Guest Melody Skrevet 23. Oktober, 2020 (edited) Der er en ting jeg tit har tænkt på hvad angår hård sex og blowjob. Jeg er kun til kærestesex, jo mere romantisk og stille og roligt jo bedre for mig. Film 1: 2 personer, der kysser og kærtegner hinanden. Hun går ned og slikker hans pik med et glimt i øjet og over tager styringen.han ligger sig tilbage og nyder det. Kysser hende og ligger hende forsigtig ned og slikker hende og bruger fingeren til at massere hende indvendig. Indtil hun har fået en del orgasmer. Kysser intens også stikker han stille og roligt pik hoved ind og lader hende stille og rolig udvide sig. I mens de kysser og kærtegner hinanden glider pikken stille og roligt ind og sexen begynder for alvor. De finder den samme rytme og tempo. Kører lidt hurtigere når de begge er ved at komme og kommer i en kæmpe orgasme sammen. Kysser lidenskabeligt og falder i søvn i hinandens arme. Film 2: Det er mere hvor kvinden bliver holdt fast og får mandens pik helt ned i halsen, til der står tårer ud af øjnene og snot ud af næsen på hende. Samtidig siger han " aah you love this, dont you slut@!" Skubber hende ned i sengen og slikker hende i 2 sekunder, hvorefter han bare stikker den ind for hårdt og knepper hende hårdt. Hun har tårer i øjenene hele vejen igennem og skriger helt vildt. ( for mig lyder skrigene ikke som om hun nyder det men at det gør ondt) ligeså snart han er færdig tager han tøj på og går. Men det for mig til at tænke på hvilke af de 2 film fortrækker i? Og hvorfor? For mit vedkommende er det helt klart film 1. For mig skal sex være behagelig for begge partner. Fyldt med kærlighed og lidenskab. Jeg forstår ikke hvad der er ophissende ved at få hinanden til at græde? I mit hoved er mænd beskyttere og beskyttere giver ikke smerte. Måske er det en gammeldags tanke gang jeg har, men jeg elsker den tanke Ps jeg vil lige indskyde at der er ingen svar der er forkerte, vi er alle forskellige mennesker med forskellige tankegang og følelser. Så jeg vil ikke dømme nogen. Jeg ser ikke nogen som onde eller noget. Jeg forstår det bare ikke. Jeg har bare skrevet hvad jeg tænker og føler og hvordan det skal være for mig. Men vil gerne forstår hvorfor andre har det på en anden måde? Redigeret 23. Oktober, 2020 af Melody Følte lige jeg vil indskyde noget, så det ikke bliver misforstået Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 23. Oktober, 2020 (edited) Jeg foretrækker film 1. Både som film og i virkeligheden. Men nogen gange kan det være sjovt at pakke det ind i et rollespil som udfordrer de forbudte ting: lærer/elev, læge/patient, forælder/voksne stedbørn osv.... Det sker at jeg på nettet falder over film af type 2. Egentlig kan jeg ikke lide dem, men indimellem kan jeg tænde på dem alligevel. Især hvis type 1 af en eller anden grund ikke får mig igang. Men jeg har ikke lyst til at udleve type 2 i virkeligheden. Ophidselse er noget spøjst noget. På samme måde har jeg tit spekuleret over hvorfor jeg kan tænde på den ene pige men ikke den anden. Redigeret 23. Oktober, 2020 af Midtvestagurken 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Melody Skrevet 23. Oktober, 2020 Midtvestagurken skrev, for 7 minutter siden: har jeg tit spekuleret over hvorfor jeg kan tænde på den ene pige men ikke den anden. Mener du pigens udseende eller handling? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Melody Skrevet 23. Oktober, 2020 Midtvestagurken skrev, for 8 minutter siden: Jeg foretrækker film 1. Både som film og i virkeligheden. Men nogen gange kan det være sjovt at pakke det ind i et rollespil som udfordrer de forbudte ting: lærer/elev, læge/patient, forælder/voksne stedbørn osv.... Jeg er glad for at høre at jeg ikke er den eneste:) Midtvestagurken skrev, for 9 minutter siden: Det sker at jeg på nettet falder over film af type 2. Egentlig kan jeg ikke lide dem, men indimellem kan jeg tænde på dem alligevel. Især hvis type 1 af en eller anden grund ikke får mig igang. Men jeg har ikke lyst til at udleve type 2 i virkeligheden. Ved du hvad det er der kan tænde dig i film nr 2? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. Oktober, 2020 (edited) Så kan man vist ikke tegne det mere sort/hvid op. Du undlader en masse nuancer, den bedste mest kærlige, givende og nærværende sex jeg har oplevet i mit liv, er den hvor der også indgår den hårde sex. At sexe med en hvor jeg tør at give slip og lade mig styre. Hvor der gives og tages. Den hengivelse der for mig ligger i at slappe af i kroppen/halsen således at manden har fri adgang til min hals, at jeg ikke panikker når jeg kan mærke at pikken udvider min hals, men at jeg stadig kan bevare øjenkontakten og give et smil med mine øjne, så han ved jeg er helt okay. Det er sku sex der vil noget. Sex med nærkontakt og masser af berøringer, tilstedeværelse og gensidig opmærksomhed er også den "hårde sex" Jeg elsker kombinationen i selskab med mænd der forstår at jeg som sub. er den der har styringen, men giver tilladelse. Film nr 1 - lyder for mig som en omgang konesex, vil kede mig i længden. Redigeret 23. Oktober, 2020 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9929 Skrevet 23. Oktober, 2020 Jeg synes det er lidt forudindtaget. Jeg elsker både blid og hård sex, og som du selv siger det: Melody skrev, for 20 minutter siden: For mig skal sex være behagelig for begge partner. Fyldt med kærlighed og lidenskab. Det skal det bestemt også for mig, og kemien imellem mennesker synes jeg er virkelig vigtig. Det kan hård sex dog godt indeholde, og jeg har mødt enkelte piger der var til facefuck hvor jeg fik lov til at kneppe dem dybt i munden. Jeg har også selv været modtager af hård behandling. Det var på ingen måde uden empati og indlevelse nogen af gangene, og i det hele taget er opmærksomhed på den man er sammen med vigtig uanset hvordan man er sammen. Hård sex kan få blodet til at bruse og hæmningerne til at forsvinde, og har intet at gøre med at være et røvhul over for andre mennesker. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
plasticlove 528 Skrevet 23. Oktober, 2020 Jeg foretrækker nummer 2. Da jeg var ung var jeg mest til 1, men som tiden er gået, har jeg i højere og højere grad fået smag for hård sex. Jeg kan ikke komme med nogen forklaring om hvorfor. Jeg er en meget stille og rolig type, men når det kommer til sex, så har jeg et form for urinstinkt, der giver mig lyst til at være den dominerede part. Jeg tror i øvrigt, at du vil blive overrasket over hvor mange kvinder, der inderst inde tænder på hård sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Melody Skrevet 23. Oktober, 2020 Nemtøs skrev, for 12 minutter siden: Så kan man vist ikke tegne det mere sort/hvid op. Det var også lidt meningen at det skulle ses som sort og hvidt. I og med at jeg ikke forstår og aldrig ville kunne få mig selv til at udfører film nr 2. Er det klart jeg ikke skriver så mange nuancer i det Men det du er til det hårde og nyder det:) Nemtøs skrev, for 15 minutter siden: Film nr 1 - lyder for mig som en omgang konesex, vil kede mig i længden Konesex ligefrem? Hvis konesex var så lidenskabeligt, hvorfor skulle man finde sex andre steder. For dig lyder det kedeligt, for mig lyder det som det bedste i verden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Melody Skrevet 23. Oktober, 2020 Lauersen skrev, for 13 minutter siden: Jeg synes det er lidt forudindtaget. Jeg elsker både blid og hård sex, og som du selv siger det: Det skal det bestemt også for mig, og kemien imellem mennesker synes jeg er virkelig vigtig. Det kan hård sex dog godt indeholde, og jeg har mødt enkelte piger der var til facefuck hvor jeg fik lov til at kneppe dem dybt i munden. Jeg har også selv været modtager af hård behandling. Det var på ingen måde uden empati og indlevelse nogen af gangene, og i det hele taget er opmærksomhed på den man er sammen med vigtig uanset hvordan man er sammen. Hård sex kan få blodet til at bruse og hæmningerne til at forsvinde, og har intet at gøre med at være et røvhul over for andre mennesker. Tak for din forklaring fedt at høre fra andre sider hvad de føler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Melody Skrevet 23. Oktober, 2020 plasticlove skrev, for 3 minutter siden: Jeg foretrækker nummer 2. Da jeg var ung var jeg mest til 1, men som tiden er gået, har jeg i højere og højere grad fået smag for hård sex. Jeg kan ikke komme med nogen forklaring om hvorfor. Jeg er en meget stille og rolig type, men når det kommer til sex, så har jeg et form for urinstinkt, der giver mig lyst til at være den dominerede part. Jeg tror i øvrigt, at du vil blive overrasket over hvor mange kvinder, der inderst inde tænder på hård sex. Urinstinkt? Mener du at du tisser på folk? Det er selvfølig din ret, man skal jo have den form for sex man tænder på Ja jeg tror på at der er mange kvinder der tænder på det hårde, ligesom jeg håber at der også er mange der ikke gør:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. Oktober, 2020 Melody skrev, for 3 minutter siden: Det var også lidt meningen at det skulle ses som sort og hvidt. I og med at jeg ikke forstår og aldrig ville kunne få mig selv til at udfører film nr 2. Er det klart jeg ikke skriver så mange nuancer i det Men det du er til det hårde og nyder det:) Konesex ligefrem? Hvis konesex var så lidenskabeligt, hvorfor skulle man finde sex andre steder. For dig lyder det kedeligt, for mig lyder det som det bedste i verden Læs gerne hvad jeg skriver om det hårde sex, den hårde sex jeg er til er ikke sex uden følelser, nærvær, tæthed, gensidig nydelse. Jeg vil have det hele og det får jeg også i det "hårde sex" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
plasticlove 528 Skrevet 23. Oktober, 2020 Melody skrev, for 1 minut siden: Urinstinkt? Mener du at du tisser på folk? urinstinkt Betydninger: dybtliggende, fundamentalt eller primitivt instinkt fx overlevelsesinstinkt eller yngelplejeinstinkt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Melody Skrevet 23. Oktober, 2020 Nemtøs skrev, Lige nu: Læs gerne hvad jeg skriver om det hårde sex, den hårde sex jeg er til er ikke sex uden følelser, nærvær, tæthed, gensidig nydelse. Jeg vil have det hele og det får jeg også i det "hårde sex" Nemtøs jeg har skam læst alt hvad du skrev. Men da jeg slet ikke kan sætte mig ind i det, eller forstå den sammenhæng i det som du mener, valgte jeg ikke at kommentere på den del. Netop for ikke at fornærme dig. Derfor skrev jeg bare at det er godt at du kan li det "hårde" sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Melody Skrevet 23. Oktober, 2020 plasticlove skrev, for 3 minutter siden: urinstinkt Betydninger: dybtliggende, fundamentalt eller primitivt instinkt fx overlevelsesinstinkt eller yngelplejeinstinkt Aaahh ja okay så lærte jeg noget nyt. Undskyld Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
plasticlove 528 Skrevet 23. Oktober, 2020 Jeg har haft ex-kærester, der aktivt har bedt mig om at tage dem hårdt om halsen, give dem lussinger m.m. Det handler ikke om at de vil gennembankes, men at de tænder på en grad af kontroltab og underkastelse. Det kan sagtens gøres på en måde, hvor der er gensidig respekt og kærlighed. Jeg så en kvinde der postede et billede på instagram den anden dag, der lød noget i stil med: "Knep mig hård, men hold mig i hånden imens du gør det". Det er mit indtryk, at det ret godt beskriver, hvordan mange kvinder har det med hård sex. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. Oktober, 2020 plasticlove skrev, for 31 minutter siden: urinstinkt Betydninger: dybtliggende, fundamentalt eller primitivt instinkt fx overlevelsesinstinkt eller yngelplejeinstinkt Back to basic - urmand instinkt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 23. Oktober, 2020 Definitivt film nr.1 Elsker at elske, intet er bedre for mig end sex med kærligheden, små bidder i ekstase er også fint eller kradser på ryggen når kvinde kommer er accepteret Så nummer 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 23. Oktober, 2020 Synes begge filmer virker kedelige. Når jeg skal hygge sammen med min udkårne, så begynder jeg med at smøre hende ordenligt ind, over det hele så hun rigtigt glænser. Så sætter jeg mig overskrevs på hende og tager styringen. Snart snurrer hjulen skal jeg sige og inden længe går det helt vildt. Uanset hvor hårdt jeg kører så er hun med i vendingerne, følsom, nærværende. Når vi er færdige er jeg helt svedig, og man kan se på hende at hun er været med til en rigtig tur. Aller sidst giver hende jeg hende en kraftig strøm af væske. Og siden nusser jeg om hende og tørrer hende af alle steder - og då mener jeg virkelig alle steder. Vi kører godt sammen siden mange år, og kender hinandens grænser. Det må gerne blive vildt, men ikke så hårdt at hun risikerer at komme til skade. Då kan kæden hoppe af for hende. Det vil jeg jo ikke, thi jeg elsker virkelig min cykel. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 23. Oktober, 2020 For det meste nr 1, men sommetider er der en pige der inspirerer/inviterer til en lidt hårdere version, Især husker jeg 2. Den ene var ualmindelig smuk og ydede den mest fantastiske vanilje sex. Men hun havde også beskrevet sin ydmyge side, og den fik jeg lyst til at prøve af, lidt provokeret af vores mails. Hun ville kommanderes med, havde en endefuld så balderne blev ildrøde, gerne en lussing og spyttes i ansigtet ( det kunne jeg ikke få mig selv til) og tages hårdt bagi. Det der tændte mig var at kommandere hende til at vise sig frem og til at servicere mig, og så at give hende endefuld, hvor min søgende hånd kunne mærke hun blev vådere og vådere. Den anden var altid til vanilje sex, undtagen når hun ikke havde fået sex i ugevis. Så sagde hun rent ud. Jeg har ikke fået sex i xx uger, tag mig hårdt. Begge er desværre stoppet for længe siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2222 Skrevet 23. Oktober, 2020 Altså er til det blide -men har da haft held med, når en pige ligger som en sæk kartoflen... at gøre noget uventet ved blowjob stikke ekstra dybt en gang. Eller bide lidt i skamlæben, smække med flad hånd i røven/låret eller på kinden... når de bare ligger og ligger -nogen vågner op og begynder at deltage, andre bliver hys men det kan også være fedt i sengen med lidt temperament, for mig er humor central -og at give sig hen og lade drifter tag over... det fede er når begge er enige om det. Gør aldrig noget hun Ikke vil, men nogen gange ved hun Ikke hun vil præsis det ggg kvinder er en gåde også i sengen -de siger nej men mener ja... sådan er det bare;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 23. Oktober, 2020 Jeg tillod mig lige at lave en 2.5 film til det hårde. Det du beskrev lød ikke super behageligt, men dette her kunne jeg sagtens tænde på. Men jeg vil sige at jeg helst aldrig vil være tvunget til at vælge. Det vildeste hårde sex kommer ud af en intim og kærlig forbindelse. Ja til begge. Film 2.5 Mand kommer ind ad døren og ser en kvinde sidde på knæ foran ham og kigger ned i gulvet. Manden går hen og stryger kvindens hår og vi ser hende læne sig op af hans hånd og lukke øjnene i nydelse. Manden løfter kvindens ansigt med et par fingre under hendes hage og kigger hende i øjnene mens han løsner sit bælte og hiver en allerede halvstiv pik frem, og man ser hvordan kvinden slikker sig om munden og skæver ned på hans lem ”Vil du have min pik, tøs? Så sut.” Kvinden spilder ikke et sekund men tager ivrigt hele mandens pik ned i halsen i én flydende bevægelse, manden griber fat i kvindens hår og holder hende fast til hun begynder at kæmpe for at få luft, indtil han trækker hendes hoved tilbage og lader hende trække vejret et øjeblik, man ser et kæmpe smil på kvindens ansigt da hendes hoved kommer til syne ”var det det du trængte til? ”Ja!” Trænger du til mere?” kvinden nikker ivrigt og manden presser hendes hoved ned til hans pik er begravet i hendes hals igen ”Sig at du fortjener det!” Kvinden laver uigenkendelige lyde og manden smiler inden han begynder at støde ind og ud af hendes mund ”sig at du er skabt til at sutte pik!” kvinden stønner bekræftende og rører ved sin klitoris mens savlet drypper ned på gulvet. Pludselig trækker manden sin pik ud af kvindens mund og hiver hende op på sengen på alle fire, kameraet zoomer ind på kvindens fisse som glinser af væde mens hun igen ligger og leger med sig selv. Manden stikker groft to fingre op i kvindens fisse og man kan se dem nærmest dryppe da han tager dem ud igen og lader kvinden slikke dem rene ”Hvordan vil du have det” kvinden kigger sultent op på ham ”Tag mig hårdt, få mig til at skrige” Manden går om bag kvinden og presser igen to fingre op i hendes drivvåde fisse, hiver dem ud og bruger hendes egne safter til at gøre hendes røv klar og siger ”Slemme piger får den i røven” inden han presser pikken nådesløst op i hende. Kvinden stønner højt, næsten smertefuldt men manden fortsætter og begynder at støde hårdt ud og ind af kvinden. Der går ikke længe før man ser kvindens hofter bevæge sig og støde igen. Manden griber fat i kvindens hår og læner sig så langt ind over hende at han kan bide hendes nakke og begge stønner dybt og inderligt. ”Rør ved dig selv” beordrer manden, og kvinden læner sig forover og bruger sin ene hånd til at massere sin klit. Vi ser kvinden spænde op og manden som følger hendes reaktioner og støder igennem da hun kramper sammen i en orgasme. Hun får ingen hviletid, for manden har også nået sin grænse, trækker sig ud og hiver hende ned på knæ igen hvor hun tager hans pik i munden og nyder ydmygelsen i akten, indtil manden trækker sig ud og lader sin sperm sprøjte udover hendes ansigt. ”Dygtig pige” siger han, og aer hendes hår igen mens kvinden lyser op i et smil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 23. Oktober, 2020 Nannas Hjørne skrev, for 23 minutter siden: Film 2.5 Jeg mangler en "jeg bliver liderlig" smiley Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 23. Oktober, 2020 Aarhuselsker skrev, for 6 minutter siden: Jeg mangler en "jeg bliver liderlig" smiley Virkelig for dårligt at EG ikke har sådan en Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuser9 180 Skrevet 23. Oktober, 2020 Helt klart film nr 1. Jeg kan forstå at nogen piger tænder på lidt hårde klaps mm., men selveom jeg vidst at hun var til det, vil jeg have endog meget svært ved at slå på en kvinde.'Tror egentlig ikke at jeg kunde selvom hun opfordrede til det. Måske går jeg glip af noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 23. Oktober, 2020 nuser9 skrev, for 4 minutter siden: svært ved at slå på en kvinde Jep, den er ikke nem. Men ofte er det bare små klap i starten, og når hun så tænder undervejs, trækker hendes tiltagende liderlighed dig med videre i legen. Jeg havde meget svært ved de første klaps på den søde runde, glatte og flotte numse. Men da mine fingre registrerede en stærkt tiltagende vådhed, røg mine reservationer. Desuden havde vi stopord. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg