Hop til indhold
Darkmoon

Besøg hos Brasilianske Mia

Recommended Posts

Hey,

Har nu været passiv læser af dette forum over nogle måneder ... så nu er det min tur til at give lidt tilbage :-)

Var forbi Brasilianske Mia til en omgang B2B massage samt lidt god gammeldags sex.

Fik nemt og hurtigt en aftale på plads med Mia via SMS og startede så bilen med kurs mod Frederiksberg.

Brasilianske Mia åbnede så døren for mig ... Mia er latino, ikke sikker på den præcise nationalitet, men taler perfrekt spansk, og taler gebrokkent engelsk.

Er det Mia som er på billederne i profilen ? ... det er svært at vurdere, men jeg er 100% sikker på, at billederne i pigen med den hvide BH er hende, de andre billeder kan jeg være i tvivl om.

Afregnede fint uden problemer for ydelserne, og så i gang.

Mia's og min kemi fungerede fint og hun var nem og sød at snakke med under hele sessionen.
Mia er vel en 35-40 år og har den ro og rå sexualitet som kendetegner denne typer af kvinder.

Fik en fin omgang massage og en rigtig god omgang sex - helt som forventet, ingen skuffelser (jeg er fan af latino kvinder).

Mia's bryster er dejlige, store og berøringsvenlige , hvilet er et kæmpe plus for mig, da jeg er babsoman ;-)

Alt-i-alt i en god og fin oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
newpussyhunter2 skrev, for 58 minutter siden:

Sorte måne lyder såmænd troværdig nok - men alligevel: Har andre været forbi og kan supplere med indtryk ? Ikke mindst om hendes krop - er hun så stor, som det antydes ?

 

Så stor som det antydes ? … nu kan vi jo have forskellige opfattelser er hvad stor er. Hvis du leder efter en nips genstand på 25-30 år så skal du ikke besøge hende. Hun har naturlige og store bryster (kunne i hvert tilfælde ikke mærke brug af nogen plastik) så hendes krop matcher disse. Om det gør hende stor i dine øjne kan jeg jo ikke rigtig svare på. Hun er ikke en "100 kg"'s sag, men heller ikke nips.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 1 minut siden:

Tak for anmeldelsen, @Darkmoon, og velkommen til som skribent. Rigtig fin første anmeldelse. Hvor lang tid valgte du, og hvordan vurderer du stedet i forhold til diskretion?

Valgte et 45 min. tilbud, og diskretion ?? … hmmmmm … en etageejendom tæt på Lindevang Metro station, ved ikke om dette kvalificerer som diskret ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar - nej, leder ikke efter en thai på 45 kg. Men billederne er svære at bedømme - kan være både 65 kg og 90 kg.Ligesom dette r svært at bedømme om hun er spændstig eller "lidt brugt.."

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
newpussyhunter2 skrev, for 50 minutter siden:

Tak for svar - nej, leder ikke efter en thai på 45 kg. Men billederne er svære at bedømme - kan være både 65 kg og 90 kg.Ligesom dette r svært at bedømme om hun er spændstig eller "lidt brugt.."

og hvor meget mave ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige et spørgsmål mere, @Darkmoon. Hendes annonce har teksten 

B2B MASSAGE MEGAFRANSK SEX kiss MULTICOME 
1000kr kr. 45 MINUTE

Men ud fra din beskrivelse fik du vist hverken megafransk eller multicome. Var det et bevidst fravalg, eller har man uanset annonceteksten i virkeligheden kun én gang sex (hvilket latinaerne før er blevet forbundet med)?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 7 minutter siden:

Lige et spørgsmål mere, @Darkmoon. Hendes annonce har teksten 

B2B MASSAGE MEGAFRANSK SEX kiss MULTICOME 
1000kr kr. 45 MINUTE

Men ud fra din beskrivelse fik du vist hverken megafransk eller multicome. Var det et bevidst fravalg, eller har man uanset annonceteksten i virkeligheden kun én gang sex (hvilket latinaerne før er blevet forbundet med)?

Jeg havde sex engang (det er hvad jeg kan præstere :-)), men fik indledningsvis massage. Megafransk har ikke min interesse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jern Henrik skrev, den ‎20‎-‎10‎-‎2020 at 23:49:

Tak for en fin fin anmeldelse. Den kunne godt få mig til at smutte en tur forbi Lindevang ;)

Tror hun er i Sydhavn nu, men er ikke helt sikker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Darkmoon skrev, den 20/10/2020 at 12:27:

Mia er latino, ikke sikker på den præcise nationalitet, men taler perfrekt spansk, og taler gebrokkent engelsk.

Her bliver jeg så pludselig nervøs...er hun latino, er det ikke så godt, for så er hun ombygget.

Hvis hun derimod er latina, er det straks meget bedre.

Et enkelt bogstav kan gøre hele forskellen på en masse.... ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...