Guest Kammerherre Skrevet 25. Oktober, 2020 Er der andre end mig der synes verden er gået af lave, og nu tænker jeg ikke kun på corona. Jeg synes alting forandrer sig hurtigere end nogensinde i min levetid, digitaliseringen , medie strømmen, nye regler og love kommer i et tempo hvor man nærmest har opgivet at følge med, måske det bare er mig der er blevet for gammel, engang imellem drømmer jeg om et mere enkelt liv langt ude på en ø med palmer og sandstrand, og selvfølgelig med en lækker kvinde eller to til at forsøde tilværelsen med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1633 Skrevet 25. Oktober, 2020 Mange ting er galt, men en stor faktor i forhold til tidligere, at at vi nyhder 24 timer i døgnet. Mit råd er at have nyhedsfri dage. Det er dejligt befriende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia Skrevet 25. Oktober, 2020 Det er også min fornemmelse at udviklingen går stærkere og stærkere og tingene spidser til. Vi får alle vores skyggesider smidt direkte i ansigtet, og der er ingen vej uden om at forholde sig til dem. Hvis vi ikke vil lytte til vores indre stemmes hvisken når vores "dæmoner"/frygt/begær/vrede (hvad det må være være) viser sig og beder om at blive rummet og transformeret, så vil vi få det at føle i den ydre verden. Det er min egen fornemmelse og visdom fra fx astrologer, shamaner og andre med større indsigt end jeg. Det står naturligvis alle frit for at vælge det virkelighedsbillede der passer til éns egen forståelse. Dette er blot mit. Jeg finder ro i meditation og at holde fast i den indre fred når alt andet raser. Så godt jeg nu kan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DoctorLove Skrevet 25. Oktober, 2020 Syntes også det er svært at navigere rundt i verden og dens fart ! Jeg tænker tit hvad vi har så travlt med at opnå ? Og jeg er med på det er udviklingen. Men det fører også mange stresset mennesker med i udviklingen... som vel er en folkesygdom efter hånden. Jeg tog selv et valg for en del år siden og sænkede mine ambitioner og rigdom og berømmelse, og nu er jeg mere lykkelig end nogenside.Idag er jeg tilstæde i mine omgivelser og giver mere af mig selv for andre end Mig Mig Mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2059 Skrevet 25. Oktober, 2020 Kammerherre skrev, for 34 minutter siden: Er der andre end mig der synes verden er gået af lave, og nu tænker jeg ikke kun på corona. Jeg synes alting forandrer sig hurtigere end nogensinde i min levetid, digitaliseringen , medie strømmen, nye regler og love kommer i et tempo hvor man nærmest har opgivet at følge med, måske det bare er mig der er blevet for gammel, engang imellem drømmer jeg om et mere enkelt liv langt ude på en ø med palmer og sandstrand, og selvfølgelig med en lækker kvinde eller to til at forsøde tilværelsen med. Helt enig! Men samtidigt er det også så mange muligheder som aldrig før (fraset corona) man kan vælge at følge strømmen -gå i mod eller melde sig ud og finde sin egen vej... Hvis du gerne vil leve det enkel liv -så er det muligt forsat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9350 Skrevet 25. Oktober, 2020 Jeg sætter virkelig pris på, at vi lever i et samfund, eksempelvis i modsætning til Kina. Hvor alle de digitale spor vi efterlader os, som google og sociale medier kender os på, og som i en statsmagts hænder vil kunne misbruges mod os. Men som ikke bliver brugt mod os, medmindre det sker på et lovmæssigt grundlag, med demokratisk mandat. Center for Cyber Sikkerhed er oprustet for 1 milliard kr, de og andre derude sidder med alle de værktøjer, der kan klæde os af til skindet, og som kan misbruges mod os i de forkerte hænder. En dag skrev jeg en privat mail, og det var ikke en G mail, men en helt anden konto. Efterfølgende blev jeg begravet i reklamer for det emne, jeg havde skrevet om i en privat mail. Dertil troede jeg dog ikke at det var kommet, men måske er vi kommet dertil? Er jeg så bekymret? Nej overhovedet ikke! Dels fordi jeg er et aldeles ubetydeligt menneske, men hvis jeg var et betydningsfuldt menneske, som der givet er nogle af også her på Eroguide.dk Ville jeg stadig være ubekymret, fordi jeg oprigtigt tror på at Google ikke interesserer sig for andet, end at tappe mig for data for at profitmaksimere sin egen forretning Og at statsmagten kun kommer efter mig, hvis der består et objektivt grundlag, på et lovmæssigt grundlag. Dybest set så tror jeg på at vi kan bevare alle vores lig i skabet efter et langt liv, selvom myndigheder har alle muligheder for at lukke skabet op, men ikke gør det, fordi at det har de ingen interesse i. Der hvor faren består, det er modbydelige lovbrud, som set af Murdoch medie koncernen i Storbritannien, og vores eget modbydelige Aller magasin Se og Hør De er virkelighedens forbandede parasitter, i vores ellers demokratiske samfund, når kapitalismen viser sine værste skyggesider Nej, jeg er ikke modstander af kapitalisme, men kun i misbrug af kapitalismen, og det sker også som en følge af den teknologiske udviklings nye muligheder. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15845 Skrevet 25. Oktober, 2020 Rejsenetværk skrev, for 3 timer siden: Men som ikke bliver brugt mod os, medmindre det sker på et lovmæssigt grundlag, med demokratisk mandat. Den lader vi lige stå et øjeblik. Men så kan du passende spørge Steen Raschou og Jeppe Juhl om, hvordan det er at blive hentet ud af sengen, anholdt, lagt i håndjern, få beslaglagt hele sit IT-udstyr og kørt på politistationen til afhøring for den formastelige forbrydelse at linke til en side, der linkede til drabsvideoen på de 2 kvinder i Marokko. Ja, nu blev det politisk, men du gav bolden op! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg