Hop til indhold

Gangbang med Julie i Randers lørdag

Featured Replies

Skrevet

Hej alle sammen 

Det ser jo utrolig fristende ud det hun tilbyder og jeg tilmelder mig nok snart.

Jeg var bare nysgerrig om i kender hende fra andre sammenhænge? Nu hvor det er hendes første gangbang.

https://annoncelight.dk/showad/306957

Skrevet

Nu har jeg set flere af de der "forventer du er 100% sygdomsfri hvis det skal være uden gummi". Er nysgerig, hvordan håndhæver de det? Jeg er ikke ude på at starte en diskussion, men bare mega nysgerig. 

Skrevet
Frederik82 skrev, for 22 minutter siden:

Nu har jeg set flere af de der "forventer du er 100% sygdomsfri hvis det skal være uden gummi". Er nysgerig, hvordan håndhæver de det? Jeg er ikke ude på at starte en diskussion, men bare mega nysgerig. 

Du bliver bedt om at love det, med ama'r-halshug!

Skrevet

Gulp, bare man dog havde modet til at deltage i den slags :-(

Skrevet
Pogo skrev, for 53 minutter siden:

hehe så må vi håbe min klamydia holder kæft :ph34r:

Skrevet
Pogo skrev, for 1 time siden:

Det får ens tanker til at tænke på AmarManden :blink: Vi må finde et nyt ord :-P

Skrevet

Alt det fede sker i Nordjylland. Alle de dejlige damer med store babser der laver GBs er altid deroppe. 

Fuck jeg hader at bo i Syddanmark.

Skrevet
Runaldo skrev, 1 time siden:

Alt det fede sker i Nordjylland. Alle de dejlige damer med store babser der laver GBs er altid deroppe. 

Fuck jeg hader at bo i Syddanmark.

Her er der jo trods alt noget , som IKKE sker i Nordjylland , men i Randers ...

Redigeret af Vendelboen

Skrevet
Vendelboen skrev, for 2 timer siden:

Ja. Og så endda i en weekend,  så det burde da være muligt for den største del af Danmarks mænd at deltage, hvis det er det man har lyst til. 

Skrevet
Vendelboen skrev, for 13 timer siden:

Alt nord for Århus er Nordjylland når man bor i Syddanmark, ligesom alt øst for storebælt er Københanvn når man bor i Jylland. ;)

Skrevet
nørden skrev, for 1 time siden:

Alt nord for Århus er Nordjylland når man bor i Syddanmark, ligesom alt øst for storebælt er Københanvn når man bor i Jylland. ;)

Det, du skriver om Storebælt er selvfølgelig helt rigtigt, men dét om Nordjylland er jo noget vrøvl :biggrin::biggrin:

Skrevet
nørden skrev, for 11 timer siden:

Alt syd for Århus er Tyskland. Og de har lukke grænsen så du kan aligevel ikke kommer op til Danmark ;)

Skrevet

Uden fotos.. hvem tager med til det rolette spil... og uden test tiltrækker de typer der boller uden hjerne.. dvs. ikke aner noget om deres sygdomsprofil.  UDEN er fedt men uden test super dumt.  Jeg ved intet er 100 pct.. men alligevel.  Test med HIV/ Gono og psy... er jo så nemt og koster intet at lave. ok... 100 kr måske... 

• 3 weeks later...
Skrevet

Skal også love for at priserne er noget der er til at føle på.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.