Hop til indhold
Slavethomas

Diskret offentligt sted i KBH

Recommended Posts

Jeg skal mødes med en pige til lidt lir et offentligt sted i KBH. Jeg har fået til opgave at sætte aftalen op, men jeg aner ikke, hvor vi kan gå hen. Er der nogen, der kan anbefale nogle gode steder, man kan mødes og være uopdaget i København?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusind tak skal du have, Blækspruttemand.

Jeg synes desværre ikke, at jeg kan få kortet til at virke - ærgerligt, for det ser meget brugbart ud.

Har folk nogle erfaringer med brugbare solcentre, offentlige toiletter, parkeringshuse eller andet, så meld gerne ind.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slavethomas skrev, 1 time siden:

Tusind tak skal du have, Blækspruttemand.

Jeg synes desværre ikke, at jeg kan få kortet til at virke - ærgerligt, for det ser meget brugbart ud.

Har folk nogle erfaringer med brugbare solcentre, offentlige toiletter, parkeringshuse eller andet, så meld gerne ind.

Jeg ved ikke lige hvor spændende et sted det er, men fields har en del af sin parkeringskælder, som de kun åbner op omkring juletid. Eller andre dage med ekstremt mange kunder. -Hvis man går op ad trappen ved hovedindgangen og fortsætter ligeud (i stedet for at dreje til højre), så kommer der en elevator på venstre hånd, som fører derned. 

Ellers hvis i har en bil, og gerne vil have lidt bilsex, så er der mange steder ude ved kongelunds skoven, hvor man kan holde ind på en slags restepladser :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slavethomas skrev, for 1 time siden:

Tusind tak skal du have, Blækspruttemand.

Jeg synes desværre ikke, at jeg kan få kortet til at virke - ærgerligt, for det ser meget brugbart ud.

Har folk nogle erfaringer med brugbare solcentre, offentlige toiletter, parkeringshuse eller andet, så meld gerne ind.

"Clubtan Solcenter" kæden rund omkring i kbh har jeg erfaring med eneste minus er at der er ikke så meget plads og så kan jeg ikke huske om man kun kan betale med Dk(vis det ikke må kunne ses på konto oversigten).

Jeg har især erfaring med det solcenter der ligger  lige ved Vesterport st./ Imperial:P.

Ellers er der nogle go steder i fælleparken men det er nok for koldt nu, mener jeg der er nogle pusle rum / handikap toiletter i Fisketorvet(du blir nok nød til rekognoscerings runde).

Del dette indlæg


Link til indlæg
AntonH skrev, for 3 minutter siden:

Ude i Nordhavnen er der MEGET stille ved de store krydstogtsterminaler

Ja , og video overvågning af området.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...