Hop til indhold
Den_glade_amatør

Bestilling af tid samme dag - tidlig SMS ok?

Recommended Posts

Ud fra trådene fremgår det, at en god del af os brugere her på EG bestiller tid hos GP eller en thaiklinik samme dag, som vi gerne vil besøge pigen/stedet. Enten fordi det nu engang er det, som er mest praktisk eller sikkert (særligt for os, som er i forhold) eller fordi man booker, når lysten melder sig.

Hvis nu en GP i hendes annonce angiver, at hendes dag starter kl 10.00, så vil hun næppe have, at man på dagen kan ringe før det tidspunkt. Men hvordan med SMS’er, vil det være ok at sende en SMS, og i givet fald hvor tidligt?

Hvis hun ikke har fået afsat sin formiddagstid, kunne en aftale jo måske nå at komme i stand, men omvendt foretrækker hun måske netop fred og ro indtil kl 10.00. Eller er det ok bare sende en  tidlig SMS og så ellers bare først forvente (eller i hvert fald være indstillet på) et svar efter kl 10.00? Det sidste gør det i hvert fald vanskeligt at booke en formiddagstid.

Enkelte (ofte danske piger) anfører i deres annonce, at de kun besvarer henvendelser i deres arbejdstid, så i det tilfælde er svaret jo givet, men hovedparten gør ikke.

Hvad gør I? Og hvad foretrækker GP’erne (udover en booking dagen før, men det er ikke en mulighed her :-) )?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nok meget forskelligt, hvordan den enkelte pige vil ha det. Nogle kan slet ikke bruge den frække telefon inden vagten begynder. Du må i god tid spørge din foretrukne pige, hvordan det fungerer bedst for hende. Hos mig må man gerne skrive udenfor vagter, men det er ikke altid man kan få svar prompte. Den sidste time til halvanden inden jeg skal være på kører jeg bil, så der er opkald at foretrække, men det ved man jo ikke, før man har spurgt ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
plasticlove skrev, for 20 minutter siden:

Send en sms, når det passer dig. Det er ikke pigernes privatnummer, men deres arbejdstelefon. Hvis ikke de vil forstyrres, har de slukket for telefonen.

Hvis en pige, f.eks. kun er på vagt en gang om ugen - må du jo bare ringe/sms en uge eller dagen før - hvis hun ikke ønsker at lave forudbestillinger - eller hendes tele ikke kan finde ud af at administrere det - finder du bare en anden/andet sted/sparer dine penge ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

As Liv mentioned, each girl designs it individually. For me personally, short-term inquiries are absolutely not an option. 99.9999% of my appointments are agreed a few days and weeks in advance. Very, very rarely a day in advance. However, I also answer my sms outside of the specified presence days: I can answer an appointment request via sms even when I'm at home. When I'm in Switzerland and giving seminars, I answer my sms during my breaks. I even want this process because I plan my appointments in advance<3.When I am present in Denmark, I answer my appointment requests only during my specified working hours. But as already mentioned you cannot generalize,  every girl will have her own individual approach. In the clinics with a telephone operator, you will probably only be allowed to call or write during the specified opening times.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 13 minutter siden:

må du jo bare ringe/sms en uge eller dagen før

Det er jo ikke forkert, hvad du skriver, men det var ikke den situation, jeg havde i tankerne. Dels fordi at jeg ikke rigtig kan planlægge min lyst flere dage i forvejen, dels fordi jeg ofte først på dagen ved, hvad der er praktisk muligt i forhold til at komme af sted på GP-besøg. Så det var mere den situation, hvor det om morgenen står klart, at der senere på dagen kan aflægges besøg.

@Tantra: Det giver god mening, at tantrasessioner kræver mere planlægning og forberedelse fra begge parter, end et almindeligt GP-besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kammerherre

Her er hvad jeg gør, vil jeg have tid samme dag bestiller jeg ved åbningstid, feks. kl 10, vil jeg have tid formiddag bestiller jeg dagen før. Jeg er selvstændig og kan komme på stort set alle tider, men af hensyn til arbejdet skal det helst aftales i god tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ser det som ganske simpelt. Læs annoncen. Nogen vil have SMS og andre en telefonopringning. Hvis man ringer og bestiller til om 10 -15 minuter siger de fleste ja hvis de har tid. Ellers fortæller de hvornår de har. Det samme hvis man skriver SMS. 

Man kan altid forsøge at bestille tid god tid i forvejen. Her kan man også kun få nej. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Hvis hun skriver hun er på fra kl 10 og ikke skriver hvornår hun svarer på mobilen, så prøv at skrive et par timer før. Svarer hun ikke, så skriv eller ring kl 10. Jeg skriver altid hvad tid jeg svarer fra, men hvis nogle skriver tidligere og jeg ser det, så svarer jeg. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Jeg er en af dem som skriver, at jeg lukker telefonen udenfor min arbejdstid. For mig betyder det, at jeg åbner den på dagen og nok netop nogle timer før, så de første aftaler kan komme i stand. Jeg plejer at åbne den samtidig med, at jeg lægger min annonce op. 
Hvis jeg er på to dage i streg lukker jeg heller ikke telefonen i mellem, men jeg sætter den på lydløs netop fordi jeg gerne vil kunne sove og holde fri i fred. 
Var det mig som skrev, at jeg var på kl 10 måtte man gerne skrive inden, men jeg må indrømme, at jeg ikke sætter pris på beskeder og opkald kl 02 om natten når jeg står som på fra 8-22. Jeg har ikke noget imod beskeder kl 6 og frem - så længe folk ikke forventer at jeg svarer prompte, for har jeg ikke lavet en morgenaftale forinden, så sover jeg bare til jeg vågner uden alarm på. 

Basalt set, skriver du i rimelige vågne timer, så tror jeg ikke at mange bebrejder dig det, medmindre de specifikt frabeder sig beskeder udenfor åbningstiden, men om du får svar udenfor åbningstiden det varierer nok mere fra pige til pige. Var det mig, ville jeg bare svare når det passede mig godt at svare, måske før åbningstiden, måske efter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fiskermanden skrev, for 8 minutter siden:

Jeg ringer til klinikken og spørger om jeg kan komme om 1 time, i 90% får jeg ja og så kører jeg  derind.

Hvor svært kan det være.

Som jeg skrev indledningsvist, så handler denne tråd om kontakten, inden dagens arbejdstid begynder. Dermed kan man ikke “ringe til klinikken”.

Tak for nogle meget informative svar fra de lyserøde.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kontakter dem som regel på dagen, synes det er svært med aftaler længere frem så er det jo ikke sikkert jeg er i stødet der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Melody

Da jeg var gp. Opdaterede jeg min annonce 2 timer før jeg åbnede. Og skrev i min annonce at at jeg kun svare tilbage på sms'er fra 2 timer før min åbningstid, til min lukke tid.

Min mobil var på fly tilstand når jeg har lukket. Så derfor modtog jeg mange sms'er når jeg satte mobilen fra flytilstand til normal.

Jeg tændte min mobil 3 timer før jeg åbnede og slettede at beskeder der er bibbet ind den første time, da jeg ikke ved hvornår de er sendt.

Jeg bookede aldrig nogen til dagen efter eller senere,da jeg ikke kunne sige på forhånd at jeg vil være i stødet den dag.

Jeg ville kun have åben når jeg var liderlig:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest smukke Sara

Jeg er ligeglad hvornår man skriver til mig. Mon ikke de fleste har mobilen på lydløs når det ikke passer ind. 
Dog synes jeg det er rart at få bekræftelse på tiden ved et opkald - min erfaring er, at der ellers er nogle der ikke kommer til aftalt tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...