Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg ser da nogle fra tid til anden derinde. Men du kan bare søge - tryk avanceret - vælg etnicitet - afrikansk....:rolleyes:....Så må du selv udpege dem der er prinsesser :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
WomanCheck skrev, for 13 minutter siden:

Tak for dem Lenny. Jeg skal lige oprette mig I det Forum og så er jeg igang forhåbentligt;-)

Det var så lidt. Spørg gerne herinde om der er nogen der har erfaringer med pigen, hvis du finder en bestemt.

Og så vil du helt sikkert også støde på svindlere...Generelt tror jeg, at du skal holde dig fra piger som "for et mindre beløb" vil sende dig billeder over Snap. Piger der kræver forudbetaling inden i overhovedet har mødtes. Piger der vil have penge for hurtige "kemi" møder. Og så vil du også støde på Pro piger, altså piger der helt åbenlyst er prostituerede (tror egentlig ikke det er ond tro de er oprettet på Sugardaters, men det er bare endnu en platform). 

Del dette indlæg


Link til indlæg

der er en del, og til meget forskellige priser, fra 1000 til over 2000 , black barbie er en meget gammel kending, har kendt hende on and of i mer end 5 år
kendt fra ekstrabladets side 9 )

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oldboy2800

God fornøjelse. Hun kan også godt lide det lidt hårdt. Jeg havde en aftale med hende, hvor vi skulle lege bindelege ;-)
Desværre løb det ud i sandet på grund af hendes skole

Men jeg tor jeg skal kontakte hende igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldboy2800 skrev, for 5 timer siden:

Jeg synes godt om at jeg kan få pillet lidt, når jeg har fået tøj på og er på vej ud af døren

Enig, det er lækkert og jeg har også kigget lidt på hende. hvordan er brysterne, og kroppen generelt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldboy2800 skrev, for 5 timer siden:

Du skulle prøve hende her. Hun siger at hun er 19, men jeg tror hun er lidt ældre.
Hun bor i sin egen lejlighed i Hørsholm.  Store bryster - og hun er med på det meste - og frækt. Og så er hun ikke så dyr og uden tid

https://sugardaters.com/da/profile/nERQx2ABZA

Oldboy. Har du et navn? Jeg kan ikke få linked til at fungere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 19 minutter siden:

Oldboy. Har du et navn? Jeg kan ikke få linked til at fungere. 

Link virker fint her :-)

Hendes profilnavn er: allabouttheblackbarbie

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...