Hop til indhold
Iceking

Gangbang med Julie i Randers lørdag

Recommended Posts

Nu har jeg set flere af de der "forventer du er 100% sygdomsfri hvis det skal være uden gummi". Er nysgerig, hvordan håndhæver de det? Jeg er ikke ude på at starte en diskussion, men bare mega nysgerig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frederik82 skrev, for 22 minutter siden:

Nu har jeg set flere af de der "forventer du er 100% sygdomsfri hvis det skal være uden gummi". Er nysgerig, hvordan håndhæver de det? Jeg er ikke ude på at starte en diskussion, men bare mega nysgerig. 

Du bliver bedt om at love det, med ama'r-halshug!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DoctorLove
Pogo skrev, for 1 time siden:

Du bliver bedt om at love det, med ama'r-halshug!

Det får ens tanker til at tænke på AmarManden :blink: Vi må finde et nyt ord :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Alt det fede sker i Nordjylland. Alle de dejlige damer med store babser der laver GBs er altid deroppe. 

Fuck jeg hader at bo i Syddanmark.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Runaldo skrev, 1 time siden:

Alt det fede sker i Nordjylland. Alle de dejlige damer med store babser der laver GBs er altid deroppe. 

Fuck jeg hader at bo i Syddanmark.

Her er der jo trods alt noget , som IKKE sker i Nordjylland , men i Randers ...

Redigeret af Vendelboen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelboen skrev, for 2 timer siden:

Her er der jo trods alt noget , som IKKE sker i Nordjylland , men i Randers ...

Ja. Og så endda i en weekend,  så det burde da være muligt for den største del af Danmarks mænd at deltage, hvis det er det man har lyst til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Vendelboen skrev, for 13 timer siden:

Her er der jo trods alt noget , som IKKE sker i Nordjylland , men i Randers ...

Alt nord for Århus er Nordjylland når man bor i Syddanmark, ligesom alt øst for storebælt er Københanvn når man bor i Jylland. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 1 time siden:

Alt nord for Århus er Nordjylland når man bor i Syddanmark, ligesom alt øst for storebælt er Københanvn når man bor i Jylland. ;)

Det, du skriver om Storebælt er selvfølgelig helt rigtigt, men dét om Nordjylland er jo noget vrøvl :biggrin::biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 11 timer siden:

Alt nord for Århus er Nordjylland når man bor i Syddanmark, ligesom alt øst for storebælt er Københanvn når man bor i Jylland. ;)

Alt syd for Århus er Tyskland. Og de har lukke grænsen så du kan aligevel ikke kommer op til Danmark ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mitficker

Uden fotos.. hvem tager med til det rolette spil... og uden test tiltrækker de typer der boller uden hjerne.. dvs. ikke aner noget om deres sygdomsprofil.  UDEN er fedt men uden test super dumt.  Jeg ved intet er 100 pct.. men alligevel.  Test med HIV/ Gono og psy... er jo så nemt og koster intet at lave. ok... 100 kr måske... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...