Hop til indhold
Cogb

Rengøring af numsen inden anal sex

Recommended Posts

Har desværre ikke prøvet analt samleje  endnu. Spændende at læse indlæggene i denne tråd. Hvad er det der gør det til noget særligt? Har heller ikke den store erfaring med rimming, det glæder jeg mig til gengæld til at dyrke med en GP der har det på menuen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har som udgangs punkt en forventning om at dem der tilbyder analsex også er udskyllet, da udbyderen ikke kan vide hvordan kunden har det med afføring på penis. Men selvfølgelig kan der ske mindre uheld, og det skal man kunne acceptere med denne leg.

selv er jeg ret afslappet hvis der sker et lille uheld fra pigen.. har bla. oplevet at når jeg giver sprøjteorgasmer til pigen, så kan der ske at der kommer en lille kugle med ud fra numsen. Pyt, fjerner det med et stykke papir og legen kan fortsætte. Mange gange tror jeg ikke engang pigen opdager det.

hvis det derimod er mig der bliver pillet i numsen, så er jeg hysterisk med om jeg er ren. Et par gange har jeg oplevet at få thai massage med afslutning. Hvor hun så pludselig har stukket en finger op i min numse..... Jeg nyder det Big time, men har også tanker om jeg nu er helt ren.

derfor udskyller jeg mig altid hvis jeg har planer om at besøge en GP. For så ved jeg at jeg er ren, og kan slappe 100% af og bare nyde, hvis hun skulle finde på at lege med min numse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
cassanova skrev, for 8 timer siden:

Hvad er det der gør det til noget særligt?

Det er nok ekstremt subjektivt. Hvis du tænker på for en mand der stikker sin pik i røven på en partner: Tabu/grænseoverskridelse, dominans, hengivelse, tillid og det fysiske: Ringmusklen er meget stram i starten (men kan så blive ret slap og der er ikke gode muskler til at stramme om pikken oppe i endetarmen).

Personligt siger det mig ikke så meget fysisk - for mig føles en (trænet) fisse bedre. Jeg har stort set kun dyrket anal på kvindens initiativ - første gang førte hun mig bare ind uden at sige det - og jeg opdagede det først efter et stykke tid, at noget ikke var som det plejede - så var det til gengæld vildt frækt på mange måder, blandt andet fordi vi ikke brugte prævention og så behøvede jeg ikke holde udløsning tilbage. En anden partner havde lidt tendens til underkastelse og tiggede mig om at tage hende i røven - så var det det, der var det frække ved det: Et spil der handlede om at hun bare skulle lægge kropsåbning til min tilfredsstillelse.

Så for mig er det ret uinteressant med en gp, fordi det spil omkring sex ikke er det samme.

Mht at modtage, så er selve røvhullet fuld af nerver, som kan give seksuel nydelse. Og for mænd er der prostata indenfor (kan også stimuleres udefra), som kan give nydelse. Jeg er ikke selv nået dertil at kunne slappe nok af til at nyde en finger el.lign. - har prøvet nogle gange. Men det er et mål for mig, for jeg ved i teorien og fra andre mænd, hvor godt det kan være. Men der er jeg som nævnt meget mere skamfuld selv, og vil nok have brug for rengøring som forberedelse for at kunne slappe af og give mig hen. Derimod er en varm, blød og våd tunger, der driller omkring åbningen ret fantastisk. Og det har også elementet af underkastelse: Kiss my ass! Af samme grund er jeg altid omhyggelig med udvendig vask - man kan altid håbe ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er jeg ikke selv til "Anal". Men det første man kan gøre er en ordentlig diet. Hvis man er nød til at tørre sig mere end 2-3 gange. Så er der altså noget galt med din kost, og så vil der naturligvis også være rester inden i anus. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
fyrenodv skrev, for 3 timer siden:

Hvis man er nød til at tørre sig mere end 2-3 gange

Hvor gammel er du? Barberer du dig mellem ballerne (hint: lort og hår er et beskidt mix, der ikke kan "rengøres" af papir)?

Jeg kan aldrig nøjes med papir, og jeg spiser meget hensigtsmæssigt (mange fibre).

Der er mange individuelle forskelle.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 2 timer siden:

Hvor gammel er du? Barberer du dig mellem ballerne (hint: lort og hår er et beskidt mix, der ikke kan "rengøres" af papir)?

Jeg kan aldrig nøjes med papir, og jeg spiser meget hensigtsmæssigt (mange fibre).

Der er mange individuelle forskelle.

Jeg hentyder sgu da ikke til, at man ikke skal vaske sin røv? Det er blot et eksempel. At hvis du skal tømme en halv rulle toiletpapir, så vil du aldrig blive ren i røven, uden at skulle udskylles. Men har du en ordentlig diet, så er det sgu nok bare at vaske sig normalt. Hvis du ikke tømmer din røv når du laver en bæ, så er der sgu noget galt med tarmsystemet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære venner .

Det er altid en god ide at lave en udskylning inden analsex og det glæder begge veje mand som kvinde.

Anusses bakterie flora er ikke den bedste madding for en kvindes skede og ej heller for en mands urinrør.

Naturligt nok forsvinder alle bakterie ikke, men det hjælper at være ren, og heller ikke spændende for efterfølgende gæster, da lugt kan hænge i lokalet.

Skyld dig langsomt, lad dog ikke vandet komme for langt op i tarm systemet , da det så er svære at få alt retur på tidspunktet - 3 til 5 i træk er ofte nok til at være ren.

Rigtig god fornøjelsen

Madame Elisabeht

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

Jeg plejer at sige, at hvis man kan lide at pille i udstødningen, så risikerer man at få sod på fingeren, jeg havde ingen problem med det, i min aktive tid. jeg drøver dog selv at vlkære ren når det er mig det er for enden af legetøjet. 

menses, har jeg heller ikke set som noget, jeg har da et par gange kommet op efter en slikketur, med klovnemund, men synes godt at man kan smage det, menses har sådan en smule jernsmag synes jeg, ikke ubehagelig, men lidt anderledes end fissesaft. 

Er iøvrigt også glad for urinsex. hvorimod scat ikke siger mig noget, elsker dog at rimme

Misjo1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 55 minutter siden:

men synes godt at man kan smage det

Det varierer, hvor meget - og man kan jo tilpasse, hvordan og hvor man slikker. For meget smag af det bryder jeg mig ikke om. Jeg har også oplevet at langvarig sex under mens kunne give mig lokalirritation i urinrøret (med fast partner uden gummi) - sikkert noget med pH-værdien eller de lokalirriterende agenter i blod.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 24.10.2020 at 16:51:

Hvis  en  gp  tilbyder  anal, forventer  I så  en  ren  tarm?

Tænkt  eksempel; jeg  nyder  selv  anal,  men  har  ikke  tilbudt  det  som  købesex,  det  har  dog  foregået.  Jeg  ville  ikke  tage  ekstra  for  analsex, og  det  skulle  kun  være  hvis  lysten  er  til  det,  når  man  leger. 

Forventer det?

Både og.. er tarmen tømt er det ok, og kommer der lidt med ud så er det sådan det er..
Jeg ville nok blive en del overrasket hvis der IKKE kom noget med ud.

Er ikke forskrækket overhovedet, men har en gang prøvet det med en der skulle have været på wc inden.. det blev aldrig rigtigt godt.
Men hallo, så lærte vi af det og næste gang var der plads :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C

Selvfølgelig kan det lade sig gøre at dyrke anslsex uden at der kommer det mindste l. med ud. Det handler bare om at være grundig udrenset. 

Jeg har da taget mænd i rumpetten med min strap on uden at der kom det mindste snavs med. 

Det er ikke så svært som man tror at gøre sig ordentlig ren. Men det kræver tid, teknik og tålmodighed. 

En halv time er ikke altid nok.  Man skal bruge minimum 1 time hvis man skal være helt sikker på at der er helt og aldeles rent i endetarm og den nederste del aftyktarmen. Er man ren i den nederste del af tyktarmen vil der også gå min et døgn før der igen er afføring i endetarmen ( i en sund tarm og med en normal peristaltik) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man

Lidt off topic :D

I min pure ungdom i starten af 80’erne prøvede jeg et renselsesritual hos nogle yoga folk.

Det tog en hel dag og bl.a. drak man adskillige liter saltvand (måske 10-15 l eller mere hen over dagen),  lavede nogle øvelser for at “opbygge trykket i tarmen”, derefter på toilet og tømme tarmen – det gentog sig nogle gange i løbet at dagen – til sidst var det ren vand der kom ud af tarmen, jeg garanterer alt var renset ud – en meget speciel oplevelse som jeg aldrig glemmer, men tarmen var helt sikkert ren.

Nok ikke en god ide til hurtige frække møder :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tarmskylningsklinikken Colonic

Colonic er Danmarks mest eksklusive tarmskylningsklinik med en placering lige overfor Rundetårn i København. Klinikken har eksisteret siden 2005.

Tarmskylning hos Colonic er til dig, der går op i din sundhed og velvære og samtidig sætter pris på lækre omgivelser.

Du vil blive mødt af et personale, der brænder for at oplyse dig om, hvorfor det er så vigtigt at passe godt på din fordøjelse. En tarmskylning hos Colonic er en oplevelse, din krop vil elske dig for.

https://colonic.dk/

På Google maps

Landemærket 5, 2 sal (lige overfor Rundetårn)

1119 København K

https://www.google.com/maps/place/Landemærket+5,+2.+sal,+1119+København,+Danmark/@55.681724,12.575645,14z/data=!4m5!3m4!1s0x4652531a817c6e59:0x59d5560c12360533!8m2!3d55.6817236!4d12.5756447?hl=da-DK

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Rejsenetværk skrev, for 56 minutter siden:

Tarmskylningsklinikken Colonic

Colonic er Danmarks mest eksklusive tarmskylningsklinik med en placering lige overfor Rundetårn i København. Klinikken har eksisteret siden 2005.

Tarmskylning hos Colonic er til dig, der går op i din sundhed og velvære og samtidig sætter pris på lækre omgivelser.

Du vil blive mødt af et personale, der brænder for at oplyse dig om, hvorfor det er så vigtigt at passe godt på din fordøjelse. En tarmskylning hos Colonic er en oplevelse, din krop vil elske dig for.

https://colonic.dk/

På Google maps

Landemærket 5, 2 sal (lige overfor Rundetårn)

1119 København K

https://www.google.com/maps/place/Landemærket+5,+2.+sal,+1119+København,+Danmark/@55.681724,12.575645,14z/data=!4m5!3m4!1s0x4652531a817c6e59:0x59d5560c12360533!8m2!3d55.6817236!4d12.5756447?hl=da-DK

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Knap  900 kr  for  en  tarmskylning - jeg  springer  over 

https://colonic.dk/priser/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tja , den slags forretning vil jeg nok sammenligne med !!!

Kejserens nye klæder er et eventyr skrevet af H.C. Andersen i 1837. I eventyret hører vi om en kejser som bliver forledet til at tro, at han går rundt i klæder lavet af de smukkeste stoffer, mens han i virkeligheden bare går rundt i undertøj. Wikipedia

Som skrevet , med lidt taalmodighed  , og en smule traening  som giver erfaring ! saa koster det  prisen for ca 50 liter vand og  maaske lidt shampoo/ saebe .

sorry for at jeg har Engelsk tastatur paa min laptop

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rust in Peace

Hvis  en  gp  tilbyder  anal, forventer  I så  en  ren  tarm?

JA! Ville heller ikke selv modtage så meget som en finger bagi uden at være og føle mig ren. Det gør bare hele oplevelsen lidt sjovere og afslappet. Og ja, risikoen er der stadig, men den er begrænset og så har man gjort alt man kunne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rust in Peace

Redigeret af Rust in Peace
Fejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...