Hop til indhold
Guest Melody

De 3 første ting

Recommended Posts

Guest Melody

Det her er til de søde gp'er.

Jeg har tidligere været gp. Og efter en arbejdsdag havde jeg altid 3 tinge jeg gjorde fast. Nu snakker jeg ikke om de vigtige ting som mere er et krav en valg. Som at gøre rent osv.

Nej de ting man kunne gøre efter sine "pligter"

Det jeg altid gjorde var:

1: gik i bad og tog hyggetøj på.

2: bestilte sushi 

3: masser og masser af cola og chokolade, imens jeg så tv. 

Jeg havde en film jeg altid så efter arbejde " moulin rouge"

Jeg har ingen forklaring på hvorfor de 3 ting var vigtige for mig at gøre. Men jeg følte mig forkert hvis jeg ikke gjorde det:lol:

Jeg havde selvfølgelig også nogle ting jeg gjorde inden en kunde skulle komme. Men det er noget andet:lol:

Hvad med jer andre?

Og i mænd har i nogle specielle vaner i gør efter at ha været ved en gp? 

Redigeret af Melody

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Nu lyder jeg måske lidt beskidt - og det er jeg virkelig ikke (på den måde) - men jeg går faktisk sjældent i bad, når jeg er færdig med at arbejde, medmindre det har været særlig gymnastisk sex. Jeg kan lidt godt lide at gå med duften på mig og mindes den sidste gæst resten af aftenen, og når man går i bad om morgenen og før hver gæst i løbet af dagen, føler jeg mig egentlig ret ud-badet efter en vagt. Jeg ville heller ikke gå i bad efter jeg havde haft sex, hvis det ikke var købesex, medmindre jeg følte, at jeg trængte. Duften af mand og af sex er dejlig. Det skal selvfølgelig ikke forstås negativt i forhold til at gå i bad, jeg er nok lidt underlig på det punkt. 

Men sushi er også en stabil her. Total selvforkælelse. 

Så er jeg faktisk - siden jeg blev aktiv - blevet ret glad for at gå ind og tjekke diskussionerne på Eroguide i løbet af og efter en vagt. 

Og så slutter jeg altid en vagt af med at lege med mig selv. Energierne kører så meget igennem mig de dage jeg er på, og jeg bruger legen til lige at klemme de sidste seksuelle dråber ud af mig selv, inden jeg går helt serie-koma og sover den bedste, fredeligste søvn i verden. 

Ellers har jeg ikke lige registreret nogen faste ritualer, men dine lyder da hyggelige. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 24 minutter siden:

Jeg kan lidt godt lide at gå med duften på mig og mindes den sidste gæst resten af aftenen,

:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Melody skrev, for 3 timer siden:

Og i mænd har i nogle specielle vaner i gør efter at ha været ved en gp? 

Jeg gør mig stor umage for ikke at vaske ansigtet i det efterfølgende bad. Jeg vil have duften af hendes skød siddende så længe som muligt. Og så sidder jeg altid en kort stund og memorerer besøget. Primært fordi jeg meget tit er helt væk under selve besøget, og faktisk ikke huske alverden når jeg "vågner" efter vi har elsket. 
Ved tantra møder har jeg oplevet at jeg simpelthen intet husker  i dagene efter mødet,men at lidt så dukker op senere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Melody
Nannas Hjørne skrev, for 1 time siden:

Nu lyder jeg måske lidt beskidt - og det er jeg virkelig ikke (på den måde) - men jeg går faktisk sjældent i bad, når jeg er færdig med at arbejde, medmindre det har været særlig gymnastisk sex. Jeg kan lidt godt lide at gå med duften på mig og mindes den sidste gæst resten af aftenen, og når man går i bad om morgenen og før hver gæst i løbet af dagen, føler jeg mig egentlig ret ud-badet efter en vagt. Jeg ville heller ikke gå i bad efter jeg havde haft sex, hvis det ikke var købesex, medmindre jeg følte, at jeg trængte. Duften af mand og af sex er dejlig. Det skal selvfølgelig ikke forstås negativt i forhold til at gå i bad, jeg er nok lidt underlig på det punkt. 

Men sushi er også en stabil her. Total selvforkælelse. 

Så er jeg faktisk - siden jeg blev aktiv - blevet ret glad for at gå ind og tjekke diskussionerne på Eroguide i løbet af og efter en vagt. 

Og så slutter jeg altid en vagt af med at lege med mig selv. Energierne kører så meget igennem mig de dage jeg er på, og jeg bruger legen til lige at klemme de sidste seksuelle dråber ud af mig selv, inden jeg går helt serie-koma og sover den bedste, fredeligste søvn i verden. 

Ellers har jeg ikke lige registreret nogen faste ritualer, men dine lyder da hyggelige. 

 

Hehe det er jo smag og behag:) jeg føler beskidt hvis jeg ikke går i bad.

Men jeg havde engang en kunde, hans deo duftede såå godt. Lidt ligesom candy floss. Efter han var gået kunne jeg ikke få mig selv til at vaske duften væk.

Den næste gang jeg så ham var jeg nødt til at spørge om jeg kunne låne hans deo i 2 sekunder. Bare lige sådan jeg kunne sprøjte den i min pude. Han grinte og gik ud i bilen for at hente den. Jeg sprøjtede det på puden også gik vi igang. 

Jeg sov fantasrisk den nat:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Jeg gør mig stor umage for ikke at vaske ansigtet i det efterfølgende bad. Jeg vil have duften af hendes skød siddende så længe som muligt. 

Den kan jeg genkende. Vasker sig gør man for andre. Selv  vil man gerne bruge dufterne som minder. Duft er halvdelen af virkeligheden - eller mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sundance Kid
Nannas Hjørne skrev, for 2 timer siden:

Nu lyder jeg måske lidt beskidt - og det er jeg virkelig ikke (på den måde) - men jeg går faktisk sjældent i bad, når jeg er færdig med at arbejde, medmindre det har været særlig gymnastisk sex.

Det siges at Kejser Napoleon altid sendte en depeche afsted på den hurtigste hest med et brev til den udkårne, når han var på vej fra én eller anden krig, hvori der stod:

VASK DIG IKKE - THI JEG ER PÅ VEJ HJEM :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror jeg har skrevet det tidligere, men gentager gerne. 
Jeg elsker duften af kvinde, når jeg besøger mine faste piger, så ved de godt, at de ikke skal tage et bad 20 minutter før jeg kommer. Jeg elsker duften af en fisse der lugter af fisse. Selvfølgelig ikke flere dages uvasket fisse. Men de fleste tager jo et bad om morgen inden job, studie mv. Hvis jeg så har en aftale med dem sent eftermiddag eller aften, så dufter de da skønt af kvinde. 
Jeg ville så aldrig selv møde op uden et bad forinden. Mener også, at på det punkt er mænd og kvinder anderledes. Mænd lugter meget lettere af sved og tissetrolden kommer også hurtigt til at lugte lidt i løbet af dagen. 

Redigeret af Æ´Synderjyde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Melody skrev, for 8 timer siden:

Hehe det er jo smag og behag:) jeg føler beskidt hvis jeg ikke går i bad.

Men jeg havde engang en kunde, hans deo duftede såå godt. Lidt ligesom candy floss. Efter han var gået kunne jeg ikke få mig selv til at vaske duften væk.

Den næste gang jeg så ham var jeg nødt til at spørge om jeg kunne låne hans deo i 2 sekunder. Bare lige sådan jeg kunne sprøjte den i min pude. Han grinte og gik ud i bilen for at hente den. Jeg sprøjtede det på puden også gik vi igang. 

Jeg sov fantasrisk den nat:lol:

Og han var for evig kendt som candyfloss mand :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Sundance Kid skrev, for 8 timer siden:

Det siges at Kejser Napoleon altid sendte en depeche afsted på den hurtigste hest med et brev til den udkårne, når han var på vej fra én eller anden krig, hvori der stod:

VASK DIG IKKE - THI JEG ER PÅ VEJ HJEM :wub:

Hvor herligt :lol: så kan man spekulere over hvor mange dage/uger væk han var når han sendte brevet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg elsker også at have pigens duft på mig bagefter, og gå en tur hvor jeg mærker efter de steder hvor vores kroppe har rørt ved hinanden. Mange gange er jeg endt på et bestemt værtshus for at få mig en god whisky. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
deralte skrev, 1 time siden:

Efter GP besøg næsten altid Burger King og burger og cola... Sex stimulerer appetitten!

 

Samme her. 

Jeg får som regel også altid noget at spise bagefter, fordi jeg undlader at spise inden, for ikke at være tung i kroppen når der skal dyrkes lagengymnastik. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Melody
Nannas Hjørne skrev, for 7 timer siden:

Og han var for evig kendt som candyfloss mand :D

Lige præcis:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...