af og til stillet samme spørgsmål, hvilket jeg så retteligt har svaret nej til. Men det har heldigvis ikke forhindret tilbud om ekstraydelser alligevel. :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hvis man svarer ja og sender et smil så ved pigen at hun kan være lidt mere direkte når hun vil sælge ekstra ydelser. 

Hvis du svarer nej - og smiler, så ved hun at du måske er med på noget sjawss

Svarer du neutralt nej, så vil pigen overveje om du er værd at bruge krudt på at sælge ekstra.

Hvis du gerne vil have ekstra og ikke føler pigen lægger op til det, kan du altid lette numsen af og til, når du ligger på maven og hun masserer baller mv. Det indikerer at du har en lille reaktion i gøjen,  som hun kan bygge videre på :) 

Sværere er det s´mænd ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...