Hop til indhold
Gladforgodeoplevelser

Har coronaen ramt nogen?

Recommended Posts

Virussen kan smitte ved berøring af overflader med virussen og ved indånding af partikler med virussen.

Det er jo det sidste, som man kan forestille sig, udgør en særlig risiko ved køb og salg af seksuelle ydelser, da glædespigerne er tæt på mange mænd og derfor kan tænkes let at få eller videregive virussen.

Jeg har ikke kunnet læse på denne hjemmeside, om nogen kunder, der er blevet smittet med den nye corona-virus af en glædespige, ej heller om nogen glædespiger, der er blevet smittet af deres kunder.

De tre gange, hvor jeg har været kunde efter virussens ankomst til landet, har jeg ladet mig teste og er blevet fundet negativ. Selv når kys var en del af akten.

Jeg spekulerer på, om det kræver sang, råben, hosten, nysen og lignende kraftige forhold at sende viruspartiklen fra det ene menneske til det andet. I så fald skal vi jo ikke være så nervøse for at smitte hinanden ...

 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  er  blevet  testet  2 gange  begge  negative  og  antistoftesten  var  ligeledes  negativ, men  nu  er  jeg  også  god til  at  holde  afstand, spritte hænder  og  ser  ikke  mange  mænd  som  gp'er 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Well
To my knowledge, No.
But I mean, it's hard to know with absolute certainty.
I have meet with a couple girls, and I work in a very high risk line of work.
Even more now so now.
But I have not had a single sick day, much less any symptoms.
So I either have not had it or am one of the asymptomatic once.
 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke de fleste undlader at fortælle myndighederne om købesex, når der skal laves smitteopsporing?

Redigeret af plasticlove
stavefejl
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Under første bølgen var der et par stykker der fortalte af de var smittet.  Ingen af dem var blevet smittet ved købesex.  Selvfølgelig er besøg forbundet med en vis risiko.  Det må så være op til en hver at forholde sig til den risiko, samt risikoen når man kører med offentlige transportmidler,  bevæger sig rund i store indkøbscentre,  handler ind,  besøger venner,   krammer og kysser og elles bevæger sig udenfor.

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
plasticlove skrev, for 10 minutter siden:

Mon ikke de fleste underlader at fortælle myndighederne om købesex, når der skal laves smitteopsporing?

Det håber jeg da virkelig ikke. Og hvorfor?

Det er 100% fortroligt, ikke ulovligt og individuel smitteopsporing en grundlæggende del af Danmarks strategi. 
Hvis ikke vi havde investeret enorme summer i test og individuel smitteopsporing var chancen for at vi havde været spærret inde, som man ser igen nu i Frankrig, Storbritanien, Spanien osv. temmelig stor. 

Så jeg håber det er omvendt: Grunden til, at købesex ikke er nævnt som en af de prominente smittekilder i DK skyldes, at langt de fleste som er blevet smittet herigennem netop har oplyst det til sundhedsmyndighederne. I så fald, vil det sikkert være en meget lille procentdel som er smittet herigennem. 

PS: Jeg er blevet testet 4 gange, de 3 var påkrævede, en var efter et længerevarende ophold uden for DK. 
Hvis jeg havde været positiv en af gangene ville jeg ikke oplyse det her. Der ville altid være "ingen røg unden brand" spekulationer hos nogle, og de ville kunne sidde og granske hvem jeg har besøgt siden, hvorfor det kunne gå ud over nogle GPere. 

 

Redigeret af autobahn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvom der er tæt kontakt mellem to personer er det for mig at se en større risiko at deltage i arrangementer med mange mennesker samlet pga ikke alle ved om de har det. Ergo er der noget større procent chance for at få smitten derigennem. 
Ens liv skal ikke gå i stå pga coronaen og sex er en naturlig del af folks velbefindende på den OG den anden måde ! :) 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Black skrev, for 8 minutter siden:

Det er fis i en hornlygte

 

Ville du også sige det hvis du efter 3 md i sengen med slanger og pumper kan klare dig opretstående 15 min hver 3. time? 

Der er mange der har livsvarige men, så det er ikke fis i en hornlygte. 

Men det mange glemmer er at kun meget få % der er udsat for smitte, bliver syge. Sådan er det med mange smitsomme sygdomme - og kønssygdomme. 

Risikoen er lav, men bliver du smittet kan konsekvensen være stor

  • Synes godt om 2
  • Tak 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 9 minutter siden:

Ville du også sige det hvis du efter 3 md i sengen med slanger og pumper kan klare dig opretstående 15 min hver 3. time? 

Der er mange der har livsvarige men, så det er ikke fis i en hornlygte. 

Men det mange glemmer er at kun meget få % der er udsat for smitte, bliver syge. Sådan er det med mange smitsomme sygdomme - og kønssygdomme. 

Risikoen er lav, men bliver du smittet kan konsekvensen være stor

Ja det vil jeg i den grad sige, en gang populistisk socialdemokratisk fis i en hornlygte !

hvor mange er døde af kræft, trafikulykker, almindelig influenza, sult, krig, find selv på flere...på samme tid som vi står på den anden ende over en fucking kinesisk influenza sygdom ?..kender et par stykker der har haft den nu og det er forløbet som almindelig influenza.

jeg vil sige jeg er sådan cirka pisse ligeglad..

Redigeret af Mr Black
  • Sørgelig 2
  • Vred 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Black skrev, for 6 minutter siden:

kender et par stykker der har haft den nu og det er forløbet som almindelig influenza

Ja men det gør den langt fra for alle der bliver syge, 

OG havde man ikke vedtaget alle de begrænsninger osv, så havde billedet set rigtigt slemt ud. Det er ikke fordi CV19 ikke er smitsom og meget farlig, men fordi der er taget så mange initiativer. Sammenligningen med andre sygdomme giver overhovedet ikke mening

 

  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja men det gør den langt fra for alle der bliver syge, 

Den er jeg med på, hver gang mennesker bliver syge af noget vil der være nogen der dør det er ganske naturligt.

og nej det er ikke en farlig sygdom, det er en influenza virus og dem der er svage i forvejen risikere at sætte træskoene..det er naturens gang på smukkeste vis, jeg er ked af at sige det og ved det lyder provokerende, men sådan er det.

Vi er endnu ikke blevet så kloge at vi kan fjerne os fra hvor vi kommer fra og det synes jeg egentlig er meget smukt, så kan Mette og Company sikkert og uden tvivl flette en masse politisk pladder og følelser indover men det ændre ikke på facts !

Redigeret af Mr Black
  • Sørgelig 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Black skrev, for 6 minutter siden:

svage i forvejen risikere at sætte træskoene..

Der er altså en del unge raske mennesker, bla sygeplejersker der idag er stærkt invaliderede. 

  • Tak 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er altså en del unge raske mennesker, bla sygeplejersker der idag er stærkt invaliderede. 

Er der nu også det, eller var de i forvejen svækkede af et eller andet ?
under alle omstændigheder er det selvf. beklageligt hver gang nogen dør af sygdom eller andet.
 
Jeg synes bare det er gået fuldstændig over gevind, og de politiske tiltag de kommer med giver overhovedet ingen mening.
 
Altså jeg kan feks.sidde ved en bar og drikke en bajer, men jeg må ikke stå op ved samme bar og drikke en bajer og jeg må sidde der indtil kl.22 og så skal jeg gå hjem osv. det giver overhovedet ingen mening, kom igen Mette F. og hendes slæng, folk er mega trætte af at lege socialdemokratiske nikke dukker og overholde alle mulige tvivlsomme politiske påfund.
 
 
 
Redigeret af Mr Black
  • Sørgelig 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...