sexaddict 84 Skrevet 23. Oktober, 2020 Skynd jer at få massage i weekenden inden massageklinikkerne lukkes ned på mandag grundet Corona-virus. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Melody Skrevet 23. Oktober, 2020 sexaddict skrev, for 3 minutter siden: Skynd jer at få massage i weekenden inden massageklinikkerne lukkes ned på mandag grundet Corona-virus. Lukker alle massage klinikker ned på mandag? Er det virkelig blevet så slemt igen? Øv jeg havde bestilt tid til massage på torsdsg Hvad lukker ellers ned? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frederik82 359 Skrevet 23. Oktober, 2020 Hvor står det at massage klinikker lukker? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
S&W500S 418 Skrevet 23. Oktober, 2020 (edited) Man kan stadigvæk besøge gp´er pd så ingen ko på isen der. Link hvor der står specifikt at massage klinikkerne lukker ellers er det bare varmluft Obs! kun fra seriøse sider såsom information.dk ,poltiken.dk , jyllandsposten.dk og ikke fra rygtebørsen(nyhedsmedier) såsom eb.dk / Bt.dk / S&Hor. Redigeret 23. Oktober, 2020 af S&W500S 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frederik82 359 Skrevet 23. Oktober, 2020 Undrede mig også. sidder og følger med i pressemødet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Oktober, 2020 Nej, masseklinikker eller lignende skal ikke lukke på mandag. Det ligger selvfølgelig indirekte i anbefalingerne/rådgivningen vedr. sociale kontakter, at det nok frarådes at besøge massageklinikker, GP’ere m.v., men der er ikke et lovkrav om det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Oktober, 2020 Sutteålen skrev, 1 time siden: Nej, masseklinikker eller lignende skal ikke lukke på mandag. Det ligger selvfølgelig indirekte i anbefalingerne/rådgivningen vedr. sociale kontakter, at det nok frarådes at besøge massageklinikker, GP’ere m.v., men der er ikke et lovkrav om det. Massageklinikker* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storslem 23 Skrevet 23. Oktober, 2020 sexaddict skrev, for 3 timer siden: Skynd jer at få massage i weekenden inden massageklinikkerne lukkes ned på mandag grundet Corona-virus. Er det en vittighed? De har overhovedet ikke været lukket ned under hele krisen. Hvis nogen lukker er det frivilligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 736 Skrevet 23. Oktober, 2020 Jeg tror ikke at nogen lukker. De skal leve af at holde åbent og får ingen hjælp hvis de lukker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 23. Oktober, 2020 (edited) migmanden skrev, for 19 minutter siden: Jeg tror ikke at nogen lukker. De skal leve af at holde åbent og får ingen hjælp hvis de lukker. Under sidste nedlukning af landet fik vi bekræftet, at dem som betaler skat er berettiget til hjælpepakker (hurra for det). Men det er ikke tilfældet lige pt. Hverken vi, massører, frisører, håndlæsere eller andre i nærkontakt får støtte, hvis vi lukker, da formålet med restriktionerne indtil videre netop er at holde erhvervslivet kørende. Derfor har du nok ret i, at GP'erne næppe lukker ned. Personligt lukker jeg ned igen det øjeblik, hvor der netop bliver tilbudt hjælpepakker til os som gør. Redigeret 23. Oktober, 2020 af Nannas Hjørne Grammatik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1551 Skrevet 23. Oktober, 2020 (edited) Nannas Hjørne skrev, 1 time siden: Under sidste nedlukning af landet fik vi bekræftet, at dem som betaler skat er berettiget til hjælpepakker (hurra for det). Men det er ikke tilfældet lige pt. Hverken vi, massører, frisører, håndlæsere eller andre i nærkontakt får støtte, hvis vi lukker, da formålet med restriktionerne indtil videre netop er at holde erhvervslivet kørende. Derfor har du nok ret i, at GP'erne næppe lukker ned. Personligt lukker jeg ned igen det øjeblik, hvor der netop bliver tilbudt hjælpepakker til os som gør. Min samarbejdspartner fik hjælp da vi måtte lukke ned Så hjælp det kan man få ....& Ja vel og mærke hvis man betaler skat og har et godkendt regnskab at evt en revisor har godkendt Redigeret 23. Oktober, 2020 af Madame Illona 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 24. Oktober, 2020 Madame Illona skrev, for 6 timer siden: Min samarbejdspartner fik hjælp da vi måtte lukke ned Så hjælp det kan man få ....& Ja vel og mærke hvis man betaler skat og har et godkendt regnskab at evt en revisor har godkendt Det var også lige præcis hvad jeg skrev men nu hvor der ikke er nedlukning kan I vel ikke få hjælp hvis I lukker? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1551 Skrevet 26. Oktober, 2020 Nannas Hjørne skrev, den 24.10.2020 at 07:13: Det var også lige præcis hvad jeg skrev men nu hvor der ikke er nedlukning kan I vel ikke få hjælp hvis I lukker? Ingen anelse,har heller ikke aktuelt lige pt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hygge Skrevet 31. Oktober, 2020 Det er sjovt at læse alle de mænd der siger de ikke er bange for at blive ramt af corona , mænd tror de er så stærke det er jo nok derfor at 9 ud af 10 dødsfald af covid er mænd fra 40 år og op Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg