Hop til indhold
Guest smukke Sara

Hvorfor bestille og ikke komme alligevel

Recommended Posts

Guest smukke Sara

Er jeg den eneste der oplever, at folk bestiller tid og hverken aflyser eller dukker op?

Det sker indimellem for mig. Det er super irriterende når man kunne ha’ givet tiden til en anden :unsure:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det må være så frustrerende :(
Det må simpelthen være en grundlæggende mangel på respekt for andre mennesker og deres forretning.

Restauranterne har jo et helt tilsvarende problem, hvor folk bestiller bord og så ikke dukker op.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

a) nogle bliver selektivt glemsomme når de har taget en spiller i badet forinden.

b) nogle morer sig over at vide at vi spilder vores tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Der var engang en tråd herinde, om samme emne, nå der er mange om dette emne. Men i den jeg tænker på, var der en fyr som skrev at han altid bestilte tid hos et par stykker dagen før, og så besluttede han på dagen hvem han ville besøge, om nogen i det hele taget. Han kaldte det en helgardering. :( Han kunne ikke se der var nogen grund til at ændre adfærd, endsige aflyse hos den*7de han ikke ville besøge

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest smukke Sara
Aarhuselsker skrev, for 5 minutter siden:

Der var engang en tråd herinde, om samme emne, nå der er mange om dette emne. Men i den jeg tænker på, var der en fyr som skrev at han altid bestilte tid hos et par stykker dagen før, og så besluttede han på dagen hvem han ville besøge, om nogen i det hele taget. Han kaldte det en helgardering. :( Han kunne ikke se der var nogen grund til at ændre adfærd, endsige aflyse hos den*7de han ikke ville besøge

Seriøst hvor er det skørt. Det kræver så lidt at sende en sms 

Del dette indlæg

Link til indlæg
smukke Sara skrev, for 26 minutter siden:

Er jeg den eneste der oplever, at folk bestiller tid og hverken aflyser eller dukker op?

Det sker indimellem for mig. Det er super irriterende når man kunne ha’ givet tiden til en anden :unsure:

Hej @smukke Sara

Altså arb ikke i din branche. Men har da oplevet det i mange andre brancher. Når folk ikke møder op på restauranten. Nå aftaler i bhv ikke overholdes. Ja sågar børn der ikke hentes. Ofte, har vi hørt at folk ikke melder afbud ved læge, tandlæge, sygehuse og andre ting. Det er da skide frustrerende. Men nok ikke så meget at gøre ved det. Desværre

God dag.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg

We usually "meet" on the same level with decency and respect. Unfortunately, not all people think that way. I've experienced this a couple of times and lost a lot of time that I could have spent with a gentleman who respected me.:wub: Sometimes I have wondered how some people manage their lives. Do you usually not stick to agreements or only when you book an erotic appointment? A gentleman does not behave like that, a gentleman respects a woman, regardless of whether she is a professor, cashier, secretary or sex worker.<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
kanonkongen skrev, for 15 minutter siden:

sygehuse

Jeps, og en sygehus time hvor et af de større apparater og 4-5 personer er involveret koster nemt både 10 og 20000 kr, plus en anden person kunne have fået tiden, og fået det bedre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden:

Jeps, og en sygehus time hvor et af de større apparater og 4-5 personer er involveret koster nemt både 10 og 20000 kr, plus en anden person kunne have fået tiden, og fået det bedre. 

Hej @Aarhuselsker Du har helt ret i det. 

God dag

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er enkelt at svare på -Fordi man er ligeglad med andre mennesker -man tænker mig, MIG også mig igen -hele vejen rundt... Hvorfor gøre noget man ikke behøver (ingen konsekvenser for mig) det er ligesom, at behandle andre som, man selv gerne vil behandles -det har nogen det svært med... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
smukke Sara skrev, 1 time siden:

Kender det og kan give dig følgende råd:

1. bloker dem som bliver væk uden at aflyse. Mange af dem gør det igen og igen.  Det fjerner en del af problemet, ihvertfald for en periode. 

2. Sørg for at få aftaler bekræftet. Hvis du fx får en booking dagen før eller mange timer tidligere samme dag. Dem som er seriøse skal nok skrive og bekræfte. 

3. Nye gæster som vil bestille 2-3-4 timer og/eller stiller en pokkers masse spørgsmål er ofte useriøse. Og nej, det gælder ikke alle, men min erfaring er at den type ringer fordi de sidder med dilleren i hånden og bare fisker efter lidt gratis tlf6 :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Melody
smukke Sara skrev, for 3 timer siden:

Det er skide irriterende for at sige det lige ud.

Nogen af dem bekræfter i det mindste ikke deres aftale, på det tidspunkt de skal, så har man i det mindste en chance for at booke en anden. 

Men dem der bekræfter og siger de er det aftalte sted og ikke møder op..  har man virkelig lyst til at rive ind og gå total domina på dem.:lol: 

Det gode er at man kan blokere deres nummer, så de i hvert fald ikke kan booke på det nr. Men efter noget tid er der så ting i beskederne der gør at man lærer at danne sig et mønstre om hvordan personen er. 

Skriver han noget der ikke passer med din annonce?

Er det meget korte og ligegyldige beskeder som. " er du fræk, er du liderlig, hej, knep mig, har du tid nu, jeg vil gerne have en tid nu, pris, din adresse?" osv er de højst sandsynlig useriøse 

Hvis de spørge om private spørgsmål som" er du stram, lugter du, har du hår, er du gift, har du en kæreste, vil du se min pik. Osv" højst sandsyndlig useriøs

Hvis de spørge om "dumme" spørgsmål.

Eks" vil du gifte dig med mig?, vil du være min kæreste, tænder du på mig( hvis du aldrig har mødt ham før) igen er du liderlig, kan du li at sutte min pik, hvorfor er du luder, elsker du bare sex? "Osv  den liste er lang. Højst sandsynlig useriøs.

Det kan virke useriøs hvis nogen af tingene står i din annonce i forvejen. Eks jeg er glat, jeg elsker at sutte pik og jeg har en dejlig stram fisse.

Så er det jo dumt at spørge om det igen.  Hvilket betyder at de ikke gad at bruge tid på at læse din annonce, så respekten er ikke så stor, så hvorfor skulle de overholde aftalen?

Det er selvfølig ikke alle der er skriver sådan der er useriøse, da alle er forskellige, men i min verden er det respektløs og spild af tid.:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest smukke Sara
Melody skrev, for 28 minutter siden:

Det er skide irriterende for at sige det lige ud.

Nogen af dem bekræfter i det mindste ikke deres aftale, på det tidspunkt de skal, så har man i det mindste en chance for at booke en anden. 

Men dem der bekræfter og siger de er det aftalte sted og ikke møder op..  har man virkelig lyst til at rive ind og gå total domina på dem.:lol: 

Det gode er at man kan blokere deres nummer, så de i hvert fald ikke kan booke på det nr. Men efter noget tid er der så ting i beskederne der gør at man lærer at danne sig et mønstre om hvordan personen er. 

Skriver han noget der ikke passer med din annonce?

Er det meget korte og ligegyldige beskeder som. " er du fræk, er du liderlig, hej, knep mig, har du tid nu, jeg vil gerne have en tid nu, pris, din adresse?" osv er de højst sandsynlig useriøse 

Hvis de spørge om private spørgsmål som" er du stram, lugter du, har du hår, er du gift, har du en kæreste, vil du se min pik. Osv" højst sandsyndlig useriøs

Hvis de spørge om "dumme" spørgsmål.

Eks" vil du gifte dig med mig?, vil du være min kæreste, tænder du på mig( hvis du aldrig har mødt ham før) igen er du liderlig, kan du li at sutte min pik, hvorfor er du luder, elsker du bare sex? "Osv  den liste er lang. Højst sandsynlig useriøs.

Det kan virke useriøs hvis nogen af tingene står i din annonce i forvejen. Eks jeg er glat, jeg elsker at sutte pik og jeg har en dejlig stram fisse.

Så er det jo dumt at spørge om det igen.  Hvilket betyder at de ikke gad at bruge tid på at læse din annonce, så respekten er ikke så stor, så hvorfor skulle de overholde aftalen?

Det er selvfølig ikke alle der er skriver sådan der er useriøse, da alle er forskellige, men i min verden er det respektløs og spild af tid.:)

Jeps. Du har helt ret. Mange er nemme at gennemskue - der er bare enkelte som overrasker. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Melody
smukke Sara skrev, Lige nu:

Jeps. Du har helt ret. Mange er nemme at gennemskue - der er bare enkelte som overrasker. 

Ja desværre,  "kunderne" bliver desværre også mere og mere kreative. 

Til dit spørgsmål hvorfor de gør det, kan jeg simpelthen ikke svare på.

Et gæt ville være at de ikke får nogen konsekvenser ved det ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg må indrømme, at da jeg første gang begyndte at besøge GP'er, blev jeg så hamrende nervøs, når tidspunktet for aftalen endelig oprandt, at jeg fortrød,  at aftalen var indgået. Du ved jo ikke som gæst, hvad der møder dig derude: Bliver du snydt af fake-fotos, er hun et ubehageligt kendskab, står hendes macho-ven på lur for at afpresse dig, kigger naboerne hånligt på dig, nægter Little Andy at fungere under omstændighederne osv. Men jeg holdt mine aftaler alligevel og har stort set kun haft gode oplevelser, også når jeg ved ankomsten har fortalt, at jeg var en smule nervøs. Det jeg vil sige er, at der kan være andre, som lader nervøsiteten/utrygheden vinde. Det hedder vel "kolde fødder". Jeg har ikke sympati for det, og synes at man som minimum kan give pigen besked. Men jeg har ikke noget bud på, hvad pigerne kan gøre ved det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
smukke Sara skrev, for 8 timer siden:

Uanset i hvilken  henseende det foregår, så er det totalt mangel på respekt for andre mennesker at indgå aftaler som man ikke har tænkt sig at holde! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...