Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogen der har stiftet bekendskab med hende her, måske tidligere:  https://sugardaters.com/da/profile/KEWEYgQdWA 

Tror sgu jeg har brændt fingrene lidt. Indgået fast aftale :unsure:. Og nu er hun væk! historien er meget lang, så undlader at dele den. Men indgik ikke aftale med det samme, vi havde kort kemi møde, og et spise sushi møde, uden betaling. Sov sammen efter hyggelig aften senere og gik så med til aftalen....pengene skiftede hænder...og nu virker hendes mobilnr ikke...Ja, jeg ved godt det er lidt kvajet, men hun virkede sgu rigtig oprigtig. Tror sgu jeg tager hatten af for hende, hvis hun havde planlagt det :rolleyes:

Hvis der er nogen der har haft aftaler med hende, så pb mig, eller hvis du stadig ser hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lenny skrev, for 6 timer siden:

Er der nogen der har stiftet bekendskab med hende her, måske tidligere:  https://sugardaters.com/da/profile/KEWEYgQdWA 

Tror sgu jeg har brændt fingrene lidt. Indgået fast aftale :unsure:. Og nu er hun væk! historien er meget lang, så undlader at dele den. Men indgik ikke aftale med det samme, vi havde kort kemi møde, og et spise sushi møde, uden betaling. Sov sammen efter hyggelig aften senere og gik så med til aftalen....pengene skiftede hænder...og nu virker hendes mobilnr ikke...Ja, jeg ved godt det er lidt kvajet, men hun virkede sgu rigtig oprigtig. Tror sgu jeg tager hatten af for hende, hvis hun havde planlagt det :rolleyes:

Hvis der er nogen der har haft aftaler med hende, så pb mig, eller hvis du stadig ser hende. 

Hvad ligger der i en "aftale"? Er det kode for forudbetaling, eller hvordan skal det forstås?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ishoej skrev, for 5 timer siden:

Hvad ligger der i en "aftale"? Er det kode for forudbetaling, eller hvordan skal det forstås?

Ja, det kan du godt sige. Men det var et månedligt beløb, f.eks. hjælp til husleje, eller andet. Men et fast beløb hver måned

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lenny skrev, 1 time siden:

Ja, det kan du godt sige. Men det var et månedligt beløb, f.eks. hjælp til husleje, eller andet. Men et fast beløb hver måned

Hvis hun kan løbe fra aftalen kan du vel også?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ishoej skrev, for 7 minutter siden:

Ja, bestemt. Hun havde bare ikke rigtig indikeret at hun måske ikke ville, og vi var sådan set først lige ved at starte op. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ishoej skrev, for 1 time siden:

det er lissom for sent ik , når han har abetalt for en måned

Del dette indlæg

Link til indlæg
Miller223 skrev, for 1 minut siden:

hvormeget gav du hende?

Pengene er egentlig ikke så vigtig, men 2 cifrede tusind lapper har jeg brugt på "os 2". Men jeg var sådan set okay tilfreds med prisen mht. antallet af møder og hvordan de skulle være

Del dette indlæg

Link til indlæg

wow, over 10k!

må indrømme at på det sidste er SD overrendt af scammere

ja det kalder jeg tøser der sælger billeder og kemimøder

men ok, der er åbenbart et klientel til de piger :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

wow, over 10k!

må indrømme at på det sidste er SD overrendt af scammere

ja det kalder jeg tøser der sælger billeder og kemimøder

men ok, der er åbenbart et klientel til de piger :(

ja, det er mange penge! Men betalte intet for kemi møde, og næste med med sushi og snak betalte jeg bare maden. Jeg søgte heller ikke en pige, hvor jeg bare kom en time eller 2 og "tømte" mig :P. Men derimod var aftalen 3-5 møder om måneden, og med overnatning alt afhængig af min/hendes kalender. Så når man begynder at regne, så er det faktisk en fair aftale. Vi aftalte også, at vi lige skulle se, om vi både passede sammen med snakken og sex'en. Så det var altså ikke sådan at hun bare fik en ordentlig bundt sedler, inden vi overhovedet havde prøvet noget sammen :rolleyes:. Så jeg synes bestemt ikke hun virkede scammer agtigt, men som jeg skriver, hvis det har været hendes plan fra start, så må jeg sgu tage hatten af for langstrækt skuespil ;)
Også lidt taget i betragtning af, at jeg har været hjemme hos hende nogle gange, så det er jeg ikke sådan at jeg ikke ved hvor hun bor, hendes navn m.m. Men er sgu lidt ambivalent med, at dukke op på hendes adresse uden vi har en aftale. Men hendes mobil nummer vi har skrevet sammen på, er død. dilemma dilemma!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

ja det virker mystisk!

synes dog hun skylder dig en forklaring, og mener godt du kan besøge hende og få den

sikker på det er et planlagt scam, men imponerende udført

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har selv luret på hvordan man kan i zgå en fast aftale hvor hun får et månedligt beløb. Det kræver godt nok man har tillid til hinanden og det kan man umuligt have efter et par møder. Som minimum må man da skulle vide hvor hun bor og kende hendes fulde identitet ellers ville jeg aldrig indlede mig på det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

ja det virker mystisk!

synes dog hun skylder dig en forklaring, og mener godt du kan besøge hende og få den

sikker på det er et planlagt scam, men imponerende udført

ja, jeg ser lige de næste par dage om hun giver lyd. Havde måske håbet lidt på, at 2-3 havde skrevet at de så hende fast og stadigvæk. Så var forklaringen måske bare, at hun havde taget munden for fuld....Men ja, hun kunne egentlig bare ha givet besked.

TorbenMadsen skrev, for 1 minut siden:

Jeg har selv luret på hvordan man kan i zgå en fast aftale hvor hun får et månedligt beløb. Det kræver godt nok man har tillid til hinanden og det kan man umuligt have efter et par møder. Som minimum må man da skulle vide hvor hun bor og kende hendes fulde identitet ellers ville jeg aldrig indlede mig på det. 

Jeg kender hendes fulde identitet og ved hvor hun bor. Men hendes mobilnr vi brugte er ikke i brug mere

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det med bare at møde op på hendes adresse kan jeg mærke er pænt grænse overskridende for mig. Og jeg ville selv blive lidt forundret, hvis hun pludselig stod udenfor min dør uden aftale. Men på den anden side, så kan jeg også bare mærke at jeg er lidt pissed :evil:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan være hun har været i et uheld eller der er sket noget. Hvor mange dage er der gået? 

Jeg ville måske også være påpasselig - Du har nok nogle white knights der har sendt hende et link til denne tråd, kan være hun bliver pænt pissed hvis der er noget på det personlige plan der er gået helt galt og du så anklager hende for at scamme. Hvis du ikke har hørt fra hende i 1-2 uger giver det nok fin mening lige at gå videre, ellers så måske give det lidt tid? 

Jeg kan forstå hvor du kommer fra, for man tror typisk at vil mistænke folk for at scamme - Men hvis du netop vil have en fast relation er tillid også vigtig :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mayer28 skrev, for 1 minut siden:

Det kan være hun har været i et uheld eller der er sket noget. Hvor mange dage er der gået? 

Jeg ville måske også være påpasselig - Du har nok nogle white knights der har sendt hende et link til denne tråd, kan være hun bliver pænt pissed hvis der er noget på det personlige plan der er gået helt galt og du så anklager hende for at scamme. Hvis du ikke har hørt fra hende i 1-2 uger giver det nok fin mening lige at gå videre, ellers så måske give det lidt tid? 

Jeg kan forstå hvor du kommer fra, for man tror typisk at vil mistænke folk for at scamme - Men hvis du netop vil have en fast relation er tillid også vigtig :)

Ja, jeg ved det, og er sgu også ærgelig over det, da hun var pisse sød, når vi var sammen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lenny skrev, for 26 minutter siden:

ja, jeg ser lige de næste par dage om hun giver lyd. Havde måske håbet lidt på, at 2-3 havde skrevet at de så hende fast og stadigvæk. Så var forklaringen måske bare, at hun havde taget munden for fuld....Men ja, hun kunne egentlig bare ha givet besked.

Jeg kender hendes fulde identitet og ved hvor hun bor. Men hendes mobilnr vi brugte er ikke i brug mere

Jamen så stiller du da foran hendes dør igen igen igen ind til du har fået dine penge igen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 4 minutter siden:

Jamen så stiller du da foran hendes dør igen igen igen ind til du har fået dine penge igen 

ja, men tror nu det bliver for grænseoverskridende for mig. Eller også må jeg bare tage den på kappen af livets erfaringer :wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lenny skrev, 1 time siden:

ja, men tror nu det bliver for grænseoverskridende for mig. Eller også må jeg bare tage den på kappen af livets erfaringer :wacko:

Lyder efter hånden bare som en "god historie".... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, den 19.10.2020 at 12:55:

Lyder efter hånden bare som en "god historie".... 

Ja sikkert, jeg har selvfølgelig ikke andet at lave end at sidde og finde på historier og skrive herinde :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...