Hop til indhold
Guest Hardrock_west

Gang bang uden kondom.

Recommended Posts

Guest Hardrock_west

Når man kigger på annoncelight og andre sider, ser man flere glædespiger der tilbyder sex uden kondom også gang bangs uden kondom.

Er der virkelig så mange mænd der er har lyst sådan en form for sex?

Her er bare et eksempel :   https://annoncelight.dk/showad/305703

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hardrock_west
Frederik82 skrev, for 2 minutter siden:

Jeg synes det lidt skræmmende. Tænk hvor mange sygdomme man kan få på den måde :( 

Det er helt klart også min tanke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Til vores gangbang tilbyder vi sex med og uden kondom, mulighed for tilkøb af analsex, sperm i mund samt slug, oral til os"

Oral til dem efter 6-8 fyre har været inde i dem uden kondom, det sgu friskt nok, hvis der er nogle som tilkøber det :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære brødre 

hvorfor dette hykleri altid, når en glædespige eller andre tilbyder sex uden kondom. De bestemner vel selv, hvad de vil tilbyde og hvordan. Vi kan så vælge om vi vil turde at gøre det med gummi eller ej. Vi er vel også voksne mænd som selv bestemner hcad vi vil , og om vi tør løbe den såkaldte risiko om at have sex uden gummi. 
 

når, jeg har besøgt nogle af disse glædespiger har de fortalt mig at 90-95 % af alle mænd ofte spørger om de kan tilkøbe uden kondom. Nogle af kvinderne siger blankt nej, mens andre siger ja for en merpris. Så derfor min indledning med ordet hykleri. Det lyder jo godt at skrive man er åh så “ hellig” men virkeligheden og sandheden er ofte anderledes. Tilmed spørger disse mænd også om de må sprøjte den kære gp’er i hendes f....  

Omkring sexuelsmittede sygdomme er de lige overførbare om man får oral uden kondom, eller sex uden. Mange mænd køber ofte oral uden kondom og sex med kondom. Risikoen hvis man er bange for at blive smittet med en sygdom er altså stadigvæk til stede. 
 

Selv køber jeg gerne uden kondom, hvis muligt, da det gør fornøjelsen større i hvert fald i mine øjne. Men og der er et men. Jeg spørger ikke selv om det. Jeg gør det, hvis kvinden tilbyder og jeg føler mig tryg ved det. I de 12-13 år jeg har besøgt gp’er og har gjort det uden gummi har jeg aldrig haft en sexsygdom 7-9-13 og det skal også siges at jeg testes minimum 1 gang om måneden. 
 

Så lad os være enige om at vi kan være uenige, men stop det hykleriske i at mænd generelt kun ønsker at have sex med gummi, da det er en direkte usandhed. Det må også være derfor at rigtig mange kvinder på deres annoncer skriver. Venligst undlad at spørge om sex uden kondom. Det må jo tolkes som om, at rigtig mange mænd spørger ind til det dette. 
 

lad os være voksne mennesker og stoppe med at moralisere overfor hvad andre gør, tænker eller udlever, sålænge det foregår af frivillighedens vej. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
The-Newbie skrev, for 47 minutter siden:

"Til vores gangbang tilbyder vi sex med og uden kondom, mulighed for tilkøb af analsex, sperm i mund samt slug, oral til os"

Oral til dem efter 6-8 fyre har været inde i dem uden kondom, det sgu friskt nok, hvis der er nogle som tilkøber det :lol:

Det er der helt sikkert nogen som vil tænde på. Der er mange lyster ude i verden ^_^ 

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rødovre
Hardrock_west skrev, 1 time siden:

Når man kigger på annoncelight og andre sider, ser man flere glædespiger der tilbyder sex uden kondom også gang bangs uden kondom.

Er der virkelig så mange mænd der er har lyst sådan en form for sex?

Her er bare et eksempel :   https://annoncelight.dk/showad/305703

 

Hvor vil du hen med denne tråd ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hardrock_west
Dengamlebjørn skrev, for 35 minutter siden:

lad os være voksne mennesker og stoppe med at moralisere overfor hvad andre gør, tænker eller udlever, sålænge det foregår af frivillighedens vej. 

 

Rødovre skrev, for 1 minut siden:

Hvor vil du hen med denne tråd ?

Jeg stiller bare et spørgsmål.     Det er ikke en moral opsang.          Jeg helt ærligt virkelig overrasket, hvis der er så mange mænd er ønsker sex uden med en glædespige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rødovre
Hardrock_west skrev, for 14 minutter siden:

 

Jeg stiller bare et spørgsmål.     Det er ikke en moral opsang.          Jeg helt ærligt virkelig overrasket, hvis der er så mange mænd er ønsker sex uden med en glædespige.

vi lever i 2020, så kan vel ikke komme bag på dig, folk har forskellige grænser og de rykkes hele tiden og fred være med det, så længe det ikke er ulovligt.

Jeg ville ville ikke gøre det, men det er ikke noget som forbavser eller overasker mig på nogen måde .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KingMats

95% af alle mænd vil gerne knalde Glædespiger uden kondom :D helt sikkert ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære brødre

 

Jeg må give @Dengamlebjørn 100% ret... 

Vi man kritisere annoncen, så kritiser den for noget andet end for at tilbyde sex og GB uden kondom... Det er jo det kunderne (VI) vil have... Og specielt GB med mulighed for creampie... 

Jeg har arrangeret 2 GB´s med mulighed for tilkøb uden kondom og med mulighed for creampie... Ved det første valgte 83% uden kondom, ved det andet valgte 91% uden kondom... Så det er meget tæt på de 95% @KingMats Så det er hermed bevist at det er det vi kunder ønsker... Så ja, drop venligst moral prædiken... 

Jeg har gennem 10 år gået til GP´ere, fortrinsvis danske piger og helst uden kondom... Jeg har også været til GB uden kondom... Jeg bryder mig dog personligt ikke om creampie GB, det tænder ikke mig at køre i andres sperm... Men hver mand sin lyst, 100% respekt for det...

Jeg har 7-9-13 heller aldrig fået noget... Jeg har en gang i mit liv haft Clamydia, det fik jeg sidste år af en 19 årig pige, jeg havde scoret i en swingerklub og havde set lidt privat...  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KingMats
Buttfreak skrev, for 1 minut siden:

Kære brødre

 

Jeg må give @Dengamlebjørn 100% ret... 

Vi man kritisere annoncen, så kritiser den for noget andet end for at tilbyde sex og GB uden kondom... Det er jo det kunderne (VI) vil have... Og specielt GB med mulighed for creampie... 

Jeg har arrangeret 2 GB´s med mulighed for tilkøb uden kondom og med mulighed for creampie... Ved det første valgte 83% uden kondom, ved det andet valgte 91% uden kondom... Så det er meget tæt på de 95% @KingMats Så det er hermed bevist at det er det vi kunder ønsker... Så ja, drop venligst moral prædiken... 

Jeg har gennem 10 år gået til GP´ere, fortrinsvis danske piger og helst uden kondom... Jeg har også været til GB uden kondom... Jeg bryder mig dog personligt ikke om creampie GB, det tænder ikke mig at køre i andres sperm... Men hver mand sin lyst, 100% respekt for det...

Jeg har 7-9-13 heller aldrig fået noget... Jeg har en gang i mit liv haft Clamydia, det fik jeg sidste år af en 19 årig pige, jeg havde scoret i en swingerklub og havde set lidt privat...  

Der er ingen moralprædiken herfra. Jeg nægter bare at tro på, at 95% af alle mænd ønsker at knalde med glædespiger uden kondom.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@KingMats Den med moralprædiken skulle nok have stået helt øverst, den var ikke møntet personligt på dig, det kan godt virke sådan, når den står i afsnittet med % erne... Beklager... Men mine procenter er udregnet nøjagtigt på antal deltagere med og uden kondom, på de events jeg før har arrangeret... Så ikke helt 95% men damn tæt på... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buttfreak skrev, for 2 timer siden:

@KingMats Den med moralprædiken skulle nok have stået helt øverst, den var ikke møntet personligt på dig, det kan godt virke sådan, når den står i afsnittet med % erne... Beklager... Men mine procenter er udregnet nøjagtigt på antal deltagere med og uden kondom, på de events jeg før har arrangeret... Så ikke helt 95% men damn tæt på... 

Hej Buttfreak 

tak for dit input. Du har åbenbart styr på nogle procenter. Jeg skylder at sige at mine procentsatser ikke beror på andet end det som de kvinder har fortalt mig ved min besøg hos dem, men det de har fortalt ligger jo ikke milevidt fra det du skriver. Det viser blot at omkring 8 uf af ti mænd valgte at købe uden kondom, fordi muligheden var tilstede. Og lad så det hvile i fred, og lad mænd og kvinder sekv træffe fornuftige beslutninger uden at blive skudt alt muligt i skoene. Man har et valg, ig man tager et valg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hardrock_west skrev, for 7 timer siden:

Når man kigger på annoncelight og andre sider, ser man flere glædespiger der tilbyder sex uden kondom også gang bangs uden kondom.

Er der virkelig så mange mænd der er har lyst sådan en form for sex?

 

Det er almen viden, at rigtig rigtig mange mænd spørger om man ikke kan gøre det uden kondom.  Man kan så undre sig over, at de også spørger kvinder, der konkret skriver i deres annonce, at al sex er med kondom.

Del dette indlæg


Link til indlæg

dette er et emne som der aldrig bliver enighed om fornuften  siger kondom men vi er jo i bund og grund dyr og instinktet kan være en svær ting at gå op imod

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Hardrock_west skrev, for 23 timer siden:

Jeg helt ærligt virkelig overrasket, hvis der er så mange mænd er ønsker sex uden med en glædespige.

tror at der er flere piger end du regner med, som bukker uden prævention ….selv om de ytrer sig om det modsatte, verden kan se anderledes ud bag lukkede døre ;)

….personligt vil jeg hellere skam kneppe en GP'er uden gummi inden 11 Marts, end at stå i en kø i Bilka....er sku mere utryg ved Covid19 situationen, foretrækker her en dårlig..seriøst :o

sååååå et eller andet sted er samtlige implicerede på købesex området pt mere, eller mindre i en større risiko gruppe :shock:

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sex uden kondom er nu engang den rigtige vare. Fysisk og (måske) især psykisk.

Formålet med sex er at give kvinden sæd så at hun bliver fertil. Risiko for sundhed JA, risiko for graviditet JA, men følelsen af en kvinde uden gummi er nu engang langt bedre, og den psykiske risiko øger spændingen. At komme i en kvinde uden at give hende sæd er lidt spildt...

Problemet er risikoen overfor din kone og børn. Jeg har selv overvejende haft sex med, altid med min kone (desværre), men samleje uden er klart bedst, for begge parter, mener jeg.

En skede, en vagina, skal bruges og smøres, den slides ikke, om en kvinde har haft få eller (helst) mange mænd og (helst) taget meget sæd er irrelevant. En pik ligeså. Det er blot et spørgsmål om samtidens moralbegreber.

/Tom

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
The-Newbie skrev, den 19.10.2020 at 17:15:

Oral til dem efter 6-8 fyre har været inde i dem uden kondom, det sgu friskt nok, hvis der er nogle som tilkøber det :lol:

Jeg ville da enormt gerne slikke sådan en voldsomt spermfyldt fisse ren. Jeg tænder for vildt på det. Perverst? Måske men det er for frækt.
Men jeg tør helt ærligt ikke deltage i GB's uden kondomer. Jeg skal ikke have noget ekstra med hjem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dengamlebjørn skrev, den 19.10.2020 at 17:52:

Kære brødre 

hvorfor dette hykleri altid, når en glædespige eller andre tilbyder sex uden kondom. De bestemner vel selv, hvad de vil tilbyde og hvordan. Vi kan så vælge om vi vil turde at gøre det med gummi eller ej. Vi er vel også voksne mænd som selv bestemner hcad vi vil , og om vi tør løbe den såkaldte risiko om at have sex uden gummi. 
 

når, jeg har besøgt nogle af disse glædespiger har de fortalt mig at 90-95 % af alle mænd ofte spørger om de kan tilkøbe uden kondom. Nogle af kvinderne siger blankt nej, mens andre siger ja for en merpris. Så derfor min indledning med ordet hykleri. Det lyder jo godt at skrive man er åh så “ hellig” men virkeligheden og sandheden er ofte anderledes. Tilmed spørger disse mænd også om de må sprøjte den kære gp’er i hendes f....  

Omkring sexuelsmittede sygdomme er de lige overførbare om man får oral uden kondom, eller sex uden. Mange mænd køber ofte oral uden kondom og sex med kondom. Risikoen hvis man er bange for at blive smittet med en sygdom er altså stadigvæk til stede. 
 

Selv køber jeg gerne uden kondom, hvis muligt, da det gør fornøjelsen større i hvert fald i mine øjne. Men og der er et men. Jeg spørger ikke selv om det. Jeg gør det, hvis kvinden tilbyder og jeg føler mig tryg ved det. I de 12-13 år jeg har besøgt gp’er og har gjort det uden gummi har jeg aldrig haft en sexsygdom 7-9-13 og det skal også siges at jeg testes minimum 1 gang om måneden. 
 

Så lad os være enige om at vi kan være uenige, men stop det hykleriske i at mænd generelt kun ønsker at have sex med gummi, da det er en direkte usandhed. Det må også være derfor at rigtig mange kvinder på deres annoncer skriver. Venligst undlad at spørge om sex uden kondom. Det må jo tolkes som om, at rigtig mange mænd spørger ind til det dette. 
 

lad os være voksne mennesker og stoppe med at moralisere overfor hvad andre gør, tænker eller udlever, sålænge det foregår af frivillighedens vej. 

Pænt svar tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frederik82 skrev, den 19/10/2020 at 17:07:

Jeg synes det lidt skræmmende. Tænk hvor mange sygdomme man kan få på den måde :( 

Tænker det samme, vil aldrig efterspørge uden hos GP.  Der er meget i omløb, min faste sugar har også haft både klamydia og gonore får hun lærte det, pigerne burde også tænke, at netop deres kunder kommer meget rundt, og har en højere risiko.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er nu flere aktive tråde + en afstemning om med/uden gumm og der fint at emnet bliver vendt og der er forskellige synspunkter. 

Men det er lige før at emnet skal have sin helt egen kategori. Så kan der diskuteres creampie og uden gummi i fred og ro for dem som ønsker det. :ph34r:

Redigeret af BrandmandSam

Del dette indlæg


Link til indlæg
BrandmandSam skrev, for 41 minutter siden:

Der er nu flere aktive tråde + en afstemning om med/uden gumm og der fint at emnet bliver vendt og der er forskellige synspunkter. 

Men det er lige før at emnet skal have sin helt egen kategori. Så kan der diskuteres creampie og uden gummi i fred og ro for dem som ønsker det. :ph34r:

Enig.

Jeg er træt af den evige gummidebat. Også træt af selve gummiet, som nedsætter min stivhed, men jeg bruger det selvfølgelig. Af hensyn til begge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...