Hop til indhold

Inesa / Inessa - Odense

Featured Replies

Skrevet

Jeg bumper lige Inessa. Jeg havde et rigtig dejligt besøg ved hende i søndags. Fint sted, hvor flere piger holder til. Indgangen til huset helt diskret. Inessa er én af de piger, som bare er imødekommende og superopmærksom på det bliver en god oplevelse. Så bliver det også sådan. 

Jeg fik et virkeligt langt og lækkert blowjob af hende, også fordi at jeg vidste, at jeg nok ikke ville holde længe, når næste akt gik i gang. Det er hun virkelig god til. Superfrækt. Inessas figur er rimelig crazy. Der er kurver for alle pengene, og selvom jeg ikke har nogen speciel fascination af kunstige bryster, så fungerede det totalt. Make-uppen er skarp, men jeg synes ikke den er helt så markant, som den er på billederne. Hun er rigtig køn, synes jeg, og da det selvfølgelig endte i doggy, så var hun et syn jeg sjældent har set. Nam.

Får jeg chancen, vil jeg uden tvivl komme igen.

• Svar 50
  • Visninger 35.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• 22 cm and thick
    22 cm and thick

Sikke da noget dumt noget at skrive. Troede at verden var ved at komme lidt videre hvad angår fordomme, racisme og lignende. Men nej, sådan står det så ikke helt til endnu. Men det anede mig nu...

• Så er hun tilbage igen, nøjagtig lige så sød, smilende og mild som jeg husker det fra tidligere besøg. Fik den sædvanlige pakke og må sige at en doggy med hende er en fryd. Den smalle talje og så den

• God anmeldelse og hvor er det spot on. Fynboer er de mest fornærede, ikke dygtige forhandlere eller købmænd, bare fornærede pikhoveder. Det er helt grotesk på den ø. Det ved man når man

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.