Hop til indhold
Max Power

Wilai, Bording = wellness for sjælen

Recommended Posts

Fik lyst til at være god ved mig selv i dag så jeg bestilte 45 minutters velvære i hendes https://annoncelight.dk/showad/290393 selskab, og det kom jeg ikke til at fortryde, dejlig kompetent massage ikke for hård, lige som jeg kan lide det.

Selve stedet er rent og lækkert og okay diskret hvis man går op i den slags.

Der er stor chance for gentagelse fra min side. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Denne skønne pige er forsvundet fra min “radar”, er der nogen som ved om hun er ude af landet eller er at finde under et nyt annonce nummer?

Jeg må tilstå at jeg savner hendes massage kompetencer, dét var hun virkelig god til..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max Power skrev, for 18 timer siden:

Denne skønne pige er forsvundet fra min “radar”, er der nogen som ved om hun er ude af landet eller er at finde under et nyt annonce nummer?

Jeg må tilstå at jeg savner hendes massage kompetencer, dét var hun virkelig god til..

Har sendt dig pb. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stifmeister skrev, den 27.10.2022 at 13:59:

Har sendt dig pb. 

Havde også håbet at genfinde hende. 
 

Vil du mon dele den pm?

Redigeret af Stokie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været i kontant med hende. Hun er i Thailand nu og om kort tid tager 1 år til sydafrika. Men gjorde hende opmærksom på at hun var savnet i dk. Så det var ikke umuligt at hun ville vende tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...