Hop til indhold

Recommended Posts

Snadremanden skrev, for 20 minutter siden:

Havde hun så en plausibel forklaring på hendes ikke-fungerende mobilnummer?

hehe, hun havde i hvert fald mange forklaringer på de sidste par ugers gentagne aflysninger, tavshed m.m. Plausible....Nej :shock:. Men nu ser vi, hun ville gerne ses fredag, men jeg bad om, at vi snakkede sammen inden vi aftalte en masse nye datoer. Så hun har lovet at ringe i morgen, så.....måske er der nyt om et par dage, om det er godt eller dårligt må tiden vise.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lenny skrev, for 8 minutter siden:

hehe, hun havde i hvert fald mange forklaringer på de sidste par ugers gentagne aflysninger, tavshed m.m. Plausible....Nej :shock:. Men nu ser vi, hun ville gerne ses fredag, men jeg bad om, at vi snakkede sammen inden vi aftalte en masse nye datoer. Så hun har lovet at ringe i morgen, så.....måske er der nyt om et par dage, om det er godt eller dårligt må tiden vise.

Jeg krydser fingre for dig! ^_^

Redigeret af Snadremanden
Rettelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Penge forud kræver megen tiltro og kendskab til hinanden
så en 5 gange, lånte hende en tusse til medicin, så var hun væk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lenny skrev, for 24 minutter siden:

hehe, hun havde i hvert fald mange forklaringer på de sidste par ugers gentagne aflysninger, tavshed m.m. Plausible....Nej :shock:. Men nu ser vi, hun ville gerne ses fredag, men jeg bad om, at vi snakkede sammen inden vi aftalte en masse nye datoer. Så hun har lovet at ringe i morgen, så.....måske er der nyt om et par dage, om det er godt eller dårligt må tiden vise.

Lov mig at hvis du giver hende flere penge, så skal du lægge et nøgenbillede af dig op herinde :lol::biggrin::biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller223 skrev, for 1 minut siden:

Lov mig at hvis du giver hende flere penge, så skal du lægge et nøgenbillede af dig op herinde :lol::biggrin::biggrin:

HAHAHA, ej... ikke flere penge. Tværtimod, så er det derfor jeg gerne vil snakke med hende og høre hendes version. Så tager jeg stilling om jeg vil se hende igen eller vi "afvikler" aftalen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lenny skrev, den 21.10.2020 at 12:25:

HAHAHA, ej... ikke flere penge. Tværtimod, så er det derfor jeg gerne vil snakke med hende og høre hendes version. Så tager jeg stilling om jeg vil se hende igen eller vi "afvikler" aftalen. 

endte det lykkeligt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller223 skrev, for 2 timer siden:

endte det lykkeligt?

hmmm...ikke endnu. Men fik kontakt, så hende sidste fredag til en gang mad ude i byen, bare helt low-key. Vi snakkede om tingene ;) og vi skal ses rigtig på søndag. Men er noget usikker på, hvad der skal ske bagefter...synes sgu det er lidt svært.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller223 skrev, for 6 timer siden:

du må fortælle hende, hvad du ønsker der skal ske ( sex ), og så er det knald eller fald..

 

sådan er Leif  ;)

Ja, men vi havde faktisk afklaret det rimelig tydeligt inden fast aftale. Den genopfriskede jeg/vi igen forrige fredags da vi sås igen. Så nu må vi se, jeg skal ses med hende i morgen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lenny skrev, den 31.10.2020 at 18:15:

Ja, men vi havde faktisk afklaret det rimelig tydeligt inden fast aftale. Den genopfriskede jeg/vi igen forrige fredags da vi sås igen. Så nu må vi se, jeg skal ses med hende i morgen.

og?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå, jeg vil afslutte tråden her med en status.

Jeg besluttede i går, at jeg kun var interesseret i at fortsætte, hvis vi afregnede per gang i stedet for forudbetaling. Det tog hun meget lidt pænt og vi skal ikke ses mere.

At skrive en masse grimt  eller advarsler her vil jeg ikke, og jeg synes stadig hun var pisse sød at være sammen med. Jeg tror, at jeg vil konkludere, at være hendes daddy, så skal man nok være yderst "fleksibel" i forhold til, at aftaler kan skifte indenfor meget kort tid ;). Men det økonomiske kan ikke. Så må man tolke det ud af det som man vil, og gøre op med sig selv, om man er til det. Jeg måtte konstatere at jeg ikke kunne få det til, at passe ind i det jeg ville have ud af et fast SD relation.
Så om du kan få det til at passe ind i din optik af en fast relation, det vil jeg lade være op til jer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wow, Lenny - tak for at dele din historie.

Det er en vanskelig verden og vi må erkende at pigerne kan være svingende og "forsvinde" lige pludselig. Det er følelsesmæssigt hårdt for mange piger så det må vi respektere. (Og i øvrigt kun ses med piger som virker til at have tænkt over tingene)

Desuagtet har du stadig været en ægte gentleman og været large og ærlig overfor hende - hold fast i det og fortsæt jagten på de fantastiske oplevelser denne verden rummer på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...